أخر الاخبار

رواية رغده قلب الذئب الفصل الثاني 2 بقلم ايمان محمد

رواية رغده قلب الذئب الفصل الثاني 2

 رواية رغده قلب الذئب الفصل الثاني 2


في مكان مهجور....
قامت لقيت نفسها مربوطة وفي مكان متعرفهوش 

صرخت بقوه انتو يالي هنا ياااااابها*يم يالي براااا 

دخل عليها واحد ضخم بمعني الكلمة 
.....بغضب بس يابت صدعتينا 
خافت من صوته بس اتظاهرت القوه 
انت مين وعايزين مني ايه 
بقلم ايمان محمد 
...احنا مين مش مهم عايزين ايه مش احنا الي عايزين المعلم الي عايز 

بس انا لوهعوز منك حاجه هتبقاااا......و بصلها بخبث 
خافت من نظراته ونكمشت في  نفسها  

عند ادم 
هبطت الطياره في مطار القاهره 
ادم وهوا بيتكلم في التليفون تمام اتهالي علي المخزن 
تمام يا باشا 
راح علي فلته دخل وهوا بيقول 
جني..... جني ......فينك انا جيت ياااا حبيبتي ما فيش حد رد عليه طلع اوضيتها ملقاش نزل نادي وهوا نازل علي السلم 
دادا سناء يا دادا 
سناء بطيبه نعم يابني 
هي جني فين 
سناء نتوتر ها ال ....الست جني .
في ايه يادادا ما تكلمي 
اصل يا بيه الست خرجتي من امبارح ومرجعتش 
ناااااااعم ازاااااي مرجعتش امال راحت فييين 
يابه هي كانت رايحه الجامعه بعد كده مرجعتش 
ازي يعني اختي خارجه من امبارح ومرجعتش وانا معرفش والبهايم الي برا مدوروش عليها ليه 
وقبل ماتتكلم كان خرج 
وقف قدام الحراس وهما موطين رأسهم 
وقال بغضب انا جايبكوا هنااا ليه مش علشان تحموها ما انا لو كنت جايب رجاله مكنتش وقفت الواقفه دي لكن انا جايب بهااايم بقلم ايمان محمد 
انتوا ازاي تخلوها تخرج من غير حراسه 
واحد وقف قدا مه وقال والاه ياباشا احنا كنا هنروح معاها بس هي منعتنا علشان متحسش انها أسيره
امشوا من قدامي دلوقتي وعقابكوا معايا عسير 
الحراس انصرفوا وهوا اتصل علي جاسر 
جاسر بمرح ايوه يابو الصحاب لحقت اوحشك 
ادم بجديه جني اتخطفت 
........................................................ 
جاسر الرفاعي عضو من أعضاء المافيا وضابط شرطه محترف عيونه ازرق قاتم 
جسمه قوي بحكم شغله مرح ودمه خفيف 
بس لما بتعصب بيبقا اوحش من ابليس 
........................................................ 
الياس ابو هيف 
ظابط شرطه برضو (ايه الروايه الي كلها ضباط دى) 
عيونه بني وجسمه قوي عصبي وغرور اوي بيحب نفسه بطريقه معقده 




........................................................ 
ايه اتخطفت ازاي يعني انت بتقول ايه ازاي دا حصل 
لما رجعت ملقتهاش والدادا بقول انها خرجت للجامعه الصبح ومرجعتش انا متأكد انها اتخطفت ومازن الي خطفها ابقا انا اخطط اخطف اخته هوا الي يخطف اختي 
جاسر بغباء طيب هنعمل ايه دلوقتى 
جااااااسر ركز مع اهلي هوا اي الي هنعمل ايه هتدور علي مكان الزفت مازن ومكان جني وبسرعهههه 
طيب اعتبره حصل 
ادم كان بيكلمه و هوا بيسوق قفل معاه وفجأااااه 
عند البنات 
خلصوا الدرس ووهما مروحين طلع قدامهم عربيه من العدم خبطت رغده 
طلع من العربيه بسرعه وشاف الي اتخبطت 
ادم انتي كويسه 
بدموع اااااه رجلي 
حور بزعيق انت اتعميت ولا ايه هوا علشان عندك عربيه هتمشي تخبط في خلق الله 
متزعقيش انتي عارفه انا مين دانا ادم المالك 
ادم المالك نينينيني مين دا يعني زبال 
كان هيرد عليها بس قطع خناقهم اهاتها 
رغده بدموع وملك جنبها اه رجلي بتوجعني اوي 
بصلها ومد ايده لها بحنيه وقالها تعالي هوديكي للدكتور (يا حنين😂) 
حور بتهكم مش عايزين منك حاجه 
بصلها بحده سكتتها 




ونزل شال رغده الي شهقت من الصدمه ووداها علي المستشفي  
الدكتور بعمليه عندها شرخ في الرجل هتحتاج تقعد في الجبس من اسبوع لعشر ايام 
طيب يا دكتور شوف شغلك 
في الوقت دا جاله تلفون من جاسر 
ايوه انا عرفت مازن فين دلوقتي وكمان هوا الي خطف جني 
والله لوريه ال****دا  
وصل البنات البيت وراح علي بيت مازن 
عند جني (جماعه جني دي الي كانت في أول الفصل ) 
دخل عليها واحد اقل ما يقال عليه مز 
هي في دمغها هوا دا الي خاطفني دا لو الخطف حلو كده الواحد عايز يتخطف كل يوم 





...  ...................................................
جني المالك 
20سنه بتدرس اداره أعمال بنوته عسل ودمها خفيف عيونها رمادي تشبه اخوها بس عيونها تسحر وبها برائه اكثر شعرها بقلم ايمان محمد
احمر طبيعي قصير جسمها رفيعه وجسمها صغير بس جميله تشبه الاطفال 
........................................................ 
مازن حامد الشناوي 
عدو ادم واخو حور من آلام وهي مفكره مات وهو مش عارف مكانها صاحب شركات الصخر الهندسيه 
جسمه رياضي وطويل ليه هيبه كده عيونه اسود سواد الليل وشعره اسود برضه مش شبه اخته اوي بس في شبه صغير

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات



    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -