Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشق الادهم الفصل الرابع عشر 14 بقلم رانيا شاهر

رواية عشق الادهم الفصل الرابع عشر 14

  رواية عشق الادهم الفصل الرابع عشر 14

اي تااا اي تا انا جيت ف وقت مش مناسب ولا اي😹😉
أدهم فـ سره:- انت جيت بوظت كل حاجه منك لله
ادهم بحزم المهم ي خفيف
عاوزك تعرف لي مين صاحب الرقم دا وكل حاجه عنه

مش هطول عليكم فـ الأحداث
نادر بحرج:- أدهومي عايزة اتكلم معاك فـ موضوع 
أدهم بضحك على منظره
اول مرة اشوفك محرج كدا اي الموضوع 
نادر:- بصراحة بفكر ارتبط
ادهم بيضحك اوي:- معقول هتعقل كدا خلاص هتسلم نفسك




نادر:- من غير تريقه يعم
ادهم خلاص متتقمصش😹
مين سعيدة الحظ
نادر بتوتر:- وعد أختك
أدهم باستغراب وانت شفت اختي فين ياض
نادر بخوف:- يعم والله هي م تعرفني
انا كنت بشوفها اما بجيلك البيت ومش هلاقي أحسن من نسبك 
عارف اني مش أد الم.. ولسا هيكمل
ادهم قاطعه وقال له:-
انت اخويا يبني والشركه دي بنينا فيها سوا ميغركش المعامله السوء اللي بعاملهالك😹
سعاد:- نادر مين دا اللي يتجوز بنتي هو نسي نفسه ولا إي
أحمد الأباصيري:- انتي مش هتبطلي تناكة بقا م تفوقي لنفسك وتبطلي أسلوبكـ دا
دول ولادي انا كمان ي هانم
وأنا اللي أقرر عنهم مش انتي خالص
 سعاد بمكر:- أحمد ي حبيبي أنا عاوزة بناتي يتجوزوا أحسن ناس مش كفايه أدهم عامل عليهم كبير و.... 
أحمد بعصبية:_ هتفضلي طول عمرك مش بتحبي أدهم
عمرك م هتعرفي تكوني أم ليه مش كفايه انه اتحرم من أمه وهو طفل ميعرفش حاجه وسابها ومشي

في شركة أدهم 
نادر بقلق:- ها ي أدهم كلمت بباك
أدهم ببرود:- م قولت لك تتقل ياض ان شاءلله اعرف منه الرد النهاردا
نادر:- بسس.. 
أدهم:- المهم عملت لي اي فموضوع الـprivate number دا؟! 




هقول لك بس اهدي بس كدا ي أدهم ومتتهورش
ادهم:- انجزززز
نادر:- دي سيڤين بنت عمتك هي اللي عملت كدا
أدهم اتعصب جداً وقال لنادر يطلع من مكتبه 
أدهم فـ نفسه:- أنا لازم أتجوز مليكة بسـرعه أنا مش عارف لي عايزها قدامي طول الوقت بس أنا مش عايزها تتأذي

علي:-مليكة انتي مبسوطه انك هتتجوزي أدهم؟ 
مليكة بتوتر:- اه 
علي بس انا مش حاسس انك مبسوطه 
مليكة:- لا انا كويسه متقلقش عليا
علي:- مليكة انا اه اخوكي الصغير بس بعتبرك بنتي
عاوز اقول لك حاجة يمكن هتزعلك بس من حقك عليا اوعيكي
حبيبتي أنا عارف انك كنتي متعلقة بـ زين وكنتوا خلاص هتتجوزوا 
لكن إرادة ربنا إنه يكشفهولكـ قبل م تتجوزيه
مش كل الرجالة زي بعض ولا كل الناس بتخون
لازم تتخلصي م العقدة دي والا حياتك هتخلص وانتي لوحدكـ... 
سيبي قلبكـ يقرر بلاش تمنعيه
مليكة:- عيطت أوي وانهارت وقال ل علي:- زين شوهني ي علي
دمر ثقتي فـ نفسي مبقتش أحس إني أستاهل أتحب وبقيت بشكـ فأي حد يقول لي بحبكـ
حاسه اللكل بيمثلوا عليا تعبت
علي أخدها فـ حضنه وقال لها:-
ربكـ حبيبكـ هو اللي هيهدي حيرتكـ دي
الجأي له وفضفضي له أكيد هترتاحي
 
هيثم:_ ألو السلام عليكم ازي حضرتك ي عمي
الأب:- أهلاً يبني أخبارك ي دكتور هيثم
هيثم:- الحمدلله بخير ي عمو أنا عايز اتكلم مع حضرتك ف موضوع
الأب:- اتفضل يبني
هيثم:- أنا عايز اجيب بابا وماما نقعد مع حضرتك شويه لو ينفع
الأب:- اتفضل يبني تشرفنا 
هيثم:-بكرا بإذن الله مناسب لكم؟. 
الأب:- تشرفنا يبني

وفاء ومحمد قاعدين مع أدهم ولسا هيتكلموا دخل علي
أدهم سلم عليه وقال له قبل م تتكلم فأي حاجه أنا بطمنك ان أختك معايا هتكون فـ أمان 




علي بابتسامه اذا كان كدا
يبقا يلا أنا معاكم
أدهم حضن علي وقال له يلا يا أبو نسب🌚💙

أحمد الأباصيري:- قول لصحبك يجي أنا موافق
أدهم:- ماشي ي بابا تسلم لنا
ها عملت اي مع الحصري
أدهم:- اتفقنا ان مليكة هتشرف بيتي خلال اسبوعين
الأباصيري:- ماشي ي حنين وضحك😹
أدهم:- والله شكلي وقعت ي حاج😹
يلا سلام يابوحميد دلوئتي
أحمد رايح فين يبني الوقت اتأخر
أدهم:- مشوار كدا وراجع البيت

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات