Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية انتي لي الفصل الثاني 2 بقلم بسملة بدوي

رواية انتي لي الفصل الثاني 2

 رواية انتي لي الفصل الثاني 2 

يعني حضرتك عايزني اضحك على ابنك واخليه يحبني !!! وبعدين اسيبه 
ايوا 
بس بس ليه بتعمل كدا... حرام عليك دا ابنك من لحمك ودمك.. حرام 
ههههه يبنتي سيبيني اكمل كلامي ... انا عايزك بس تلهيه تشغلي وقته ... ساعديني يابنتي.... ابني من ساعة الِ حصله وهو كل يوم مع واحده.. مابشوفهوش غير فين وفين...اتغير اوي مابقاش عمرو بتاع زمان الوقتي مش هامه حد ولا حتى انا.. ساعديني ارجع ابني القديم انتِ مش عارفه احساسِ وانا شايفه كدا.. ما اقدرش اقف اتفرج عليه .. ها قولت اي.. دموعه نزلت بصراحه صِعب عليا.. هتساعديني ارجع ابني زي الاول 
 ااا طب هو ليه بيعمل كدا... اقصد يعني ايه الي غيره 
ربنا يسامحها مطرح ماهي موجوده ضحكت عليه ومشيت... ها هتساعديني.. انا والله اول ماشوفتك فِ المستشفي حسيتك بنت حلال وطيبه 
موافقه...هههه وهربيهولك كمان 
بقلمي بسمله بدوي 




خلاص حضرتك انا واقفه قدام العماره وهو قدامي اهو.. تمام مضطره اقفل بقَ... هههه ده شغلي بقا...مع السلامه
عمو.. عمو 
عمو!! قالها بستنكار شديد
عموو ممكن تجبلي من داا وبتشاور على كاندي غزل البنات 
هههه ودا اسمه ايه دا يالا آنسه من هنا قال عمو قال وبص عليها بوقا"حه دا انتي الي عمو 
ياااعمو بالله عليك عااايزااه.. بسرعه قبل ما الراجل يمشي 
عاااااا الراجل هيمشي بسرعه والنبي 
اي تصروفاتك الي مش لايقه على سنك داا... انت عندك كام سنه 
رفعت ايدها وبتعد ببراءه على صوابعها.... عندي دول ورفعت كفيها الاتنين... عندي 10 سنين
كام يااااختي!!!! 10سنين وده ازاي انتي شكلك فِ العشرينات يبقَ ازاي عشر سنين!!!؟ 
ياااااعمو اخلص الراااجل هيمشي الله... خلاص مش عاايزه منك حااجه ولسا راحه تمشي 
استني خلاص هجبلك... اهو مرضيه ياستي جبتلك الي انتِ عوزاه اهو 
مرسي انت احسن عمو فِ الكووون كله ..  
وانت اهلك فين بقا ﯾ شاطره
مش تقول شاااطره اسمي ملك
هههه ماشي اهلك فين... وازاي يسيبوكي تمشي لوحدك في الشارع كدا
خالو... قالي انهم بقوا فوق هنا وبتشاور على السما... 
 اها... وانتِ بقا بتعملِ اي هنا 
بدور على بابا وماما.. عشان خالو بيكذب عليا عشان بابا وماما قالولِ انهم عمرهم ماهيسيبوني 
بس كدا غلط
مش عارفه بس انا عايزه بابا وماما وبعدين انا مش عايزه اروح عند خالو والنبي
ليه بتقولي كدا يملوكه هو وحش
لا مش وحش هو حلو بس بس مراته بعد ما بتمشي بتضر"بني وبتخليني اقعد انضف وانا مش بعرف وهي بتضر"بني تاني وتاني
اها.. طب اي رأيك تيجي معايا 
مش عارفه بس ماما قالتلي مش اسمع كلام الي مش اعرفهم 
بس انتي لسا قيلالي اني احسن عمو وطيب صح 
صح 
هتيجي معايا بقا 
امممم اوكي بس شيلي عشان رجلي وجعتني من المشي 
بلع ريقه من الفكره.... مينفعش... تعالي اركبي معايا يالا العربيه 




هتوديني عند خالو 
لا هتيجي معايا اوكي
اوكي.. انت اسمك اي بقا ياعمو ياطيب
هههه اسمي عمرو 
اسمك حلو خالص... يالا يالا بسرعه عايزه اركب دي وبتشاور على العربيه... حلوه اوي  
ماشي 

في نص الطربق كان في كمين
الظابط... بطاقتك 
عمرو.... اتفضل 
مين دي 
عمرو بتوتر: دِ دِ اا خطيبتي
ملك:ااه راسي انا فين... وانت مين عاااااااا انت مين... عااااا الحقووووني 
الظابط.... في اي يا آنسه بتصوتي ليه؟! .. هو مش خطيبك 
خطيبي!!!! مين انا مش مخطوبه اصلاا عااااا ده شكله خاطفني يا باشا
عمرو بضحك زي المتخلفين ... هههه خاطفها.... هههه ازااااي ههههه طبعاً انا لوحلفتلك يباشا اني مش خاطفها مش هتصدقني...




الظابط....انزلي يالا جتكو ارف ماليتوا البلد لا وجبح كمان وبتقول انها خطيبتك 
يباشا اسمعني بس... يابنتي قولي حاجه مالها دي يخبتي السوووده يناااا يمااااا قولي حاجه هروووح فِ داهيه بالشكل دا
كتمت ضحكتي بصعوبه على شكله ووجهت كلامي لظابط... احم حضيرتك ده خطيبي.. انا بس كنت بهزر 
الظابط..... واللهِ احنا هنهزر... خد خطيبتك وامشي يابني ربنا يقويك عليها قال بتهزر قال ايه الهم دااا ياربني انااا قولت لابويا ادخل تجاااره واريح دمااغي مااالي انا بوجع الدماااغ داا امشي ربنا يكون فِ عوونك.. خطيبتك دي شكلها هبله
وعمرو ماصدق الكلمه ومشى  

هو هو احنا رايحين فين 
عمرو بعصبيه... بقاا انا خاطفك هااا انتي مين يااابت واتحدفتي عليا من انهي مصيبه 
انا انا انا بس انا مش فاكره حاجه 
وفجأه فوني رن... ببص لقيته رقم والده اتخضيت ولسا هقفل شده مني..... رقم ابوووووياااا بيعمل معاكِ ايييييييييييه 
ده ده ده 
اخلصييييييييييي
دَ دَ جوزي... لقيته بصلي بصدمه وانا اصلا اتصدمت ايه الي انا قوولته دا ﯾ خبتي يلهوي يلهوي وفجأه....

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة


تعليقات