Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صغيرة القاسي الفصل الرابع 4 بقلم صفاء احمد

 

رواية صغيرة القاسي الفصل الرابع 4 بقلم صفاء احمد

رواية صغيرة القاسي الفصل الرابع 4 


نور بصدمه.. انت ياصقر
صقر ببرود.. اه الي سمعتيه هو الصح 
روز اتكلمت بتريقه.. بصي ياحبيتي من الاخر كنه بنلعب لعبه اتفاق فاهمه مش اكتر وهو اتجوزك عشان بس يقضي كام يوم كدا مش اكتر ونتي بغبائك صدقتي وضحكت بمياعه
نور بدموع وصدمه.. لا لا اكيد صقر مش كدا وضر*بت عل صدرة قولها انك بتكدبي واكملت بصراخ ودموع ساكت ليه ياصقر رد عليها قولها اي حاجه 



صقر ببرود.. ايوا احنا كنه بنلعب مش اكتر 
جات وفاء عل اصوتهم.. في اي يانور 
نور بدموع.. صقر بيلعب بيه ياماما
مراد جاها قال بخبث.. في اي يامرات عمي
صقر بغضب.. ملكش دعوه يامراد
مراد.. مالك يانور عيني 
نور حطا ايدها عل وشها زي الاطفال وبتبكي
صقر ضر*ب مراد.. انت مالك اصلاا عشان تقولها كدا وضر*به لحد موقعو في الارض وشد نور وسحبها ورا
وفاء مسكت ايد صقر.. سيب البت ياصقر خلاص هي مش هتعيش معاك ليل وحده 
صقر.. بعد ازنك ياامي انا هاخد نور وهصلحها بطريقتي واخدها وراكب العربيه
نور كانت ماشيه جسد بس مش حسه بالحوليها
صقر اخدها في شقه.. يلا انزلي يانور
نور ساكته وصدمه من الي بيحصل معاها دا
صقر نزل وفتح الباب بتع نور وشدها ونزلو وطلعو الشقه
فتح باب الشقه 



نور.. انت عايز مني اي ياصقر بعد الي عملته فيه
صقر قرب منها.. اي مالك زعلاانه هه فكرني هحب طفله زيك ولا اي لا انسي 
نور بصدمه.. طلقني معتش عيزه اعيش معاك
صقر ضحك اوي... لا بجد هههه بس تافهه اطفال مش هطلقك وهتفضلي مزلوله ليا
نور.. لا مش هبقي مزلوله ليك وكانت هتخرج من الباب وبتبفتح في الباب مش بيفتح
نور.. افتح الباب دا ياصقر
صقر بضحك... ههه فاكرني عبيط زيك ولا اي
نور قاعده تعياط.. انا تعبت بجد حياتي كلها ليه كدا ابويا وامي ماتو وبعديها حب حياتي القي بيلعب عليا اعمل اي تعبت وفضلت تعيط
صقر بحنان.. اهدي مالك خالص متزعليش
نور بصراخ ولزت ايده.. ابعد عني كلكم كدا 
صقر شالها وهي بترفص في حطها عل السرير قال
نامي وبكرا الساعه سابعه القيكي صحيه عشان تعمليلي الفطار ودخل الحمام وخرج لبس شورت وعاري الصدر
نور كانت صاحيه اول ماخرج عملت نفسها نايمه 
نام جمبها وحضنها من ضهرها ودفن وشه في عنقها.. عارفك انك صاحيه ولسه منمتيش 



نور نايمه ودموعها نزله منها بتكلم نفسها
هتعملي اي عل رايو انتي طفله هتعرفي تجيبي محامي يطلقك هتعرفي تعيشي اهو عيشي خدامه ليا 
واستتلمت للنوم 
اشرقت الشمس صاحيه بدري قامت عملتلو الفطار وطلعت تصحيه 
نور وشها ساحب وتحت عنيها اسود.. صقر اصحه عشان تفطر 
في ثانيه نوركانت تحت صقر 
صقر.. اي الحلوة دي 
نور بتعب.. اوع ياصقر انا تعبانه النهارده مش عايزك 
صقر بغضب. ازاي مش عايزاني يعني 
نور بصوت عالي.. مش عايزك اي مبتفهمش 
صقر بغضب... طب اي رايك هاخد الي عايزو حته لو غصب عنك
نور بتعب.. لا ونبي ياصقر
صقر قرب منها وقبل*ها بع'نف ووو
عند فارس
فارس قام يشرب لقا شمس قاعده في المطبخ وبتتكلم في التلفون
فارس.. بتكلمي مين ياشمس
شمس.. بكلم خطيبي
فارس بغضب.. وحيات امك


 
عند نور وصقر
صقر قام.. يلا قومي خدي شاور 
نور قاعده تعبانه ووشها ساحب وتحت عنيها سودا كانت تعبانه خالص 
نور بتعب.. مش قادرة ياصقر 
صقر تلفونه رنه
الو 
اي يروحي عامل ايه 
بخير ياحب 
روزه.. اي جيلي النهارده ولا اي
صقر.. اه طبعا هاجي
روزه بمياعه.. هستناك
وقفلو 
صقر بجديه.. بطلي استهبال وقومي يلا
نور.. حاضر وقامت بتعب. 
بليل 
صقر.. صحابي جاين دلوقتي اعملي اكل يشرف



نور بتعب.. حاضر 
وجوا اصحابه ومنهم روزه 
صقر دخل الاوضه لنور 
عايزك تر*قصي لصحابي
نور.. 
تفتكرو اي سبب تغير صقر المفاجاه دا

تعليقات