القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشقت مجنونه الفصل الثاني 2 بقلم منه محرم

رواية عشقت مجنونه الفصل الثاني 2

 رواية عشقت مجنونه الفصل الثاني 2


نورهان: هتعملي ايه 

نور: هلعب انا وهي شويه هعمل ايه يعني ياماما هنزلها بطني 

نورهان: كلي ياختي كلي بس سيبي لاخوكي

نور: لا يبقا ياكل من الاكل الي انتي عملاه 

نورهان: وهي بطنه مش عايزه تتمتع زي ما بتمتعي بطنك ياختي

نور: خلاص هسيبلو انا حاسه ان انا مش امك قصدي انتي مش بنتي يعني 

نورهان: انتي بتقولي ايه 

نور: معرفش سبيني اكل بقه 

بليل

ماجد: يااهل البيت 

نورهان: قلب ماما نور عين ماما 

نور بتريقه: فشه معاميع ماما ونينينيني 

ماجد: اسكتي يابت 

نور: دايما بقول ان الواد ده ابنك عني مش بتصدقوني

ماجد: اسكتي انا جعان اوي عامله اكل ايه ياماما 

نور: جبتلك اكل من برا اي خدمه 
بقلمي/menna moharam
ماجد: احلفي 

نورهان: مالكو ياولاد محسسني اني مش بعمل اكل 

ماجد: لا ياست الكل اكلك زي الفل بس بطننا ساعات بتطلب اكل من برا 




نور: انا انهارده اتاكدت انك اخويا لاني لسه قايله نفس الكلام 

نورهان: طب روح كل بقه واه سيبالك بطاطا في الفرن 

نور: احم ماما انا داخله انام 

نورهان: طيب

بعد شويه

نورهان بزعيق: نوووووووووور

نور وهي بترتعش تحت اللحاف: معقول عرفو ان انا كلتm البطاطا ياربي هيولعو فيا انهارده عاااا 

نورهان: قومييي انا عارفه انك صاحيه واللحاف بيرقص اهو قووميلي بقه تاكلي بطاطا اخوكي 

نور: ياماما وانا ايش عرفني ماانتي مش كاتبه اسمه عليها 

نورهان: والله وانا المفروض اكتب الاسم بعد كده

ماجد: بقه تاكلي البطاطا بتاعتي يا بلاعه انتي 

نور: الله اكبر في عينك ياخويا 

ماجد: انتي فظيعه

نور: بدل ما تقولولي بلهنا ولشفا علي قلب نن عيني

نورهان: بلهنا والشفا لو واكله اتنين لاكن انتي واكله عشره بتلاته بتوعك

نور: هما كانو عشره 

نورهان: اه يختي تلاته ليا وتلاته لاخوكي وتلاته ليكي 

نور: معلش ياماما معدتش وانا باكل

ماجد: وفين البيبسي بتاعتي الي كانت في التلاجه شفطيها 

نور: ماانا بلعت الاكل بيها يرضيك ازور واموت 

ماجد: والله معندكيش اوبشن مايه 

نور: معلش يا مجودي انا اسفه 

ماجد: اوعي انا داخل اتخمد 
بقلمي/menna moharam
نور: مكنتش بطاطا يعني يا استاذ ماجد 

نورهان: تصبحي علي خير يا لمضه 

نور: كل يوم بتاكد انكو مش عيلتي m

تاني يوم 
•••••••••••••

نورهان: نوووووووور

نور بخضه: ايه الواد ماجد مات

نورهان: يساتر يارب بعد الشر 

نور: مش القصد ياستي بس حد يصحي حد كده 

نورهان: ما انتي مش بتصحي غير كده 




نور: تقومي تصحيني كده 

نورهان: ماانا كان لازم اصحيكي كده

نور: طب عديني كده 

ماجد: هو ايه كده الي طفحت علي الصبح دي 

نورهان: البسي يا نور يلا علشان تروحي تودي الفلوس للراجل 

نور: طيب 

ماجد: راجل مين

نورهان: شاب جه يوصل الاوردر بتاع امبارح معرفش مشي من غير ما ياخد الفلوس بس اكيد اختك رزلت عليه فا مستناش ومشي 

ماجد: طيب انا نازل بقه 

نورهان: مع السلامه يا حبيبيm

بعد شويه
••••••••••••
نور: انا نازله يا ماما 

نورهان: ماشي ياحبيبتي 

قدام المطعم 

نور: ماشاء الله شكله يفتح النفس حاسه اني عايزه اطلب تاني 

نور دخلت وسالت عليه الكاشير: لو سمحت في حد هنا اسمه عارف او حسن هو بيوصل طلبات 

-لا يافندم الدليفري الي موجود حاليا اسمه علي 

نور: ازاي انا متاكده ان في حد اسمه حسن حته وصلي اوردر امبارح ادهه اهو 

-حضرتك ده مدير المطعم 

نور بصوت عالي: يااستاذ عارف يا حسن 

حسن كان بيكلم الشيف ومركزش معاها 




نور: اهو هو ده بس راح فين انا محتاجه اوي بجد 
بقلمي/menna moharam
-اطلعي فوق علي ايدك اليمين هتلاقي مكتب خشيه هتلاقيه 

نور: شكرا اوي 

بعد شويه
•••••••••••••

نور: ممم اطلع فوق علي اليمين اهو المكتب 

حسن وهو قاعد ومدي ضهره للباب: مممم ارغي 

نور: ارغي ازاي يعني 

حسن لفلها: ااااده انتييي 

نور: انتتتت 

حسن: اتفضلي

نور: مش كنت دليفري امبارح دلوقتي بقيت مدير عقبالنا يارب علي كده شغله الدليفريه حلوه يا ولا نصبت علي صاحب المطعم

حسن: براا

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات