Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية زوجتي قاصر الفصل الرابع 4 بقلم ذات الخمار

رواية زوجتي قاصر الفصل الرابع 4

 رواية زوجتي قاصر الفصل الرابع 4 


كاد عقله يذهي عندما سمع صوت الطلقه واستغاثه طفلته ف اجري اتصال علي الفور 
اسد: اي ي حمزه 
حمزه: خير ي بيه 
اسد.: بعتت لك مكالمه مدتها دقيقه حددي لي الموقع ف ثانيه 
حمزه: الموقع هياخد وقت عقبال م يطلع 
اسد: لا حاول معلش ي حمزه تطلعه بدري اصل مراتي مخطوفه ي حمزهه 
حمزهه: حاضر ي اسد بيه خنس دقايق بالظبط ورن عليا 
اسد: متشكر جدا ي حمزهه بجدد. 
واغلق الهاتف ووضع راسه بين يديه في حيره والم 
اسلام بحب اخوي: قوم روح معايا ي اسد
اسد: ضاعت مني ب غبائي
اسلام: خير ي قلب اخوك 
اسد: هو 
وفجأه رن تليفون اسد فقطع كلامه 
اسد بلهفه: خير 
حمزه: المكان "**********. بالتحديد 
اسد: تمام ي حمزه 




وقفل معاع بسرعه 
اسلام: ها وصل لاي 
اسد: المكان معايا روح نجمه البيت وهات البوليس وتعالي ورايا 
اسلام: رجلي ع رجلك 
اسد بعصبيه: مفيش وقت ي اسلام يلا اعمل الل بقولك عليه
اسلام بسرعه: حاضر يلا ي نجمه
نجمه: حاضر
استقل اسد سيارته وفي خلال ساعات بسيطه كان امام العنوان المطلوب 
اقتحم اسد المبني ودخل بسرعه فكان خالي م الحراسه مما اثار دهشه اسد.. 
وجد اسد الهدوء يعم المكان وجميع الغرف مفتوحه سوا غرفه واحده ذهب ياتجاهها بقلب مخلوع وسمع صوت تأوهات وانين صادر ف دفع الباب بقوه ليسقط الباب وتظهر محبوبته.. 
ورد ببكاء: ااسد
وتجري باتجاهه تحتضنه بقوه وتتشبث به وهى تردد بذعر: ضرب عليا نار كان هيقتلني.. 
ليضمها اسد بحنان ويقول: هششششش اهدي متخافيش انا جنبك اهوه ي حبيبتي 
لتبكي ورد بصمت وهي تشدد من ضمها له.. 
وفجـأه 
ورد: اســــــــــــــــــــــــــــــــددددددددددددددددددددد
......................... ................................ ..................... ............
عند اسلام ونجمه 
اسلام: حقك عليا ي جوجو مش عارف اخرجك خروجه حلوه بس انتي شايفه 
لتبتسم نجمه وتقول: حصل خير ولا يهمك.. 
اسلام: متخافيش عليها هتبقا كويسه 
نجمه بصوت مختنق: دي اختي ي اسلام.. 
اسلام: صدقيني ي حبيبتي والله هتبقا بخير وبعدين معاها اسد هتخافي عليها ازاى.. 
نجمه: تعرف ي اسلام دايما كنت بتمني لابيه واحده تسعده وتريح قلبه وعمرى م كنت اتخيل ان الواحده دي تبقا ورد لان ورد دي اتربت علي ايده متعلمتش غير الدلع وان كل طلاباتها مجابه دايما ست الاميره ورد كلنا نحترمها ونحبها وهى صراحه تتحب انا بحبها اوي ي اسلام 
ليمد اسلام يديه يزيل دموعها ويقول بحب: انا بحبك اكترر




لتضحك من وسط دموعها وتقول: دي جوازه سودا دي.. 
اسلام: اي ي بت انتي بومه كدا لي 
نجمه: طالعه لك 
ليقول اسلام: كدداااا
نجمه: ايوووووون 
اسلام: طـاب تعالي بقا.. 
وتعلوا اصوات الضحك وفجأه
نجمه بصراااخ: اسلااااااااااااااااممممم حاااااااااااسبببببببب
ولكن.. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 
......................... ................................ ..................... ............ 
في القصر.. 
سعاد: اي ي دودو الولاد فين 
هدي بضحك: اسلام اخدهم يفسحهم ي ستي 
سعاد: دي عيال كوارث دول عشاق من وهما لسه بضفاير 
هدي: ربنا يخليهم لبعض 
سعاد: بس قلبي واكلني ع اسلام اوي
هدى: اشمعنا ي سوسو 
سعاد: حـاسه ان هيحصل حاجه وخايفه اوي 
هدى: لا حول ولا قوه الا بالله لي كدا




قـاطع صفو جلستهم صوت الهاتف لتأتي منار الخادمه 
منار: تليفون ي ست هانم 
سعاد: ليا 
منار: لا لست هدي 
سعاد: طيب
هدي: ردي ي سعاد عقبال م اقوم اتوضيي.. 
سعاد: هاتي ي منوره وروحي يلا 
اعطتها منار الهاتف لسعاد وذهبت لتنهي اعمالهاا.. 
سعاد: الو السلام عليكم ورحمة الله 
.... : وعليكم السلام ورحمة الله دا رقم بيت الاستاذ اسلام السويدي 
سعاد: ايوه مين حضرتك 
...... : حضرتك الل حصل......  
سعـاد: لاااااااااااااااه اسلااااااااااااااااممممم لاااااااااااااااااا 

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات