Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية المعذبة اليتيمه الفصل الثالث 3 بقلم نور الحويطات

رواية المعذبة اليتيمه الفصل الثالث 3

 رواية المعذبة اليتيمه الفصل الثالث 3

وبعدين نور قامت علشان تعمل الفطار بعد ما نور دخلت المطبخ اتفجأت من المطبخ كان كبير اوي ووسع ومتنظم بطريقه شيك جدا 
نور بتسأول / يا نهار ابيض المطبخ كده امال باقي الفيلا عامله ازاي 😂 يلا استعني علي الشقي بالله 
بعد ما خلصت الفطار راحت حطتو علي السفره 
وبعد شويه الكل اتجمع علي السفره وهي كانت هتمشي وفجاه صوت رجولي وقفها الصوت ده كان صوت علي وقال ليها تعالي يا نور افطري معنا هو انتي مش اختنا ولا اي كان بيتكلم وبيبص لي مهران نور اتصدمت من انو قال ليها كده ده كان من شويه مكنش طيقها 
نور بهمس/ سبحان مغير الاحوال 




شهد بهمس لي نور/ متستغربيش يا حبيبتي هو كده بيقلب ويرجع تاني 

علي / متقعدي يا نور افطري نور قعدت تفطر وبعدين اتكلمت ناهد ناهد دي مرات مهران 
وانتي بقا يا نور ناويه تقعدي هنا لحد امتا 
نور بغيظ/ هو انا قاعده علي قلبك ياحبيبتي وانتي اي الي مزعلك اقعد لحد امتا وبعدين انا قاعده في فيلا مش في شقة ايجار 
مهران بغضب/ اتكلمي عدل مع مرتي يا بت 
نور بغيظ اكتر / وانت مش شايف بتقولي ايه يا مهران 
مهران بنفاذ صبر / اسكتو انتو اللتنين بقااا😡

اميره/ بس ايه اللي انت عملتيه مع ناهد ده انتي خليتيها ما تسواش قرش
نور/ هي اللي جابتو لي نفسها هي اصلا مش طايقاني
شهد/ هي كده بتغير من المزز اللي زيك
نور/ ما انت حلوه اهو انتي و اميره ما بتغرش يعني منكم
اميره/ احنا موقفينها عند حدها ما تقدرش تتنفس معنا

نور بمرح / ايوه بقا يا جامد 😂
وكلهم كانو بيدحكو علي نور 

بعد شويه نور في نفسها وهي قاعده انا لزم اهرب من هنا ده من دلوقتى محدش طايقني انا مش عارفه الي اسمها ناهد دي طلعتلي منين بس ياربي انا النهرده بليل هنفذ خطتي واهرب من هنا بعد شويه جه فهد وقعد جنبها
فهد/ وقال نور قومي اعمليلي نسكافيه 
نور / حاضر يا فهد يارب يارب انا زهقت من كل الدنيا 
يارب خدني عندك بقا 😞 بعد شويه جابت لي فهد النسكافيه 
نور لي فهد / فهد 




فهد/ نعم يا نور
نور / هو انتو بتعملوني وحش لي علشان انا من ام تانيه صح 
فهد / مين قلك انو احنا بنعملك وحش وبعدين انتي تحمدي ربنا انو احنا مقعدينك في اوضه لوحد وانتي برضو بتخدمينا 
نور / طب ما شهد بتعملوها حلو اشمعنا انا 
فهد / عمرك شوفتي الاسياد بيعملو الخدمين حلو اكيد لا يبقا تسكتي خالص 
نور بعين دمعه/ اه اه عندك حق مفيش اسياد بيعملو الخدمين حلو عن اذنك هطلع علي اوضتي الي انتو عملنهلي لوحدي 
وبعدين نور طلعت علي اوضتها 
فهد بندم/ سامحني يانور سامحني والله مش من قلبي الكلام ده كلو من مهران 
وبعد ما طلعت نور علي اوضتها فضلت تطلع كل الي في قلبها قعدت تعيط علي السرير وحطت اديها تحت المخده بتعتها وطلعت صوره ليها هو و مامتها الصوره دي هي الحاجه الوحيده الي فضله ليها من مامتها وقعدت تعيط وتشتكلها 

نور بعياط / ماما تعالي خدني عندك يا ماما سبتني لي يا ماما الكل مبهدلني يا ماما حتي اخوتي اخوتي الي فا كرهم سندي في الدنيا طلعو بي وشين يا ماما هو انا عملت حاجه وحشه في حياتي علشان يحصلي كل ده يلا الحمدلله وبعد مده كبيره من العياط نامت نور من كتر التعب وعد اليوم 

                                   في المساء

مهران / حبيبي وحشني والله فينك يا محمد مش باين ليه 

طبعاً يا جماعه ده محمد القاسم بطلنا وهو صاحب مهران جدا يعني عشره عمر نكمل روايتنا 

محمد /~~~~~~~~~~~





مهران / تمام مستنيك اوعي تتأخر 

محمد /~~~~~~~
مهران / مع الف سلامه 
بعد ما نور قامت من النوم راحت ك العاده عملت ليهم العشاء 
مهران / انتي يابت غوري افتحي 
قامت نور علشان تفتح وطبعا الزير ده محمد راحت فتحت واول ما فتحت قعد محمد يبص في نور وسرح في جمالها وقد اي هي هاديه وملمحها حلوه 
واتكلم محمد بصوت رجولي يخوف / مهران هنا 
نور بتوتر/ اا اه اه اتفضل 
مهران / نورت الدنيا كلها يا محمد تعالي نقعد في المكتب مهران لي نور اعملي 2 قهوه وهتيهلي علي المكتب بسرعه 
نور / حاضر يا ابيه مهران 

                                       في المكتب    

مهران / اي يا رجل الغيبه الطويله دي  
محمد / والله غصبن عني يا مهران الشغل بقا نعمل اي 
مهران/ ربنا معاك ويوفقك يا صحبي 
محمد /ربنا يخليك يا صحبي اه صح الا قولي مين البت الي فتحتلي دي ابتقولك يا ابيه يعني
مهران/دي يا سيدي اختي نور من ام تانيه كانت عايشه مع ولدتي بس انا جبتها هنا علشان تتربي شويه لحد اما تغور من هنا واجوزها وارتاح منها بصرحه البت دي مبتنزليش من زور ولا بطيقها 
كانت نور سمعت كل حاجه عنها وهي كانت جايبه القهوه 
نور في نفسها / واي الجديد هريحك مني يا اخويا النهارده ودخلت ودت القهوه وطلعت 
نور / جاء الوقت اني اهرب الكل مشغول جوه دي الفرصه الوحيده اني اهرب و بعد اما نور طلعت من الفيلا فضلت تجري تجري 

                                 في المكتب 
مهران بصدمه في التلفون/ اي ازي ده وحصل امتا طب تمام اطلعو ورها بل عربيه و هتوها 

البودي جارد /~~~~~~~~~

مهران /تمام اوعو ترجعو من غيرها فاهمين 
البودي جارد /~~~~~~~ 
وقفل مهران 
محمد / في اي يا مهران 
مهران قال لمحمد كل حاجه 
محمد / واي الي يخليها تهرب 
مهران / مش عارف بس وديني ما هرحمها محمد انا طلب منك خدمه وياريت تنفزهلي لو نفزتهالي عمري ما هنسلك الجميل ده 
محمد / اوامرني يا صحبي انت برضو عشره عمري 
مهران / انا عايزك 

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات