القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية نجمة هزت كيان ظابط الفصل الثالث 3 بقلم جاسمين محمد

رواية نجمة هزت كيان ظابط الفصل الثالث 3

 رواية نجمة هزت كيان ظابط الفصل الثالث 3 

  
وليد... انا قولت هتتجوزها يعني هتتجوزها انت سامع 
صقر.. متعصبنيش ياوليد باشاا وانت عارفه لو حلفت اني مش هتجوزها وانا لو حلفت مستحيل ترجعني في كلمتي وانت عارف صقر الشامي 
وليد...متنساش ان انا اللي ربيت صقر الشامي واكتر منه لاني انا ابوه 
صقر... وقتك خلص معايا وبيبص لاقي خيال حد واقف بيسمعهو طيب سلام سلام 
وسحب صقر عند الباب براحه وراح فاتح الباب بسرعه راحت نجمة واقعه في الارض 
نجمة وهي في الارض بتبص لفوق علي شكل صقر لقته رافع حاجبه ومكشر خافت 
نجمة بتمثيل... اااااه اااه يارجلي الحقوني رجلي اتكسرت ااه 
الكل اتلم وجه علي صوتها العالي وخديجه كانت بره اول مسمعتها دخلت تجري عليها 
خديجه... نجمة نجمة مالها رجلك اقفي فيكي اي اي حصل 
صقر.. اي ده هو اسمك نجمة كمان مش حور 
نجمة خبط ايدها علي دماغه وبصوت واطي وهي بنبص لخديجه وخديجه بتبصلها... هيموتني ياختييييي 
خديجه بتوتر... اصل هي اسمها الحقيقي نجمة واوقات بنقولها حور عشان كدا ممكن قالتلك حور عادي 
صقر... لا والله طيب اخلصي قومي وبطلي تمثيل 
نجمة... اقوم كيف انت اهبل وحطت ايدها علي بوقها من الصدمه 




صقر بعصبيه... مين ده اللي اهبل يابت انتي انتي شكل يومك مش هيعدي اخلصي قومي 
نجمة بخوف من عصبيته وصوته قامت.. مش قصدي والله 
صقر... مش قصدك تشتميني انا هعلمك الادب ياعسكري ياعسكري 
.. ايو ياصقر باشااا 
صقر.. خد البت دي حطها في السجن حبس انفرادي 
خديجه.. زي بعضو ياباشاا حقك عليا هي متقدش 
صقر.. لو سمعت نفسك انتي التانيه هحبسك معاها اسمتي خالص يلا ياعسكري 
نجمة.. مبراحه علينا انت عمال تزعق ليه كدا ده كله عشان قولت ياهبل 
صقر عيونه حمرت من العصبيه.. لو مسكتيش انا ممكن اعمل حاجه تندمك العمر كله انتي سامعه اخلص خدها من قدامي 
خديجه.. ياصقر باشاا معلش سامحه 
صقر بعصبيه... انت يازفت خد البت دي ارميها بر اخلص 
.. حاضر ياباشاا ومسك خديجه وشدها 
خديجه.. ياصقر باشاا ارجوك طلعها هي ممكن تموت لوحدها في العتمها هي عندها فوبيا من الضلمه  
..صقر دخل مكتبه وقعد علي الكرسي وراح مطلع سجاره وولعها وعيونه حمر ومتعصب علي الاخر وبيبص لاقي التلفون بيرن 
صقر.. الو 
.. عايزك في مكتبي ياصقر ضروري
صقر.. حاضر يافندم جي اهو مسافه الطريق 
.. تمام سلام 
صقر طلع ركب العربي ومشي 
خديجه روح الشقه 
فاطمه شافتها بتعيط جرت عليها هي واحمد 
فاطمه... مالك فيكي اي وفين نجمة 
خديجه بعياط... ن ج م ة اععععععععع
احمد... خديجه اهدي وفهمينا نجمة فين واي حصل 
خديجه بعياط.... نجمة الظابط حبسها 
احمد وفاطمه مع بعض.. انتي بتقولي اي وحصل كيف ده 
خديجه... نجمة شتمته وقالتلو ياهبل غصب عنها راح حبسها لوحدها في الضلمه 
فاطمه... تستاهل عشان لسانها طويل مش راضي تتلم شوي 
خديجه.. حرام عليكي دي صحبتك ومتنسيش انها عندها فوبيا من الضلمه يعني ممكن تموت 
احمد... اه فعلا نجمة عندها فوبيا طيب هنعمل اي دلوقتي 




خديجه.. مش عارفه والظابط اتحايله موافقش يسيبها ومتعصب جدا 
احمد... طيب انا عمي بيشتغل في الشرطه ارن عليه يمكن يعرف يساعدنا 
خديجه.. ياريت رن بسرعه 
احمد... حاضر حاضر ومسك الفون ورن علي عمه 
احمد.. الو عمي كنت عايز منك خدمه بسرعه 
.. في اي قول 
احمد.. واحدها صحبتي في الجامعه حصل معاها...... 
.. امم طيب مين اللي حبسها 
احمد.. واحد اسمو صقر المنشاوي 
.. يعني ملقتش غير صقر وتعمل معا كدا حاول اشوف اعرف اتصرف معا ولا لا
احمد بيائس.. ماشي ابقا عرفني عملت اي 
.. حاضر سلام 
احمد... سلام 
خديجه.. ها عملت اي يا احمد
احمد... قالي احاول اتصرف باين صقر ده صعب جدا 
فاطمه.. طيب هنعمل اي دلوقتي 
خديجه... انا هروح تاني احاول اتكلم معا ممكن يكون جه دلوقتي 
فاطمه.. هتعملي اي اذا كان عمو قال هيحاول 
خديجه.. مش عارفه بس مينفعش نسيبها كدا دي ممكن تموت 
احمد.. تعالي اروح انا وانتي ونشوف هنعرف نتكلم معا ولا لا 
خديجه... يلا بسرعه 
فاطمه.. استنو خدوني معاكم 
خديجه واحمد وفاطمه راحه علي القسم ولاقي عسكري واقف 
خديجه.. لو سمحت صقر باشاا جه 
.. لا لسه مجاش 
خديجه.. هنعمل اي دلوقتي 
احمد.. مش عارف طيب ااستني واخد العسكري وراح بيه علي جمب 
فاطمه.. احمد رايح فين 
خديجه.. معرفش 
احمد حط ايدو في جيبه وطلع فلوس وبصوت واطي للعسكري.. خد دول ودخلنا نشوف البنت اللي صقر لسه حابسها دلوقتي 
العسكري.. عارف لو في حد غير صقر كنت قبلت بس ده لو قبلت ممكن ينهي حياتي لا مقدرش اساعدك 
احمد.. متخافش 
العسكري.. لا وبيبص لاقي صقر جي راح جري وقف مكانه   
خديجه بتبص لاقت صقر جرت عليه 
خديجه.. صقر باشااا ارجوك خلينا نشوف نجمه ارجوك
صقر بصلها وسابها ومشي 
خديجة... نجمه لو حصلها حاجه انا مش هسكت عشان هي فعلا عندها فوبي من العتمه والمكان المقفول 
صقر كان ماشي ووقف.. تمام تعالي شوفيها وطلعي بسرعه 
خديجه فرحت وجت تجري هي وفاطمه واحمد.. تمام ماشي 




صقر.. واحد بس فيكم اللي هيشوفها 
هم التلاته بص لبعض خديجه... انا هدخل اطمن عليها وابقا اطمنكم 
احمد.. تمام روحي 
صقر... تعالي ورايه واخدها ودخل خلا العسكري اخدها يوديها عند نجمة 
العسكري.. خمس دقايق وتطلعي انا هقفلك بر اهو وفتح الباب
خديجه... حاضر وفتحت الباب ودخلت 
خديجه اول مدخلت نجمه نجمه وبتبص جمبها وراحت مصوت  

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات