Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ملك الصقر الفصل السادس 6 بقلم سلمي حمدي

رواية ملك الصقر الفصل السادس 6

  رواية ملك الصقر الفصل السادس 6 


انت بتقول اي 
مجهول...والله ياباشا نفزت كلامك بالحرف والخطة كانت ماشيه تمام بس فجاة سعاد هانم اختفتت ولما سئلت اهل الحي قالو انه ملك هانم اتجوزت ومحمد اخد عيالو ومشي 
سالم بغضب رماه ع الارض وكمل بغضب...معاك 12 ساعة لحتي تعرف هي وين ومين ابن***** اللي اتجراء يتجوز خطيبة سالم النصراوي 
مجهول..امرك ياباشا
سالم بغضب....بقه كدا ياسعاد هانم بعد كل المال اللي اديتهولك تغدري بيا كدا تمام انتي اللي لعبتي بالنار دلوقتي اتفرجي عليها وهي بتحرقك 
_____________________________________________
سمر كانت نايمة ع الارض من كتر التعب بعد حملة التنضيف اللي كانت عليها (تستاهلي دا حق ملك 😂😹) 
سمر بغل بحقد..كله منك ياملك لو ماطلعتي وخليتي صقر يشوفك كان زمانه اتجوزني وكنت هكون هاانم القصر واملاك صقر العمراني كلها كانت هتكون في ايدي...وبسببك انا دلوفتي بنضف القرف دا....وانتي ولا على بالك عايشة في جنة وكملت بغل... بس مش هسمحلك تطولي فيها املاك صقر كلها هتكون ملكي انا 
_____________________________________________




دخل ذلك الصقر بهيبتو المعتاده وطلته الجزابة كان يرتدي بدلة من اللون الرمادي وشوز اسود وساعة من افخر المركات مع عطر رجولي جميل 
صقر.. جيبي ملف *****وحصليني ع المكتب  
مها بخوف...امرك يافندم 
_____________________________________________
دلغه اللي مكتبة بكل غرور وبدا بالعمل 
دق الباب ليسمها لها بالدخول 
مها..اتفضل يابية في حاجة تانية 
صقر ببروده..اه شوفيلي الاجتمعات اللي عندي ورتبيها وبعتيلي قهو لو سمعتي
مها..امرك يافندم 
صقر..تفضلي
مها..🙂
_____________________________________________
في قصر من الطراز القديم 
طلقني 
مراد..على جثتي يامريم انتي هتفعضلي مرتي لحد آخر يوم بعمري 
مريم بغضب... هتفضل طول عمرك اناني يامراد 
مراد ببروده...عارف 
مريم بغضب وصوت عالي...هخلعك يامراد انا مستحيل اقبل انه يكون عندي ضره وهتشوف 
قلم نزل عليها 
مريم بوجع..انت مديت ايدك عليا يامراد اه  
مراد كان مصدوم من نفسه ازي قدر يمد ايده على حبيبته 
مراد..مريم 
مريم بدموع..طلقني يامراد قالت كلمها وطلعت تجري على غرفته 
مراد بغضب وصوت عالي ...مش هطلقك يامريم انتي هتفضلي مرتي   
_____________________________________________
ملك..ماما انتي فاضية 
حنان...تعالي ياحبييتي عايزة اي 
ملك..هو كان في سؤال محيرني 
حنان بحب...ممممم قوليلي عايزه تسئلي عن اي 
ملك..ماما سعاد قالت انه انا سرقت صقر من بنتها مع اني اول مره اشوف فيها صقر كان وقت كتب الكتاب؟؟
حنان بحب.. مممم بصي ياحبييتي انا مش هقدر اجوبك عنه بس فيكي تسئلي صقر وهو هيجوبك 
ملك باابتسامة..مممم ماشي 
حنان..تعالي نعمل كيك نتسلى فيها لوقت مايرجع صقر
ملك..اشطا بس تكون بالشكلاته والفنيله 
حنان..يلا 
_____________________________________________
 سالم اقتحم المكتب من غير مايخبط 
صقر بغضب..هو انت هتفضل زفت كدا المره الألف خبط قبل ماتتدخل   
سالم بمرح...هههه عيب عليك هو انا اي حد
صقر...مممم
 سالم بمرح..ليك وحشى يارمضان وينك مختفي كدا 
صقر..اتجوزت 




سالم بصدمة..قول واللهي  
صقر..هههه والله 
سالم بمرح..يارجل طيب مين تعيست الحظ دية 
صقر وهو يتزكر تفاصيلها ..مممم حورية طالعة من الجنه 
سالم...هههه شكلك وقعت ومحدش سمه عليك 
صقر..انا وقعت من زمان 
سالم...الله الله هو انت بجد صقر العمراني 
صقر بضحك...مالك مستقرب كدا 
سالم..ياباشا دا انا اول مره اشوف الجانب الرومانسي من شخصية صقر العمراني دا كنت فاكر انك حجر مستحيل يحب وا يفكر في الحب   
صقر وهو يرميه بالملف..غور من وشي يازفت 
سالم...هههه 
_____________________________________________
في المساء 




مراد...ماما شفتيلي مريم 
حواء بغضب...عايز منها اي بعد ماكسترتها 
مراد بديق..حتى انتي كمان ياماما 
حواء...ممكن افهم هي قصرت معك باي لحتي تفكر تتجوز عليها اه 
مراد..مش ضروري تكون قصرت معاي لحتي اتجوز الدين حلل اربعه
حواء كانت هتتكلم بس غطعتها الخادمة
الخادم...مراد بيه في شخص ادلي الظرف دا وقال انه اسلمه لمراد المنشاوي 
مراد باستغراب...هاتيه وامشي
الخادمة...تفضل يابيه
مراد فتح الظرف وتصدم اول ماقراء المكتوب
حواء باستغراب ...في اي مالك مصدوم كدا
مراد.....
حواء بصدمة ........اييييييي

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات