Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية نور لاسر الفصل الخامس 5 بقلم كيان كاتبة

رواية نور لاسر الفصل الخامس 5


 اسكريبت نور لاسر الفصل الخامس 5 

الوقت بقا بيجري و نور فعلا اهتمت ب دراستها و اسر بيرقبها من بعيد ونادر ما بيشوفه ياا اما في الحصه او الدرس... وبعد عنها تمام علشان تعرف تركز.... ايام لاجازه دي مكنش بيشوفه... علطول منكبه علي كتبها 
اسر واقف قدام باب شقتهم غمض عنيه بشتياق وخبط... فتحت ام نور
: اسر ادخل 
دخل وهو مبتسم
: اخبارك ايه يا مرات عمي
: كويسه يا حبيبي بخير 




اسر اتنهد: مرات عمي انا مش محتاج اقولك لو عايزه حاجه او ناقصك حاجه او محتاجه فلوس مش عايز اقف قدام عمي يوم القيامه ويقولي معرفتش تحافظ علي لامانه
ام نور تبطبط علي كتفه
: لا يا حبيبي خيرك مقضي وزياده والفلوس الي بتبعتها كل شهر بتخليني مش محتاجه حاجه.. انت بقا الي مش ناوي تشفلك عروسه 
اسر ضحك بخفه 
: امال فين نور
: جوه بتذاكر 
اسر: طاب انا هدخل اشوفه 
: ماشي يا حبيبي وانا هعملكم عصير... اسر قرب من اوضتها وفتحها... قاعده علي الكرسي و مركزه علي الي بين اديها بتركيز شديد... فضل يبصله شويه وبعدين قرب وسحب كراسي وقعد جنبها 
نور شهقت: خضيتني 
اسر وهو بيبصله بهيام
: الف سلامه عليكي من الخضه ياروحي... نور ابتسمت بخجل 
اسر : احم الـ شايفك ولا بقيتي تبعتيلي وتس ولا تيجي عندي مفيش مسألة واقه قدامك ولا حاجه 
نور ضحكت: لا ربنا يخليلي المذكرات الي بتعملهالي مبيطلعش منها اي مسالها




اسر: بس يارب نقفل 
نور بخوف: ان شاءلله 
اسر مسك ايدها الي محطوه الي المكتب وايده التانيه علي خده وبيبصله بثقه 
: نور متخفيش من النتيجه اهم حاجه عملتي الي عليكي... اعملي الي عليكي وريحي ضميرك والنتيجه دي بتاعت ربنا 
نور ابتسمت بخجل وسحبت ايدها
: بس بقالك فتره مش بتيجي هنا ولا بشوفك غير في الدرس 
اسر: اممم وحشتيني قلت اجي اشوفك 
نور ابتسمت بخجل حاسها ان علاقتها بيه اتغيرت مبقتش زي لاول الـ 6 شهور الي فضلت فيهم لوحدها حست ان هي كبرت و مش هترجع زي لاول
نور: بكره اخلص ورجع اتنطط عليك وتزهق مني 
اسر: مستني بفارغ الصبر... بس اتغيرتي اوي يا نور.... الكام شهر دول كبرتي فيهم 
نور ضحكت: نور مطفي بسبب الثانويه
اسر ضحك بخفه 
: ماشي يا ستي... اسيبك انا بقا علشان تكملي مزكرتك 
..... 
نور بدموع: انا خايفه اوي 
اسر: متخفيش ولله لامتحان مش صعب لدرجه 
نور بدموع: لا بيقول لامتحان بيجي من كوكب تاني
اسر ضحك: لا مش من كوكب تاني ولا حاجه مش حليتي امتحانات السنين الي فاتت كانت من كوكب تاني 
نور: لا
اسر: طاب توكلي علي لله كدا ودخلي بقلب جامد... ويلا بقا عندي اشراف وتاخرت 
نور وهي نازله من العربيه
: ماشي سلام 
اسر بخفوت: ربنا معاكي




... اسر كان واقف متوتر في لاجنه المشرف فيها كل شويه يبص في الساعه بتاعته 
اول ما الورق لاسئله جه وزع الورق علشان ميعطلش العيال وقف جنب وحد من الطلاب يشوف نوع لاسئله 
.... 
نور ركبت العربيه جب اسر وباين عليها التعب 
في اخر يوم في لامتحانات 
اسر: عملتي اي 
نور: كويس الحمدلله
اسر: خلصنا الحاجه الي كانت معطلانا... نروح نتفسحا بقا
نور بحماس: هنروح فين
اسر ضحك: انا قلت لامك انك هتروحي معاي وهنتاخر شويه... وبعدين اممم متبقاش مفاجأة لو قلتلك 
نور: ماشي يلا... اسر حرك العربيه وبعد شويه وقف علي البحر... نزل وفتح لنور الباب 
نور بفرحه: لله بحر... 




اسر: غمضي عنيك
نور: ليه
اسر حط ايده علي عنيها
: امشي و متخفيش 
نور مشيت وبعد وقت شال ايده نور فتحت عنيها لقيت يخت 
نور بزهول: لله حلوه اوي بجد حلو اوي 
اسر وقف و بيبصلها بحب ركب اليخت ومد ايده ليها...
: تعالي اركبي.... نور ركبت و اسر اتحرك باليخت 
نور كانت قاعده بحماس وحاطه ايدها في الميه 
اسر قعد لمستوها وهو بيبصلها بحب حط ايده علي خدها 
اسر بهيام: نور عايزه اقولك حاجه 
نور بصتلها بستغراب
: قول
اسر اتنهد: انا بحبك يا نور و بحبك بحبك عايز اتحوزك يعني ووو.... يتبع

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات