Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية قلوب عاشقة الفصل السادس 6 بقلم اماني المغربي

رواية قلوب عاشقة الفصل السادس 6

 رواية قلوب عاشقة الفصل السادس 6


لؤي...عاوز تعرف انت عملت اي عاااااااااوز فاكر ريم الحسيني ولا لأ

جاسر بتذكر....ريم الحسيني انا معرفش حد بالاسم دا

لؤي...وهتعرف إي إزاي وانت كنت دنجوان عصرك في الجامعة

بلع ريقة.. انا معرفش انت بتتكلم عن اي اصلا

ضحك بسخرية....هه اخرج صورة من جيبة....وكدا 

انقط*عت انفاسه عندما رأي صورتة مع ريم وهتف بكذب....الصورة دي مزور

لؤي...مطبعا لازم تنكر انك تعرفها بعد ما عملت الي انت عملتة ورمتها رمية الكلا...ب

رمي الصورة...انت بتخرف بتقول اي انت عاوز تشوة صورتي قدام نور عشان يخلالك الجو

لؤي. . نور دي مراتي غصب عن اي حد والي يفكر يقربلها همحية من علي وجة الارض

لم يستطع جاسر تحمل كلماتة فهجم علية ولكن لؤي تخطي لكمتة و قام بضربة لتنقلب اوضة المستشفي لساحة معركة




نور.... باااااااااااااس باااااااس انتوا الاتنين كفاية اااااااااه ااااااااه
لينخض كلاهم عليها ويسرعوا اليها ويهتفوا بلهفة....نورررررررررررررر

مسك لؤي اي جاسر وهتف بشر ....اوعي تفكر تلمس مراتي بإيدك الو....سخة دي انت فاهم 

ام جاسر....انت ازاي متحكيش ليا حاجة ذي دي

جاسر. ..لاني كنت عارف كويس انك استحالة ترضي بحاجة ذي دي

ام جاسر....وطلما انت عاررف لي روحت عملت كدا انت ازاي اصلا ترضي تعمل حاجة ذي دي وتقبل تكتب ولد مش ابنك علي اسمك

جاسر بحزن. .مش دا كان برضوا نفس الي عملتية معايا

ام جاسر. ..انت حاجة والي كنت هتعملة حاجة

جاسر. ...لا الاتنين واحد ذي ما انتي رضيتي تكتبي ابن ع..شيقة جوزك بإسمك عشان مابتخلفيش انا كمان عملت كدا لاني اكتشفت اني انا كمان مبخلفش

ام جاسر بصدمة .. انت بتقول اي وجبت الكلام دا منين
جاسر....اني مبخلفش ولا اني ابن عشيقة جوزك




جلست علي المقعد وتحدثت بوهن...الاتنين الاتنين

جاسر....انتي عارفة ان كل سنة كنت بعمل فحص كامل عشان اطمن علي نفسي وفيوم واحد صاحبي اقترح عليا اطمن علي نفسي قبل ما اتجوزوكدا فوفقت والنتيجة طلعت وعرفت اني استحالة اكون اب وقتها حسيت ان الدنيا اسودت قدامي بس حمدت ربنا وقولت ممكن ربنا ببعقبني علي كل الي عملتة زمان

اما موضوع امي فا انا عرفتة من زمان قوي قبل ما ابويا يموت سمعتك انتي وهو وانتوا بتتكلموا عنة زمان بس مارضتش ابين ليكوا بعد ما عرفت ان الست الي خلفتني باعتني ليكي بمليون جنية

حضنتة امة....كل دا فقلبك ومخبي عند للدرجادي معمرك ما عتبرتنيش امك

جاسر بحب...بالعكس انا عمري ما اعتبرت حد غيرك امي وقام بحضنها هو الاخر

نور بغضب...انت جايبني هنا لي مش كفاية كل الي عملتة معايا عاوز تعمل اي تاني

مسك ايدها لتنزعها بعنف....اياك اياك تفكر تلمسني تاني انت فاهم

زفور بقوة وتنهد بحنان ..طب خلاص خلاص اهدي بس

اتعصبت اكتر....ماتقوليش اهدي انت شايفني بق..طع فشعري

تنفس الصعداء. ..انا اسف ممكن تسمعيني بقا




هجمت علية وظلت تضر...ب فية...مش عاااوزة اسمعك ولا عاوزة اشوفك قدامي انت فااااهم انا بكر...هك بكر....هك

كتف يداها وقام بحضنها ودفن رأسة في عنقها تحت مقومتها.....انا اسف اسفة بجد انا عارف اني غلطتظ فحقك كتير وانك ملكيش ذنب فكل الي عملتة بس والله غصب عني
ابعدها قليلا حينما شعر انها اصبحت اهدي وقام بإحاطة وجهها بيدة وتحدث بحزن. ..انا الا...نتقام خلاني ماشفش حاجة غير اني اجيب حق أختي وحق كل البنات الي جاسر ضحك عليهم

قامت بدفعة بعنف. ..انت بتقول اي جاسر لا يمكن يعمل حاجة ذي يا انت كداب

ابتسم بسخرية....ما لازم تقولي عليا كداب لانك ماشوفتيش وش جاسر الحقيقي بس انا عارفة وعشان كدا عملت الي عملتة

انهارت دموعها. ...وانا كان ذنبي اي ذنبي اي عشان تحول حياتي لج...حيم كدا

لؤي. ..ذنبك ان جاسر حبك ذنبك انك الوحيدة الي جاسر حبها بجد لدرجة انة ميقدرش يعيش من غيرك

انا ملقتش غير الطريقة دي عشان ادفعة تمن الي عملة فأختي بس للاسف لما قربت منك حبيتك حبيتك بجد ومعرفتش دا غير لما بعدت عنك وانا هنا عشان اطلب منك تسمحيني وترجعي ليا ونربي ابننا سوا

نور...طلقن...ي ي لؤي طلق.ني

شد زراعها بغضب. ...اطلقك عشان تروحي لحبيب القلب انسي ي نور اني اطلقك انسي لاني بحبك بحبك لدرجة اني مقدرتش اعيش من غيرك لحظة

نور....وانا بكر..هك واستحالة اقدر اعيش معاك لحظة واحدة بعد كدا




لؤي.هتحبيني ي نور انا هخليكي ترجعي تحبيني ذي ما عمله اول مرة بس المرادي انا لايمكن اسيبك انتي وابني تاني مهما حصل 

الولد هيم..وت من الجوع ي نور رضعية حرام عليكي

تجاهلت حديثة واستمرت فاللعب علي الهاتف برغم صوت الرضيع الذي ملئ المكان من البكاء

لؤي وهو يحمله....ي نورررر حرام عليكي الولد ملهوش ذنب

نور ببرود. ...وانا مش هقرب منة طول ما انا علي ذمتك

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات