Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل الثاني عشر 12 بقلم رنا سعيد

رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل الثاني عشر 12

  رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل الثاني عشر 12 

مالك بحراج:عمو احمد اومال انسه جنا مجتش معاك ليه 
احمد ببتسامه:جنا
جنا بمقاطعه 
جنا ببتسامه خبيثه:انا اهو يامستر مالك 
مالك ببتسامه وفجاء اختفت ابتسامته لما لقها جنا مسكها في ايد شاب غريب 
احمد بستغرب:مش قولتي مش جايه 
جنا ببتسامه خبيثه وبصه علي مالك:لا ماانا قولت اجي احسن اغير جوا 
وهيثم جاي عليهم هو وسيف 
هيثم ببتسامه وحضن احمد:احمد حبيبي اخبارك اي 
احمد ببتسامه:بخير ياحبييي 
هيثم ببتسامه:بنوتي جنا صغيره واحشني تعالي في حضن عمك ياجوجو 
جنا وحضنت هيثم 




سيف وحضن احمد وببتسامه:اخبارك اي يادكتور 
احمد ببتسامه:بخير ياحبيبي 
هيثم وبعيد عن حضن جنا 
سيف بهزار:وانا مليش حضن ياجنا
مازن بنرفزه:طبعا لا مفيش 
سيف بستغرب:وانت مين عشان تتدخل 
مازن:انا خطبيها 
جنا ببتسامه:اها نسيت اعرفكم دها خطيبي وحبيبي مازن
ودي جنه صديقتي واخت خطيبي مازن 
الكل اتصدام حتي احمد بس ماعدا جنا وجنه الا مش اتصدموا 
احمد وكان لسه هيكلم 
جنا:بابا عايزك ثانيه لوحدينا 
احمد:ماشي عن اذنكم 
واحمد وجنا ذهبوا في مكان بعيد عنهم 
احمد بنرفزه:نفسي اعرف اي الحصل جوه دها 
جنا:بابا دي تمثيليه احنا عملينها عشان في واحده جوه من المواظفين بتعقد تضايقني الاهي مخطوبه وانا لا فاقولت اعمل انا كده واقول الانا اتخطبت فانا قولت اضايقها شوي زاي ماضايقتني 
ومثلت انها بتعيط 
احمد:خلاص اهدي ماانتي الا بيجيليك عرسان ومش بتوافقي
جنا:بابا ممكن متقولش لحد خالص حتي عمو هيثم علي انها كدبه واحنا مش مخطوبين 
احمد:ماشي 
جنا ببتسامه وحضنت ابوها:ربنا يخليك ليها يابابا ياحبيبي 
احمد ببتسامه:ويخليكي ليها ياجوجو يلا ندخل جوه بقا 
جنا ببتسامه خبيثه:يلا 
وجنا داخلت جوه الحفله وذهبت عند جنه ومازن واحمد ذهب عند هيثم 
جنه:قوليلي عملتي اي مع ابوكي 
جنا بتصطنعه الزعل:هيقول ليهم كل حاجه الاحنا مش مخطوبين 
مازن:ماانا قولتلك منعملش تمثيليه الزفت دي 
جنا بفرحه:بابا وافق يجماعه هيهيهيه 
جنه بفرحه وبضحكه:بجد 
جنا بضحكه:ايوه بجد 



مازن ببتسامه:وربنا انتي مجنونه ياجنا علي فكره مالك عينه علينا من اول ماجيتي و تحسي كده عمال يبص عليكي كده بضيق وزعل ياجنا والله العظيم مالك دها مليون في الميه بيحبك ومش بيحب جاسمين دي بصي كده جاسمين عمال تكلمه وعينه برضوا علينا احنا وخصوصا نظرته ليها انا عمل زاي الاهيقوم يضربني علقه ماخدهش حمار هههههههه قول عليه ياالرحمن ياالرحيم 
جنا وجنه ضحكوا عليه بصوت عالي 
جنا بخبث:عن اذنكم ثانيه  
جنه ومازن:رايحه فين 
جنا:تعالوا معايا وتعرفوا 
جنه:يلا
جنه ومازن وجنا ذهبوا عند بتاع السماعات 
جنا:عايزك تشغل الاغنيه دي للااخر ممكن 
شاب:امممم 
واخد منها الاغنيه علي التليفونه وشغلها وكانت اغنيه 
رومانسيه حب مؤثره 
مازن ببتسامه:فهمتك 
جنا ببتسامه خبيثه:يلا طيب نرقص 
مازن:يلا 
جنه:بتوفيق 
جنا ومازن ذهبوا علي الاستيج 
وبدؤا يرقصوا سلو وكان هم بس الاعلي الاستيج بيرقصوا والناس بتتفرج عليهم والشباب بتصفر ليهم 
جاسمين:راقصهم حلو اوي بصراحه كابلز لايق علي بعض خالص احنا عايزين نرقص زايهم كده لوحدينا يامالك 
مالك بغضب وقام من جمبيها وذهب عند بتاع السماعات وقاله يقفل الاغنيه واخد المايك وطلع علي الاستيج 
وجنا ومازن بطلوا راقص وكان لسه هينزلوا من علي الاستيج بس مالك واقفهم 
مالك ببتسامه خبيثه:اسف عشان اقطعتكم عن الراقص بس لازم اقول كلمتين لي ضيوفي تحيا ليهم 
مازن ببتسامه خبيثه:عادي ولايهمك يلا ياحبيبتي 
جنا ومازن نزلوا 
مازن:شوفتي مش بقولك بيحبك تاني دليل اهو قفل الاغنيه علينا من غيرته عليكي وانا برقص معاكي انتي مااخدتيش بالك واحنا بنرقص كان بيبص ازي 
جنا بضحكه:والله يامازن انا لها اخلي يقول حقي براقبتي بس اصبر بس 




جنه وجات عليهم 
جنه ببتسامه:كنتم حلوين اوي وانتوا بترقصوا مع بعض وصحابكم كان اعقد مولع من الغيره كان بين علي وشه اوي 
مازن بضحكه:هههه لسه بقولها اهو  
وفجاء سيف جاي عليهم 
سيف:هاي 
الجميع:هايات 
سيف:جنا دي انسه جنه بقا الاقولتلي هتيجي تشتغل معانا مش كده 
جنا ببتسامه:ايوه هي 
سيف ببتسامه:تمام ازيك ياانسه جنه انا سيف صاحب مالك وشريكه في الشركه 
جنه ببتسامه:اهلا وسهلا 
سيف باعجاب:حضرتك احنا واقفنا الانتي تيجي تشتغلي معانا طبعا حضرتك بقا تنورنا بكرا 
جنه ببتسامه:انشاء الله 
سيف ببتسامه:والف مبروك ياجنا والف مبروك يااستاذ مازن 
مازن ببتسامه:الله يبارك فيك 
سيف:وامتا الخطوبه انشاء الله  
جنا بتوتر 
مازن ببتسامه:قريب انشاء الله وحضرتك طبعا لازم تكون موجود 
سيف ببتسامه:اها اها طبعا عن اذنكم بقا 
وسيف مشي وسيبهم 
جاسمين بضيق:مالك انت هتفضل ببص علي جنا وخطيبها كده طول مااحنا اعقدين
مالك لايوجد رد ومركز عينه علي جنا 
جاسمين بضيق وبعصبيه:مالك انا بكلمك علي فكره 
مالك بنرفزه:نعم 
جاسمين بغضب:انا بكلم فيك من بداري ولا انت معايا خالص وطول الحفله عينك علي جنا وخطيبها هو في اي بالظبط يامالك 
مالك:لا ابدا باحبيبتي 
جاسمين برقه:مالك ماتقوم نرقص علي الاغنيه الشغاله دي حلو اوي ورومانسيه جدا يلا بليز
مالك ببتسامه خبيثه:يلا 
مالك وجاسمين قاموا رقصوا سلو علي الاغنيه 
مازن بضحكه:الحقي دها راقص معها عشان يخليكي تغيري 
جنا بضحكه:ههههههههههه عادي 
جنه بضحكه وكانت بتقلد احمد حلمي في الاغنيه:ماانا عادي اهو ههههههه
مازن بضحكه خبيثه:يالهوي ياجدعان دها حتي وهو بيرقص مع جاسمين عينه عليكي برضوا ياجنا 
جنه:الحب ولع في دره 
مازن بضحكه:ولع ولع
جنه:لفي كده اقفلك السوسته بتاع فستانك عشان اتفتحت 
جنا بتفكير وبضحكه خبيثه:لا مازن هو يفلقها مش كده يامازن 
مازن بضحكه خبيثه:طبعا ياقلب مازن لفي كده 
جنه ببتسامه:دها انتي طلعتي مش ساهله ياجنا ههههههه 
جنا ولفت لي مازن يقفل ليها السوسته:هههههههه 
مازن اقترب منها وقفل ليها السوسته ومالك عينه عليهم 
ومالك اقترب منهم ومعها جاسمين 
مالك ببتسامه صفرا:نورتي الحفله ياانسه جنا انتي واصدقاء 
جنا ببتسامه:مرسي 
جاسمين:الف مبروك سمعت انك اتخطبيتي 
جنا واقتربت من مازن واتشعلقت في كتفه:الله يبارك فيكي 
اعرفك دها خطيبي 
جاسمين ببسامه:اها ماانا عارفه بصراحه راقصكم كان حلو اوي علي الاستيج 
جنا ببتسامه:مرسي 
وبعد فتره 
الجميع مشيوا من الحفله 
في الفيلا جنا 




في اوضته جنا اخدت شاور وذهبت في نوم عميق 
فجاء تصحا علي صوت فتح شباك اوضتها
جنا وقامت من علي سرير 
جنا بصدمه:انت 
مالك:ايوه انا انتي ازي تفكري تتخطبي لغيري فهمني وازي تخلي غيري يلمس جسمك ويفلقك السوسته انتي ملكي انا وبس ياكنزي فاهمه ملكي انا 
مالك وقلع قميصه وبقا عا"ري الصدر وبيقترب من جنا وشدها من خصر"ها لي والتصقت بصد"ره 
جنا بخوف:ااب بعد ي امالك انت هتعمل اي 
مالك ببحه مثيره:انتي ملكي ياجنا فاهمه وانا هثبتلك دلوقتي الانتي ملكي انا وبس 
مالك ور"مها علي سرير واقتر"ب من شفت"يها وقبل"هم بعنف 
وبعد عنها لما حاسه انها بحاجه للتنفس 
مالك وبيقتر"ب من لبسها يقط"عوا 
جنا بدموع:لا مالك ابعد الله يخليك متعملش فيه كده 
مالك بصوت مخيف:انتي لسه شفتي حاجه
وبيقترب منها اكثر وو 

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات