Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية انتي لي الفصل الرابع 4 الاخير بقلم بسملة بدوي

رواية انتي لي الفصل الرابع 4 الاخير

 رواية انتي لي الفصل الرابع 4 الاخير


دَ ابنك ياااعمرو ابنك وده تحليلDNA لو مش مصدقني 
دموعي نزلت بخوف وانا بدعي فِ سري ياارب يارب تطلع كذابه يارب مَيكنش ابنه يارب 
بس للاسف التحاليل مظبوطه.. 
عمرو بأمل.... كذب صح كذابه صح قوولِ انها كذابه 
هزيت راسي بلا... التحاليل مظبوطه يا عمرو مضبووطه
يعنيييي اي ابنييييي... اناااا مش معترف بييييه طاالما منها مش عااااايزوه اخروووجي برااااااا 
بس دااا ابنك.. هعرفع عليك قضيه قاطعتها... ثانيه ثانيه انتي عملتي التحليل ازاي... وهو المفروض تاخدي عينه من ابوه 
اااا مقدرش اقووول ده سر... وده ابنك يا عمرو ابنك 
عمرو وهو بيشدها من شعرها....... قسماً عظماً لو ماقووولتي الحقيقه لكون شااارب من د*مك اخلصيييييي قولي ي سمر
سمر دموع مزيفه....... اقول اي هاا حرام عليك ليه مش راضي تعترف بيه .. لو معترفتش بيه انا هروح القسم اعملك فضيحه وهرفع عليك قضيه ها
انا فِ حاجه جوايا مش مصدقه الي بيحصل دا... احساسِ بيقولي انه كذب... قربت بشويش من عمرو




 ووقفت ورا ضهره محدش ملاحظ وبما انه اطول مني مكُنتش باينه وطلعت مقص صغير من شنطتي وقصيت من طراطيف شعره وطلعت علبه وحطيتهم فيها و بحركه سريعه مني عملت نفس النظام مع الطفل وجريت بسرعه على برا... 
عمرو بصوت عالي وعصبيه..... ملك ملااااااك استني متصدقهاااش 
_ وفجأه الولد الصغير اتكلم.... بابا هو انت بابا 
عمرو بصله كتير وسكت 
سمر بخبث..... ايوا دا باباك يحبيبي 
هيييييه اخيرا بقا ليا بابا... بابا مش تسيبنا تاني
سمر بخبث.... حرام عليك مش صعبان عليك ابنك.. انا ندمانه واللهِ وبعدين مش عشانِ عشانه ارجوك 
عدى اسبوع وعمرو بيحاول يكلم ملك وهي مش عطياله فرصه وسمر بتحاول تقرب وهو يبعد و بتحاول تستطعفه ب الولد لحد ما صدقها 
بقلمي بسمله بدوي
يعني بجد هترجعني ليك يعمرو وهتخلي ابننا يتربى وسطنا 
هز راس على مضض... ان شالله 
على ج*ثتي الكلام دا
عمرو بفرحه.... ملك 
ودخل البوليس... اهي يحضرة الظابط اقبضوا عليها.. مش بس اختلست فلوس منه لا وكمان اخدت ولد من الميتم وبتستغله وبتقول انه ابنها ولا ومش اكتفت بدا لا وكمان ذورت ورق انه ابنه ... بس انا معايا الورق الحقيقِ اهو  
سمر بخوف..... كذب كذب 
الورق اهو يباشا.... الورق اثبت كلامها فعلا وقبضوا عليها وخلصوا منها 




عمرو بفرحه..... ملك انتِ عملتي كل ده عشان صح عشان لسا بتحبيني صح... انتي مش عارفه انا كنت عامل ازاي من غيرك... ملك انا بحبك 
هنا الطفل اتكلم.... يعني انت مش بابا
عمرو سكت مش عارف يقول اي
لا يحبيبي.. بابا 
نعم تقصدي اي 
عمرو اي رأيك نتبناه بصراحه كيوت اوي وبرئ وصعبان عليا اوي ذنبه اي يدخل في خطه منها كانه لعبه في ايدها... ارجوك يعمرو وافق
عمرو بفرحه.... معني كدا انك موافقه تتجوزيني... انا موافق اعمل اي حاجه بس تكوني معايا 
بجد موافق نتبناه... انا بحبك اوي اوي اوي 
وانا بعشقك يبنووتي 
روحت اشتالته... انا ماما وهو بابا يحبيبي 
هييييه بقَ عندي بابا وماما زي اصحابي انا بحبكوا اوي حسيت بسعاده اوي... اخيرا بقا ليا عيله 




عمرو وهو بيمسك ايدي بحب ويقبُلها... هنسميه اي يعمرو 
_مالك... مقتبس من اسمك..
حلو اوي... بحبك اوي ﯾ عمرو ربنا عوضني بيك انا فرحانه اوي 
ده انا الي ربنا عوضني بيك ولو فضلت اشكره كول العمر مش هكون وفيت بيه بعشقك اكتر بقلب عمرو 

"وما كُنت مِمّن يدخل العِشق قلبُه ولكِنَّ منْ يُبصر جفونكِ يعشقِ♥".. 

#تمت
تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات