القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية قلوب عاشقة الفصل الثالث 3 بقلم اماني المغربي

رواية قلوب عاشقة الفصل الثالث 3

 رواية قلوب عاشقة الفصل الثالث 3 


نور😭. ..انا حامل 

هتف جاسر بصدمة. ..اي ح ام ل (حامل)

هزت راسها وانها...رت في البكاء

نطق جاسر بعدما استطاع تجميع بعد الكلمات. ..لؤي صح

هزت راسها. ..اه

مسح وجة بغضب ....وهو فين الحيو....ان دا

نور. ...سافر

جاسر....سافر سافر فين

نور. ..معرفش هو قالي انة كدا حقق انتقا....مة منك لما ساب حتة منة جوايا 😭😭😭 وانة كان الفترة دي كلها بيمثل عليا الحب عشان يوصل للهو عاوزة
انا مبقتش فاهمة حاجة هو لي لؤي عاوز ينت...قم منك ولي اخترني انا بالذات عشان يحقق انتقا...مة 

جاسر....للدرجادي كان بيكر...هني وانا مش حاسس

نور. ...جاسر ارجوك انقدني انا ابويا لو عرف ممكن يروح فيها انت عارف انة عندة القلب وعمرة مهيقدر يستحمل خبر ذي دا

جاسر بقسوة.....وهو كان فين عقلك دا وانتي بتعملي الي عملتية

نور 🥲 ...انا عارفة اني غلطت بس انا وثقت فية وحبيتة من كل قلبي انا مش عارفة ذنبي اي عشان يعمل فيا كدا ولو كان بيكر...هك كل دا انا اش دخلني بنكوا




جاسر. بحزن....لاني كنت بحبك

نور.بصدمة. ...بتحبني 

جاسر....لي مصدومة عمرك محسيتي اني بحبك

نور. ...اه بس فكرتك بتحبني ذي مبحبك حب اصدقاء واخوات

جاسر....علي العموم ملهوش لازمة الكلام دا دلوقتي خلينا نفكر هنحل النص....يبة الي انتي فيها دي إزاي

نور. ...اتجوزني

جاسر.....اتجوزك

نور. ....ايوة هو دا الحل الوحيد لاني مقدرش انزل البيبي

جاسر.....للدرجادي لسا بتحبية برغم كل الي عملة معاكي

نور. ....بالعكس انا بقيت اكر...هوا اكتر من اي حاجة في الدنيا بس الي فبطني ملهوش ذنب اني اقت...لة عشان كدا بطلب منك تتجوزني شهرين وبعدين نطلق ومتخفش انا مش هلزقة فيك بعد منطلق علطول هسافر عند عمي ايطاليا واكتبة هناك باسمي

جاسر. ...هتقولي اي لاهلك

نور. ...هقولهم ان لؤي سافر وعشان الفضايح هنتجوز انا وانت

جاسر. ...انتي مفكراني مادلية في ايدك

ابتسمت بحزن. ...بالعكس انا شيفاك السند الي بتسند علية ياريت كان قلبي حبك انت كنت هكون اسعد انسانة في الكون

ثم اقتربت منة وقامت بتق.بيل خدة....انه اسفة لاني محبتكش

اخذ قلبة ينبض بشدة وهو يضع يدة مكان القُب.لة 

بارك اللهم لكم وجمع بينكم في خير🫠🫠💏

نور. ...انا بجد مش عارفة اشكرك ازاي




جاسر....مافيش داعي للرسميات دي بنا انتي نسيتي اننا صحاب قبل كل حاجة

نور. ...وولاد خالة كمان ثم تابعت بحزن. ...انا اسفة لو كنت غلطت فيك قبل كدا انا بجد مكنتش فوعي ساعتها انت بتضحك لي

ابتسم جاسر....انا اسف بس حاسس اني بتكلم مع واحدة تانية خالص مش نور الي اعرفها

غيمت عينيها بالدموع. ...دا الي بيحصل لما يأ...ذيك اقرب الناس ليك
ثم شعرت بالغسيان واسرعت بفستان الفرح الي الحمام
ليسرع ورائها جاسر ويهتف بخوف.....نور انتي كويسة اطلب الدكتور

نور بمزح. ....انت شكلك ناوي تفضنا دكتور اي في الوقت دا وبعدين دا الطبيعي في الحم ااااه🤢
لتتقيأ علية هذة المرة🤮

جاسر بقرف😵‍💫. ...يععععععععععع

نور. ...اسفة اسفة مكنش قصدي

جاسر🥴.... ...عادي ولا يهمك

بعد فترة قبل خلودهم للنوم




نور. ....جاسر

تنهد بحزن ......نعم

نور. ...شكرا علي كل حاجة

جاسر. ...مافيش بين الصحاب شكر يلا تصبحي علي خير
نور. ....جاااسر 

التف لها. ....نعم ي ست نور

نور. ...لا لا خلاص

هتف بصرامة. .....نور اخلصي قولي عاوزة اي

نور. ...بصراحة بصراحة عاوزة اكل فسيخ ورنجة

جاسر.....نعممممم ي اختي🙂🙂

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات