رواية ندم العمر الفصل التاسع 9 بقلم دنيا فادي محمد

أخر الاخبار

رواية ندم العمر الفصل التاسع 9 بقلم دنيا فادي محمد

رواية ندم العمر الفصل التاسع 9

 رواية ندم العمر الفصل التاسع 9 


يارا بعصبيه : ماشي يا زين وريني هتعمل اي لما الفستان بتاع مراتك يتق*طع قدام الناس والصحافين الي موجودين لما هيصدقو يلاقو فضيخه

_____________________________________

اسيل بتفكير : ما تروحي
هاجر بعدم فهم : اييي اروح!! ازايي
اسيل : هو انتي مش تعرفيها
هاجر : ايوا بس لي اروح
اسيل : عشان اكيد زين وخلود هيبقو موجودين هناك روحي شوفيهم واحكيلي شكلهم كان عامل ازاي و زين مبسوط ولا لاء و خلود برضو !!
هاجر : ايي شغل التجسس ده هو انتي مبتزهقيش يا اسيل 
اسيل : لا مبزهقش 
هاجر بزهق : لو عايزه تعرفي حاجه استني كام ساعه والصحافه هتنزل صور عن الخطوبه واحتمال تلاقي منزلين صور ليهم ابقي شوفي براحتك
اسيل : مالك مكنش طلب طلبتو في اي
هاجر بنفاذ صبر : مليش يا اسيل انا عايزه انام عايزه حاجه ؟؟




_____________________________________

خلود بتوتر : لا لا هو في اي 
يارا : رايحه فين !!
خلود : هدخل جوا
يارا : استني زين كان عايزك هناك 
خلود وتمسك فستانها وتتحرك وهي متوتره

_:..

خلود : زين انا عايزه اروح البيت
زين : لي حصل حاجه ؟؟ 
خلود بتوتر : لا  
زين بيشيل ايديها الي حطاها علي الفستان من الجنب 
زين بصدمه : ايي ده !!! 
خلود بخوف ودموع : معرفشش اي دهه ،، الناس بدأت تبصلي روحني والنبي
زين منغير تردد بيشيلها ويداري الق*طع ويدخل بيها البيت
خلود وتغمض عيونها من الخجل 
يارا بغيظ : لااااا

_:.. 

خلود : خلاص نزلني مفيش حد 
زين بيتجاهلها و بيطلعها اوضتو 
زين : خليكي هنا لحد ما اخلي ماما تجيبلك حاجه تلبسيها من عند مريم
خلود بإحراج : ماشي 

_____________________________________

هاجر : اسيللل ياا اسيللل
اسيل : ايي في اييي
هاجر : بصي
اسيل بعدم فهم : اي ده




هاجر : خدي امسكي الموبايل و شوفي
اسيل بصدمه : مستحيل
هاجر : لي مستحيل هما مش متجوزين
اسيل بحزن : معقول زين نسيني بالسرعه دي !!
هاجر : هو خلاص شاف حياتو   
اسيل بثقه : لا زين مش بيحب خلود و مش هيعرف ينساني ويحب خلود
هاجر بضحك : والله ،، وبالنسبه للصوره الي شايلها فيها قدام الناس الموجوده دي
اسيل : هو عشان شالها يبقا بيحبها بطلي عبط ،، وبعدين اصلا لو قلبو حبها خلود مش هتديلو مساحه مش هتقدر تقرب منو وهي عارفه ان انا بحبو.
هاجر : ايي الانانيه ديي

_____________________________________
 
خلود : احم شكرا 
زين بسرحان : حلو اوييي قصدي حلو؟ عجبك يعني ولا اخليهم يجيبولك حاجه تانيه
خلود بإبتسامه : لا حلو ده
زين وينظر لها مبتسماً
خلود : هو احنا هنروح امتي 
زين : بابا قالي نفضل هنا كام يوم
خلود بحزن : طب و ريكو ؟؟ 
زين : الكلب !!
خلود : امم
زين بزهق : مش قولتلك تتصرفي فيه ؟؟ هو انتي لي مش بتسمعي الكلام !! 



خلود وتربع ايديها : مش عشان ساعدتني هتخليني اسمع كلامك غصب عني
زين بعند : طب اي رأيك بقا انك هتخرجيه برا البيت
خلود : طب عند ب عند بقا ريكو مش هيخرج من البيت
زين ببرود : هيخرج
خلود بنفس البرود : لاا انسا ،، ولو انت مش عايزو اخرج انت 
زين بضحك : هتخرجيني برا بيتي عشان كلب !!!
خلود : اه الكلب اهم عندي منك
زين ويقرب عليها : واللهِ
خلود : امم
زين ويقرب اكتر : يعني مش هتعملي الي بقولك عليه
خلود بتوتر من قربو ليها : تؤتؤ
زين وينظر لشفا*يفها بتشو*ق

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -