القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل العشرون 20 الاخير بقلم رنا سعيد

رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل العشرون 20 الاخير

  رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل العشرون 20 الاخير


جاسمين:انا مش شايفه مالك خالص ولا جنا كمان موجوده 
جاسمين وجاتلها فكره وبصدمه 
جاسمين:يالهوي ياملك لو الا في دماغي طلع الصح 
ملك:اقصدك انه مالك اخد جنا مكانك يانهار ابيض لو حصل كده فعلا 
فلاش باك 
جاسمين:انتي عارفه دلوقتي الانا مش بنت وحامل كمان 
ومالك لو عارف الا انا مش بنت هيقت"لني قوليلي اصرف ازي 
 ملك بفرحه:طب انا عندي فكره 
جاسمين:فكرة اي قولي بسرعه 
ملك:مش انتي خطوبتك عليه بكرا صح 
جاسمين بضيق:ايوه 
ملك وطلعت حاجه من شنطتها:طب بصي خدي الحبو"ب
دي حطي واحده منها بكرا في كوبايه عصير لي مالك واديها لي يشربها 
هو ساعتها يفقد الوعي ويبقا مش حاسس باي حاجه 
وقربت من ودانها وقالتلها الكلام 
جاسمين بضحكه:اها ياسا"فله بس انتي جبتي الحبو"ب دي منين وبتعمل معاكي اي 
باك 
ملك:انتي غب"يه ياجاسمين ازي تسيبي مالك كده لوحده ماانتي عارفه الا هيحصل دها لو طلع مع جنا فعلا وعمل معها حاجه يبقا انتي راحت عليكي يابي"ضه 
جاسمين بضيق:ياريتني ماكنت سمعت كلامك يارب استرها 
باك





جاسمين وضعت حبا"يه لي مالك في كوبايه العصير 
 جاسمين بدلعه:اتفضل ياحبيبي 
مالك واخد منها العصير:شكرا 
ومالك شرب كوبايه العصير كلها 
جاسمين:طب انا هسيبك دقيقه بس هروح الحمام واجي ليك بسرعه ماشي 
مالك وبداء يشعر بحاجه غريبه:حاضر بس متتاخريش عليه ياقمر مالك وبيقترب منها بس انتي مالك حلوها كده ليه 
جاسمين بضحكه دلع:حاضر ثانيه وهتلاقيني عندك 
باك 
جاسمين:انا هروح اشوفه يمكن يكون واقف في اي حته في القاعه 
ملك:اممممم وانا كمان هروح ادور معاكي 
في مكان اخر 
مالك:انا عارف انك مصدومه بس صدقيني انا مش عارف دها حصل ازي وربنا مااعرف دها حصل ازي صدقيني 
جنا بصريخ:اومال انا الا اعرف يامالك 
مالك واقترب واعقد جمبيها علي السرير 
مالك بوجع:جنا انتي عارفه الا انا بحبك وعمري ماافكر اذيكي ابدا بس الحصل دها كان غصب عني والله ماعارف حصل ازي انا بحبك ياجنا وانا هصلح غلطتي دي واجوزك 
جنا بدموع:هتجوزيني بعد ماخلاص خدت الا نت عيزوا
مالك بعصبيه وبوجع:جنا اقولتلك الحصل غصب وربي غصب انا كنت هعمل ازي الا مش في وعي واي خدت منك الا انا عيزوا دي انتي عارفه الا انا بحبك ومش بفكر بطريقه دي ابدا انا بحب روحك الحلوه ياجنا بحب شخصيتك 
بحب كل حاجه فيكي ياجنا يلا بس انزلي وشوفي انا هعمل اي دلوقتي انا محضر ليكي مفاجاء حلوها وهتعجبك اوي صدقيني 
جنا:طب اطلع برا يلا عشان عايزه اقوم عشان البس 
مالك:حاضر 
ومالك طلع برا ونزل وهو نزل سمع جاسمين وهي بتكلم مع شخص وبتحكي لي كل الحصل معها من اول ماصحبتها اديتها الحبوب 
جاسمين:وانا دلوقتي مش لقيها وخايفه اوي احسن مايكون مع البت الا اسمها جنا دي 
مالك سجل ليها كل حاجه 
مالك:بكلم مين ياجاسمين 




جاسمين بتوتر:كنت بكلم صحبتي 
مالك ببتسامه:اممم يلا طيب عشان نلبس الدبل 
جاسمين ببتسامه:بس انت كنت فين 
مالك:كنت واقف مع صحابي انت الا كنتي فين 
جاسمين ببتسامه:انا كنت واقفه مع صحبتي برضوا 
مالك:امممم حصل خير 
ومالك وجاسمين واقفوا علي الاستيج 
وجنا نزلت واقفت مع صحبتها جنه وسلمت عليها 
جنه:انتي كنتي فين 
جنا:كنت هنا يعني هكون فين 
جنه:ماشي ياجنا 
علي استيج 
مالك:طبعا النهارده خطوبتي علي الا انسه جاسمين ولا اقول المدام جاسمين 
الجميع اتصدام من كلامه 
جاسمين بصدمه:اي الانت بتقوله دها 
مالك:بقول الحقيقه شغال يبني الشاشه دي عشان كله يسمع تسجيل المدام جاسمين وهي بتحكي مع عشقيها عشان كانت عايزه تخدعني الكل طبعا مستغرب من كلامي وعايز يعرف كانت عايزه تخدعني ازي يلا اسمعه 
والتسجيل اشتغل وكان مالك مسجلها فيديو صوت وصوره 
الجميع اتصدام وجاسمين واقفها مصدومه 
محمد ابو جاسمين طلع وضرب بنته بالقلم 
محمد:ياخسرت تربيه فيكي فاالاخر فضحتني وجابتلي العا"ر 
يلا انزلي وامشي قدامي انا هسفرك عند امك مالك انا اسف يبني علي الا بنتي كانت عيزها تعمله معاك اسف بعتذر معرفتش اربي بنتي كويس 
مالك ببتسامه:حصل خير 
ومحمد اخد بنته ومشي ومالك نزل تحت وراح عند احمد ابو جنا
مالك:عمي تسمحلي اطلب ايد بنتك جنا واجوزها حالا
احمد بضحكه:ومالك مستعجل كده ليه وكمان غير كده ناخد رايها الاول 
احمد واقترب من جنا 
احمد:موافقه تجوزي مالك وحالا دلوقتي 
جنا بخجل ونزلت راسها في الارض:موافقه 
الجميع السقف وصفار ليهم 
وفجاء الماذون داخل عليهم 
مالك:تعال ياحضرت الشيخ 
الماذون داخل واعقد 
بارك الله لكم وعليكم وجمعا بينكما في الخير 
هيثم ببتسامه:الف مبروك ياولاد 
والجميع بارك ليهم 
سيف واقترب من اهل جنه 
سيف:وانا عايز اطلب ايد جنه ياعمي واجوزها حالا زاي مالك
حسن:معنديش مانع بس ناخد رايها الاول 
سيف:هي اكيد موافقه مش كده ياجنتي 
جنه بغيظ:لا مش موافقه 
حسن:يبقا علي خيرت الله يلا اكتب كتاب الاتنين دول ياشخينا 
والماذون كاتب كتاب جنه وسيف 
مالك واعقد علي راكبته
مالك ببتسامه:تقبلي مني الختام المتواضع دها ياملكتي 
جنا ببتسامه ومدت ايدها لي ولبسها الختام والكل سقف وصفار ليهم 
ام مالك:وانتي ياجنا اتفضلي لبسي الدبله دي 
وجنا اخدت الدبله ولبستها في ايد مالك 
والجميع سقف ليهم 
مالك:عمي انا عايز بكرا اعمل لي جنا فرح في القاعه فرح مصر كلها تحكي بي انه احلي فرح اتعمل في مصر ومحدش يعرف يعملوا تاني 
احمد ببتسامه:موافق 
سيف:وانا كمان برضوا ياعمي فرحي بكرا عيزوا يكون مع مالك 
حسن:تمام علي خيرت الله 
وعده اليوم وكل اسره رواحت علي فيلاتها 
في اليوم التالي جنا وجنه في الكوافير 
جنه ببتسامه:بسم الله ماشاءالله طالعه زاي القمر بفستانك دها ياجنا 
جنا ببتسامه:وانتي طالعه اجمل واحلي بفستانك دها ياجنتي 
سيف ومالك وصلوا 
مالك بنبهار:بسم الله ماشاء الله تبارك الله في الجمال الاواقف قصدي دها انتي جميله اوي انا بقول نروح علي القصر احسن 
جنا ببتسامه خجل:مالك بس بقا 
مالك ببتسامه:انتي مكسوفه 
اما عند سيف وجنه 
سيف ببتسامه:اي الحلاوه دي يبت يخريبت حلاوتك الزياده دي بقولك ماتيجي نهرب من الفرح ونروح علي فيلاتنا علي طول
جنه:هههههه لا لا ياظريف دها النهارده فرحي ولازم ارقص كده وابسط
سيف بغيره:نفسي كده ترقصي وانا اولع فيكي فاهمه 
جنه بضحكه:انتي بتغيري يابي"ضه 
سيف:وربنا بس لما نروح ياجنه اعرفك تقولي كلمه دي ازي تاني 
جنه:يالهوي خوفت انا منك كده صح هههههههه 
سيف:ماشي يلا بس نمشي من هنا ونز"فت ونروح الفرح 
وسيف اخد جنه ومالك اخد جنا ومشيوا وصلوا القاعه 
والجميع بارك ليهم 




وبعد فتره من راقص البنات والشباب راقصوا سلو 
وكل واحد اخد عروسته ومشي 
سيف:خلصتي ياجنتي عايز ادخل تعبت من الواقفه حرام عليكي 
جنه بخجل:ادخل 
سيف داخل 
سيف:انتي معلمه في شياكه والاناقه نظره منك اقوه باقه 
انتي معلمه 
جنه وضحكت:حمو بيكا بيغني ياناس 
سيف واقترب منها:هههههههه بس اي العسل دها 
جنه وبتبعد:اهدي كده يامجنون 
سيف وبيقرب اكثر:حاضر 
سيف وشالها ورم"ها علي سر"ير وطفا النور 
في مكان اخر 
مالك:جنا صدقتي الانا كان غصب عني وجاسمين هي الاكانت السبب اديكي انتي سمعتي وشوفتي بنفسك كل حاجه 
جنا:مالك خلاص حصل خير ياحبيبي 
مالك ببتسامه خبيثه وقرب منها وطفا النور 
مالك:بحبك 
جنا:وانا بموت فيك 
#النهايه 

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات