رواية طفلتي البريئة الفصل الثامن 8
عند ليله صحيت من النوم لقيت نفسها في اوضه اسد قامت بسرعه وخوف وفجأه قعدت تصرخ جامد اما شافت اسد قاعد ورأكشن وشه مش بيبشر بالخير ابدا
ليله بدموع......... اسد
اسد قام ببرود وقرب منها وفجأه كانه اتحول لشخص تاني وقال بصوت زي فحيح الافعي جنب ودنها......... غلطي كتير ومش غلط واحد بس
ااسد والنبي ابعد
اسد بعصبيه شديده قعد يكس'ر في الاوضه و'كسر المرايا لدرجه ايده غرقت دم وقعد ينهج جامد اووي وليله قاعده تصرخ وحاطه ايدها على ودنها بخوف
وفجأه اول ما سمعت صوت خبط على الباب جريت عليه وقبل ما تفتح الباب اسد مسكها من ايدها جامد وزقها على السرير
الجد بصوت عالي........ اسد اسد يا بني افتح الباب افتح يابني ربنا يرضي عنك افتح يا اسد
اسد بغضب جحيمي.......... انزلوا ملكوش دعوه مراتي وانا بربيهااااا
الجد بغضب شديد...... بقا كده يا اسد ماشي لمعي انت يا زفت يالي اسمك لمعي
جه واحد ضخم البنيه بطريقه مخيف'ه...... نعم ياحج
الجد بغضب........ اكسر الباب
لمعي بخوف..... بس اسد باشا
الجد بصوت عااالي وحازم............ اكسر الباب بقولك
لمعي كسر الباب
كانت ليله قاعده على السرير بتترعش من نظرات اسد هت'موت من الخوف واسد قاعد قدامها عاري الصدر بيدخن جامد وبينفخ الدخان في وشها
اول ما الباب اتفتح اسد قام بعصبيه........... جدييي
الجد بغضب....... اسكت خالص انا مستحيل اسكت بعد كده عن افعالك ال******دي
بقلمي بسمله بدوي
ووجهه كلامه لليله الي منهاره في العياط....... تعالي يا بنتي تعالي حقك عليا تعالي
اسد بعصبيه وصوت عاااالي....... جدييييييي
الجد بحزن عليه وغضب....... بتعلى صوتك عليا
اسد بجنون......... ايوه واكتر من كده يا جدي سيبها والله يجدي انا مستعد اخدها واسافر ولا تعرف مكاني وهتبقى خسرتني للابد فا لو سمحت انزل
الجد غمض عيونه باسى على حاله حفيده وقال باصرار........ يالا يا ليله معايا
جدييييي
الجد اتجاهله ومسك ايد ليله ونزل
اسد بعصبيه مسك ايدها ونزل بيها وفتح العربيه ودخلها وقفل الباب وساقها بسرعه متجاهل نداء جده
بعد شويه وصلوا عماره زي ناطحات السماء كده واخد ليله ركب الاسانسير لدور50 وفتح الباب وزقها لجوه
ليله بعياط....... اسد والنبي ما تسيبنيش لوحدي اسد اسسد
قفل الباب ونزل ركب العربيه وسايقاها بسرعه متهور'ه اوي
وفجأه جت شاحنه كبيره خبطت'ه والعربيه اتق'لبت الناس اتجمعوا حواليه وطلبوا الاسعاف واحد من الناس قدر يتعرف عليه بما انه ظابط كبير في الداخليه نقلوه المستشفي واتصلوا على اخر رقم متصل بيه وطلع رقم عاصم صاحبه
عاصم بعصبيه....... انت فين يا اسد ايه الي عملته ده هااا وديت البت فين وبعدين انا واقف مع جدك اهو و
_اسد بيه عمل حادثه هو الوقتي في مستشفي ******
عاصم بخضه...... اي ماشي ماشي مسافه السكه
الجد بخوف...... في اي يا عاصم
_اسد يا جدي عمل حادثه
ايه طب استني ساره ساااارا
ساره جت وهي بتسرق نظر لحبيب طفولتها وشبابها
سارا خلي بالك من تميم
ساره بقلق........ في اي ياجدي
مافييييش اخلصي اسمعي الكلام خلي بالك من تميم
_ححاضر
بعد شويه وصلوا المستشفي وسألوا على اسد
في نفس الوقت الدكتور خارج من عنده
عاصم بخوف على صاحب عمره....... دكتور دكتور اا اسد اسد ااخباره اي
الدكتور: ماتقلقش حضرتك الحمدلله اسد بيه كويس وكله حاجه وكل حاجه وقدروا يأسعفوه في الوقت المناسب بس
_بس اي
للاسف فقد البصر وووو
شاهد👈الفصل التاسع
تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة
اكتب تعليق برايك هنا