القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية غموض الحب الفصل الثالث 3 بقلم الكاتبه الصغيره هبه الله

رواية غموض الحب الفصل الثالث 3

 رواية غموض الحب الفصل الثالث 3


حور:نام علي الكنبه
مراد باستغراب:أنتِ بتكلميني انا 
حور ببرود:اه مش هتنام معايا 
مراد اتجاهلها و نام علي السرير
حور.:انا بكلمك
مراد بغضب:نااميي ياا حور مش عاوز ائذيكِ
حور بضيق وهي تقلده :مش عاوز ائذيكِ بارد ودلفت الي غرفه الملابس ،وأخذت لها ثياب للنوم وخرجت من الغرفه ،ودلفت الي الحمام وبعد دقائق خرجت وذهبت الي السرير وتسطحت عليه هي الأخري ونظرت الي مراد بابتسامه وقالت:كنت مستنيه اليوم ده من زمان عارفه انك مش فاكرني بس وعد مني هخليك تفتكر كل حاجه تاني وبعد دقائق غطت هي الأخري في نوم عميق.





بدايه يوم جديد
في الصباح
استيقظت حور الساعه الثامنه صباحا ،اعتدلت في نومتها وجلست علي التخت ونظرت بجانبها الي مراد وقبلته من رئسه ثم دلفت الي الحمام وبعد دقائق خرجت من الحمام ودلفت الي غرفه الملابس وبدلت ملابسها الي بنطلون اسود وجاكت احمر وخرجت من الغرفه وذهبت الي غرفه الطعام فوجدت الجميع هناك.
اردفت بابتسامه:صباح الخير
الجميع: صباح النور
الاب:نزلتِ لي كانت سوزي (الخدامه)طلعتلكم الامل
حور جلست بجوار أخيها:انتَ عارف احنا اتجوزنا ازاي انا هتمشي شويه 
الاب:ماشي يا بنتي مراد لسه نايم
حور:اه وخرجت حور من القصر
عند مراد 
استيقظ مراد ولم يجد حور بجانبه 
مراد لنفسه:هي فين ممكن تكون مع بابا ناوبفكر فيها لي. و دلف الي الحمام وبعد دقائق خرج من الحمام ودلف الي غرفه الملابس وبدل ملابسه الي بنطلون اسود وجاكت جلد اسودوخرج من الغرفه وذهب الي غرفه الطعام فوجد الجميع هناك. 
مراد. صباح الخير
الجميع. صباح النور
مراد باستغراب. حور فين
سليم. خمس دقائق وهتيجي 
مراد جلس بجوار أخته واردف بعدم اهتمام:ماشي
عند حور
كانت بتجري وفجاه خبطت في شخص
حور. انا اسفه ثم أكملت بصدمه. انت بتعمل ايه هنا
الشخص. كنت لازم اقلك حاجه
حور بقلق: كنت ممكن تكلمني تعال معايا وشدته من ايديه وأخذته لمكان بعيد
حور. في ايه.
الشخص. الزعيم أمرنا نق*تله
حور بصدمه. وهو فين
الشخص. في *****
الشخص. هتعملي ايه
حور :
الشخص :بس ده خطر عليكِ
حور :ياسين اهم لازم ننقذه متظهرش الفتره دي لأنهم اكيد بيراقبونا
الشخص:تمام
حور رجعت الي القصر ودلفت الي غرفه الطعام
مراد. كنتِ فين




حور:مراد هتكلم مع بابا وعقلك كل حاجه ومسكت سالم من أيديهم ودلفت الي غرفه المكتب.
في غرفه المكتب.
سالم. في ايه يا حور وانتِ متوتره ليه
حور بتوتر. عمو فيه حاجه كنت لازم تعرفه من زمان
سالم باستغراب :ايه ؟
حور غمضت عينها ثم أكملت. ياسين لسه عايش
سالم بصدمه. ياسين مين ياسين ابني
حور. اه
سالم بصدمه. مستحيل يكون عايش انا دافنه بأيدي
حور : انا عارفه انك شوفته قبل أما تدفنه بس ده مكانش ياسين ده كان شخص تاني
سالم. انتِ كنت عارفه انه عايش
حور بحزن. اه
سالم بزعيق. عارفه من امتا ومقلتليش ليي
حور بهدوء:عمو هفهمك كل حاجه بس اهدي علشان انت تعبان
انا اما عرفت أنه هو عايش انا مصدقتش بس رحت المكان اللي هو كان فيه وهو طلب مني انا مقلش لحد انه عايش لانه حياتكم في خطر ولو اي شخص في المافيا عرف انه عايش ممكن ياذيكم علشان يوصله بس فيه سر تاني
ياسين عارف مين الزعيم 
سالم بصدمه. انتِ متاكده
ياسين. اه والمافيا عرفت انه عايش وأنه هيقولي الحقيقه فالزعيم امر انه يق*تلوه
سالم بصدمه. يق*تلوه
حور مسكت ايديها. عمو متخافش وعد اني مش هسمح لأي شخص أنه يأذيه
وهقول لمراد الحقيقه وانا مين
سالم بسرعه. لا انتي مش هتقوليله اي حاجه
حور باستغراب. ليه
سالم. حور مراد مش لازم يعرف اي حاجه دلوقتي ممكن تقوليليه بعد أما ننقذ ياسين
حور. تمام 
حور بجديه. عمو لازم اروح المكان اللي فيه ياسين النهارده




سالم بسرعه . اه وانا معاكِ
حور بمقاطعة. عمو مش هتقدر تشوفه النهارده بس وعد هرجعه البيت فاقرب وقت
سالم. تمام
حور خرجت من الغرفه 
حور. مراد فين
سليم. في غرفته
حور صعدت علي الدرج ودخلت الي الغرفه
حور. مراد
مراد بتجاهل. ايه
حور. اسفه 
مراد باستغراب: ليه
حور. لاني اتجاهلتك وحسيت انك زعلت بس كنت عاوزه بابا في موضوع مهم
مراد. عادي 
حور. تمام ودخلت غرفه الملابس 
وبعد وقت كانت لابسه بنطلون اسود وجاكت اسود وعامله شعرها ديل حصان وأخذت المسدس بتاعها
مراد ايه ده انتيِ هتروحي فين
حور. اسفه مش هقدر اقلك
مراد بسخريه. هتخرج تاني يوم جواز و لفت انتباهه المسدس . ايه ده هتعملي بيه ايه
حور. برايك اللي ماسك مسدس بيعمل بيه ايه 
مراد. ده مش مسدس لعبه سيبيه 
حور.عارفه 
مراد بسخريه. سبيه هتاذي نفسك
حور صوبت المسدس باتجاهه. وفجاه خرجت طل.قه من المسدس بس كان بينها ومراد مسافه قصيره
مراد بغصب. ايه اللي عملتيه ده 
عند سالم
مريم بصدمه. بابا ايه الصوت ده
سالم وسليم في وقت واحد. قت*لته
مريم. قت*لت مين
سالم . مراد وصعد لغرفه حور ومراد
سالم. في ايه ايه الصوت ده
حور. مفيش حاجه يا عمي
مراد. في ايه يابابا انت خايف ليه
سليم. فكرناها قت*لتك

حور بحديه. ها اقدر اروح
مراد انا هوصلك
حور بتوتر. توصلني فين
مراد. هروح عند حازم واوصلك يلا
حور. ماشي
في السياره
مراد
حور بصدمه وزعيق. ايبيه وقف السياره 

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات