Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صغيرة القاسي الفصل الثالث 3 بقلم صفاء احمد

 

رواية صغيرة القاسي الفصل الثالث 3 بقلم صفاء احمد

رواية صغيرة القاسي الفصل الثالث 3 


هتتجوز من غير متقولي كنت جيت 
صقر بفرحه لما شاف اخته الكبيرة نزلت من امريكا..نهاله واخدها في حصنه 
نهاله بابتسامه.. ازيك يانور 
نور بابتسامه.. ازيك يانهاله عامله ايه 
نهاله بمرح.. طب مش كانتو قولتولي انكم هتكتب كتابكم انا جيت بالصدفه والله 
نور.. والله مش عارفه صقر مش قالك ليه
صقر بجديه.. اكتب ياشيخنا. 
وكتبو الكتاب


صقر بجديه.. يلا نتطلع شقتنا يانور 
نور بتوتر.. ليه متخلينا هنا الصراحه انا متعوده عل وجود ماما وفاء وبحب هي الي تصحيني
نهاله بضحك.. لا يختي صقر هيصحيكي عل مزاجو ازاي وغمزت لصقر
نور اتوتر اكتر.. طيب ياصقر يلا واكبو شقتهم فوق
صقر.. خشي غيري يلا
نور.. ماشي ودخلت الحمام 
كانت وفاء حطلها اللبس الي هتلبسو في الحمام 
نور بصدمه.. اي اللبس دا الله يخربيت كدا انا مش هقدر اللبس كدا
ولفت الفوطه عل جسمها وخرجت تبص في الدلاب مفيش غير اللبس دا قمصان مكشو*فه خالص
نور بكسوف.. لا بقيي واخدت واحد قلت اجربه 
كان عبرعن اسود ومن فوق شفونه وفوق الركبه وببيان جمال جسمها المجذب بلبيض
في مكان تاني 



مراد... هههه بقي كدا صقر يتجوز البت القمر دي 
مجهول.. البت قمر اوي ياباشا
مراد.. هي مش عايزة صقر الي بيبقي دايما جدي هي عايزة مراد واكمل بصوت انوثه مراد هيدلعها بقي انا ابن عمه كان نفسي ابقي انا ابن خالتها طب تعرف يالا ياادهم 
ادهم.. اي يابيه
مراد.. بحبها عارفه لما كنت ابقي هناك قبل ماعمي يموت كانت بحب اروح يوم ماهي تروح عارف في يوم طب عارف انا قولتلها اي في يوم 
ادهم.. احكي باباشا
مرا بدء يحكي. 
فلاش باك
نور كانت عند بيت خالتها ونا كنت جاي اقعد مع صقر
نور كانت قاعده في الجنينه مراد جالها
مراد.. ازيك ياجميل 
نور بابتسامه.. اهلاا 
مراد.. ونتي بقي اسمك اي. 
نور بابتسامه جذابه.. اسمي نور



مراد بصوت عالي.. اسم عل مسم ياخلق
نور.. شكرا
مراد.. عايز اقولك عل حاجه يانور. 
نور.. اتفضل 
مراد.. انا بحبك من يوم ماشوفتك هنا عند خالتك 
نور..و انا
جاها صقر
صقر.. في اي يامراد 
مراد وهو بيبص عل نور.. مفيش يايسطا
صقر ضر*ب مراد.. عشان دي متخصكش انت فاهم
مراد.. اهدا اهدا انا ماشي غو"ر ومشي مراد
باك
مراد بشرود.. كان نفسي اعرف انا اي بنسبالها حبيتها اعمل اي ياض ياادهم وعارف انا وصقر كان صحاب اوي ياا دي صحاب دي قليله بينا الي بنحبو في بعض مكناش ابداء بنسيب بعض يلا بقي نقوم نخطط عل هنعمل في ها صقر باشا 
ادهم بخبث.. الي تومر بيه ياباشا
عند صقر ونور. 
نور خرجت من الحمام وبتبص يمين وشمال
صقر من ورها.. بوو
نور بخضه.. خضتني الله 
صقر وهو بيقرب.. سلامتك من الخضه
نور.. انت بتقرب ليه 
صقر.. متجوز قمر ياناس 



صقر قرب منها وقبل'ها بحب وهي استسلمت لي وراحو
لعلمهم الخاص بهم
اشرقت الشمس 
صقر صحي من النوم بص عل نور.. ملاك جمبي ياناس وقبل*ها 
نور صحيت بخضه.. في اي ياصقر عيب كدا خضتني والله
صقر.. انا جوزك يابت خلاص مفيش خضه ولا كسوف
نور خبت نفسها في حضنه بكسوف وضر*بته بخفه عل صدرة العاري.. بس بتكسف ياصقر
صقر رفع راسها.. طب احنا في بينا كسوف ياقلب صقر
نور.. طب اي هننزل لماما 
صقر بسرحان.. ننزل فين النهارده صبحايتنا وقرب منهاوو. 
عاشو حياتهم بسعاده ومفيش اي احداث غير انهم بيحبو في بعض 
في يوم 
نور بتكوي لصقر قميصو وبتحكي معا.. طب ياصقر الفرح دا فين
صقر وهو بيسرح شعرو وعاري الصدر.. دا في اكبر القاعات الي هنا يانوري
نور.. اها طيب اهو القميص ونا هخش اللبس
صقر بخبث.. اساعدك 
نور.. لاا انا هخلاص وهاجي 
ودخلت تلبس 
لبست فستان احمر صاك خالص وعليه طرحه بيضه ولبست سندر ابيض (ملحلوظه نور اتحجبت) 



نور.. بلا ياصقر انا خلصت 
صقر بغيرة.. ونا هنزل ببكي بالحلوة دي 
نور ضحكت.. يلا بقيي
صقر.. نزلي الطرحه شويه
نور وصقر نزلو وراحو قاعه الفرح
نور وصقر نزلو والكل انبهار بجمال صقر ونور
نور قعده عل التربيزه هي وماما وفاء واخته نهاله
صقر قبل ميمشي لصحابه قال بغيرة.. خلي بالكم منها دي ياما وشاور عل نور
وفاء بضحكه.. في عنينا يااخويا
ونور ضحكت بكسوف
صقر كان بيرقص مع صحابه وفجاه مش شافته تاني 
نور.. ماما هروح التولت وهاجي ماشي
وفاءء.. خلي بالك من نفسك 



نور حاضر ومشيت برا في جنينه القاعه بصت شافت صقر واقف مع بنت وبيقول 
روزو انتي الي في القلب لكن نور دي اخرها اقضي معاها كام يوم بس مش اكتر وضحكو
نور واقف ودموعها عل خدها
تفتكرو صقر عمل كدا ليه في قلب نور😒😥

تعليقات