القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل السابع عشر 17 بقلم رنا سعيد

رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل السابع عشر 17

  رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل السابع عشر 17 

مالك:ج جنا ردي عليه
جنا بدموع بصمت وقفلت تليفون ومالك فضل يرن وهي تكنسل عليه وفي الاخر وضعته علي المشغول 
في مكان اخر 
جنه:اتفضل الملف اهو 
سيف:تمام 
جنه:اي اومر تانيه
سيف ببرود:لا 
جنه:تمام عن اذنك 
سيف:امممم
في مكان اخر 
جنا نزلت تحت وكانت ترتدي تشيرت بنص كام لونه كشمري وفي قلب ابيض من نص وبنطلون برمودا لونه اسود 
وضعت مكياج خفيف علي وجهه واحمر شفاه كانت جميله جدا وضعت شعرها فورمه ونزلت قصتين علي وجهه 
جنا واعقدها بتتفرج علي شاشة تليفزيون علي كرتون توم جيري 
جنا بضحكه:ايوه كده اديلوا علي وشه ياجيري ههههههه 
ماما اعمليلي كوبايه عصير فرواله 
حنان:حاضر 




جنا:تسلميلي ياقمر 
احمد:يبنتي هاتي فيلم او حاجه بدل الكرتون دها 
جنا بتذمر:لا انا عايزه الكرتون 
احمد بضحكه:طفله والله ياجنا 
جنا بضحكه:طب انت عارف اني طفله اهو سيبني بقا اتفرج براحتي كده 
احمد:ماشي ياطفله اتفرجي براحتك 
جنا وباست ابوها من خده:حبيبي ياعم احمد 
في مكان اخر 
في قصر مالك 
مالك:انا تحطني علي المشغول ياجنا صدقني ماانا معبرك يامجنونه 
مالك ونام علي السرير بس تليفونه فجاء رن 
مالك:الو ياجاسمين 
جاسمين:حبيبي عامل اي دلوقتي 
مالك بضيق:تمام 
جاسمين:ماتيجي نخرج حتي تغير جوا 
مالك:مليش نفس اخرج سلام بقا عشان عايز انام 
جاسمين:نوم الهنا ياحبيبي سلام 
ومالك قفل السكه 
ونام علي سرير وبيقلب في الفيسوبك شاف صحفة جنا عشان عليها صورتها بعتلها طلب صداقه وبعتلها رساله علي المسنجر وابتسام بخبث وبعدها نام علي طول 
في مكان اخر 
جاسمين:مش عارفه بقا بيعملني كده يانعمه 
نعمه:شوفي يمكن عملتي حاجه ضيقتي 
جاسمين:لا والله ماعملتش حاجه 
نعمه بخبث:يبت 
جاسمين بضحكه:قلب البت 
نعمه:ماتيجي نلم الشله ونخرج احنا مع بعض 
جاسمين:فعلا بدل الملل دها 
في مكان اخر 
جنا وطلعت غرفتها وفتحت الفون ونت لقيت رساله جايلها 
من مالك علي المسنجر ولقيت طلب صداقه منه وعرفته انه هو عشان حطت صورته 
جنا وفتحت رساله وبدات تقراها 
جنا:بقا انا تحطني علي المشغول ياجنا ماشي ياجنا و اوعي تنسي تيجي خطوبتي تمام عشان هزعل منك لو مجتيش انا عزمتك بنفسي اهو واي رايك في كارت دعوه شكله جميل صح عشان بس في اسم الملكه بتاعتي جاسمين هانم سلام يامجنونه 
جنا خلصت قراءتها من الرساله وداخلت علي الفيسوبك 




وداخلت علي صفحته وفضلت تقلب فيها وشافت صوره لي كتير حلوها واخدتها اسكرين وشافت صوره هو وجاسمين مع بعض وافقين اقصد البحر ومالك وخدها في حضنه 
جنا اضيقت من الصوره دي وقفلت الفيسوبك 
جنا بغضب:طب اي رايك بقا الا انا مش هقبل طلب الصداقه بتاعك يااستاذ مالك  
وفجاء الباب خبط 
جنا:ادخل 
وامها الا داخلت
حنان:قومي البسي يلا لبسا غير دها 
جنا بستغرب:ليه 
حنان:مالك تحت وعايز يطمن عليكي 
جنا بصدمه:مالك 
حنان:ايوه 
جنا:طب قوليلوا نايمه 
حنان:قومي يابت عيب كده عليكي الراجل جاي لحد الفيلا وقوله نايمه قومي يابت
جنا بضيق:حاضر 
حنان:انا نزلها خمس دقيق والقيكي نزلتي ماشي 
جنا:ماشي 
وحنان نزلت وجنا قامت غيرت لبسها ونزلت 
جنا:السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 
مالك واحمد بصدمه وووو 
#بقلم_رنا_سعيد
#اوقعت_في_حب_مجنونه 
#السابع_عشر 

مالك:ج جنا ردي عليه
جنا بدموع بصمت وقفلت تليفون ومالك فضل يرن وهي تكنسل عليه وفي الاخر وضعته علي المشغول 
في مكان اخر 
جنه:اتفضل الملف اهو 
سيف:تمام 
جنه:اي اومر تانيه
سيف ببرود:لا 
جنه:تمام عن اذنك 
سيف:امممم
في مكان اخر 
جنا نزلت تحت وكانت ترتدي تشيرت بنص كام لونه كشمري وفي قلب ابيض من نص وبنطلون برمودا لونه اسود 
وضعت مكياج خفيف علي وجهه واحمر شفاه كانت جميله جدا وضعت شعرها فورمه ونزلت قصتين علي وجهه 
جنا واعقدها بتتفرج علي شاشة تليفزيون علي كرتون توم جيري 
جنا بضحكه:ايوه كده اديلوا علي وشه ياجيري ههههههه 
ماما اعمليلي كوبايه عصير فرواله 
حنان:حاضر 
جنا:تسلميلي ياقمر 
احمد:يبنتي هاتي فيلم او حاجه بدل الكرتون دها 
جنا بتذمر:لا انا عايزه الكرتون 
احمد بضحكه:طفله والله ياجنا 
جنا بضحكه:طب انت عارف اني طفله اهو سيبني بقا اتفرج براحتي كده 




احمد:ماشي ياطفله اتفرجي براحتك 
جنا وباست ابوها من خده:حبيبي ياعم احمد 
في مكان اخر 
في قصر مالك 
مالك:انا تحطني علي المشغول ياجنا صدقني ماانا معبرك يامجنونه 
مالك ونام علي السرير بس تليفونه فجاء رن 
مالك:الو ياجاسمين 
جاسمين:حبيبي عامل اي دلوقتي 
مالك بضيق:تمام 
جاسمين:ماتيجي نخرج حتي تغير جوا 
مالك:مليش نفس اخرج سلام بقا عشان عايز انام 
جاسمين:نوم الهنا ياحبيبي سلام 
ومالك قفل السكه 
ونام علي سرير وبيقلب في الفيسوبك شاف صحفة جنا عشان عليها صورتها بعتلها طلب صداقه وبعتلها رساله علي المسنجر وابتسام بخبث وبعدها نام علي طول 
في مكان اخر 
جاسمين:مش عارفه بقا بيعملني كده يانعمه 
نعمه:شوفي يمكن عملتي حاجه ضيقتي 
جاسمين:لا والله ماعملتش حاجه 
نعمه بخبث:يبت 
جاسمين بضحكه:قلب البت 
نعمه:ماتيجي نلم الشله ونخرج احنا مع بعض 
جاسمين:فعلا بدل الملل دها 
في مكان اخر 
جنا وطلعت غرفتها وفتحت الفون ونت لقيت رساله جايلها 
من مالك علي المسنجر ولقيت طلب صداقه منه وعرفته انه هو عشان حطت صورته 
جنا وفتحت رساله وبدات تقراها 
جنا:بقا انا تحطني علي المشغول ياجنا ماشي ياجنا و اوعي تنسي تيجي خطوبتي تمام عشان هزعل منك لو مجتيش انا عزمتك بنفسي اهو واي رايك في كارت دعوه شكله جميل صح عشان بس في اسم الملكه بتاعتي جاسمين هانم سلام يامجنونه 
جنا خلصت قراءتها من الرساله وداخلت علي الفيسوبك 
وداخلت علي صفحته وفضلت تقلب فيها وشافت صوره لي كتير حلوها واخدتها اسكرين وشافت صوره هو وجاسمين مع بعض وافقين اقصد البحر ومالك وخدها في حضنه 




جنا اضيقت من الصوره دي وقفلت الفيسوبك 
جنا بغضب:طب اي رايك بقا الا انا مش هقبل طلب الصداقه بتاعك يااستاذ مالك  
وفجاء الباب خبط 
جنا:ادخل 
وامها الا داخلت
حنان:قومي البسي يلا لبسا غير دها 
جنا بستغرب:ليه 
حنان:مالك تحت وعايز يطمن عليكي 
جنا بصدمه:مالك 
حنان:ايوه 
جنا:طب قوليلوا نايمه 
حنان:قومي يابت عيب كده عليكي الراجل جاي لحد الفيلا وقوله نايمه قومي يابت
جنا بضيق:حاضر 
حنان:انا نزلها خمس دقيق والقيكي نزلتي ماشي 
جنا:ماشي 
وحنان نزلت وجنا قامت غيرت لبسها ونزلت 
جنا:السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 
مالك واحمد بصدمه وووو 

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات