أخر الاخبار

رواية غموض الحب الفصل الرابع 4 بقلم الكاتبه الصغيره هبه الله

رواية غموض الحب الفصل الرابع 4

 رواية غموض الحب الفصل الرابع 4 


مراد: انا هوصلك
حور بتوتر. توصلني فين
مراد:هروح عند حازم واوصلك 
حور. ماشي
امسك مراد يدها وخرجو من الغرفه ومن القصر ،ففتح مراد باب السياره فصعدت حور الي السياره وصعد مراد هو. الاخر.
في السياره 
كانت حور تفرك يدها بتوتر لأن مراد سيري ياسين 
مراد:متوتره ليه
حور بهدوء : مش متوتره
مراد وهو ينظر إلي يدها: بتفكري في مارفن
حور بصدمه وتوتر: مارفن مين
مراد بغضب:انا اللي بسالك مين مارفن
حور: مش عارفه 
مراد وقف السياره بغضب وفتح حزام الأمن وقرب منها 
حور بتوتر :بتقرب ليه
مراد أخذ ملف من الكرسي الخلفي
مراد :ايه الملف ده
حور اخذت منه الملف باستغراب :الملف ده كان في مكتبي 




مراد:مين مارفن وصوره ليه في الملف ده
حور بعصبية:متقلش اسمه وفتحت باب السياره وخرجت من السياره وخرج مراد هو الآخر ،ومسكها من يديها ولفها له ونظر لها وجدها تبكي قال بقلق:حور أنتِ كويسه
حور ضمته بقوه واخذت تبكي فضمها مراد له بقوه وربت علي ظهرها .
مراد بقلق: حور أنتِ كويسه ومين مارفن 
حور بصراخ ومقاطعه . مش عاوزه اسمع الاسم ده ووضعت يديها علي أذنيها انا بكرهكككك بكرهككك مااارفن واغمي عليها
مراد بقلق. حووور 
 مراد شالها وفتح باب السياره ووضعها في السياره واغلق باب السياره وصعد هو الآخر واتجه إلى القصر 
بعد وقت 
مراد وصل القصر و نزل من السياره واشتال حور ودخل القصر
سالم بقلق . ايه اللي حصل لحور 
مراد صعد لغرفته ووضع حور علي السرير 
سالم بقلق. ايه اللي حصل لحور
مراد بقلق . اتصل بالدكتورة بسرعه
سليم بخوف علي أخته:ايه اللي حصل
مراد حكاله اللي حصل
سليم :خلاص يا عمي متتصلش علي الدكتورة،حور محتاجه راحه بس
مراد بغضب:في ايه انتو مخبيين عني كل حاجه ومين مارفن، و ليه حور اول أما سمعت الاسم ده اتوترت وقالت انا بكرهك ليه انا عاوز اعرف كل حاجه دلوقتِ
سالم بتوتر. حور هي اللي تقدر تحكيلك كل حاجه 
وتركه وخرج من الغرفه
مراد. اكيد فيه سر انتِ مخبياه ياحور انتِ معرفش عنك اي حاجه بس اكيد هعرف مين مارفن
وبعدين اتصل بحازم
حازم. انتَ فين
مراد. حازم عاوز كل المعلومات عن حور الدمنهوري
حازم باستغراب. حور مراتك
مراد. اه هي عاوز كل المعلومات بكره
حازم. تمام
مراد جلس بجانب حور وأمسك يدها :حكايتك ايه يا حور
بعد وقت
حور بدأت تفوق
حور : مراد




مراد بقلق . حور انتِ كويسه
حور بتعب. اه 
مراد كان عاوز يسألها عن مارفن بس خاف من رده فعلها واللي هيحصلها
حور. مراد في ايه
مراد. ها لا مافيش حاجه عاوز أسألك سؤال
حور. اممم
مراد. عاوز اعرف كل حاجه عنك

حور. عاوز تعرف ايه
مراد .كل حاجه عنك ومين مارفن
حور ببكاء. مارفن ده اكتر شخص بكرهه واكتر شخص كنت بحبه، كان اكتر من عائلتي وصديق طفولتي،وده نفس الشخص اللي قت*ل عائلتي واكملت ببكاء قت*لهم قدامي  
 ومقدرتش انقذهم انا السبب انا اللي مقدرتش انقذهم .
مراد حضنها 
بعد فتره مراد شعر بثقل جسدها بين أحضانه ،فاخرجها من بين ذراعيه ونظر لها ، وجدها قد غفيت ،مارفن اخذها بين أحضانه ونام.
في المساء
استيقظت حور وكان مراد حضنها جامد
حور لنفسها. معقول قلتله كل حاجه عن مارفن
انا غبيه وحاولت تقوم بس هو كان حاضنها جامد
حور. . مراااااد مرااااد
مراد. لا رد
حور . مراااااااااااااااد وعضته
مراد بخضه ووجع. ايه في ايه اللي حصل
حور. مين اللي سمحلك انك تحضني ها
مراد. يعني كل ده علشان حضنتك والله لاق*تلك
وجري وراها
حور وهي بتجري . اهدي انا عملت ايه 
مراد كان بيجري وراها في جميع القصر
سالم. في ايه
حور استخبت وراه. عمو خليه يقف بقي انا تعبت
سالم. عملتيله ايه
حور. ولا حاجه
مراد. فيه حد بيصحي كده
حور. انا
سليم بضحك. ليه هي عملت ايه
مراد حكاله اللي حصل
حور. غلطت انا في ايه
سالم بضحك. لا انتي مغلطتيش وبعد عنها 
حور. بقلك تحميني منه تسيبني 
 مراد قرب منها ومسكها من هدومها وكان لسه هيتكلم وقطعه  
الخدامه. حور هانم فيه شخص عاوز حضرتك

حور باستغراب:خليه يدخل
الشخص. حور 




حور بقلق. مازن في ايه
مازن. 
حور بغضب . انتو اغبيه ازاي يحصل كده قلتلكم تحموه لو حصله حاجه هق"تلكم
عند مارفن
المجهول:هتظهر امته
مارفن بشر:قريب اوي حور ليا انا وبس
المجهول:أنتَ غبي انتَ لسه بتحبها بعد أما اتجوزت مراد
مارفن بصدمه:مراد لسه عايش
المجهول :اه
مارفن بشر:هق"تله وهقتل حور حور لو مش ليا مش هتكون لغيري

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات



    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -