Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية رغده قلب الذئب الفصل السابع 7 بقلم ايمان محمد

رواية رغده قلب الذئب الفصل السابع 7

 رواية رغده قلب الذئب الفصل السابع 7 

🍂🍁رغده قلب الذئب 🍂🍁
بقلم ايمان محمد
(البارت السابع )
.............................
بارت مرح اهو اتفاعلوا
Flash back 
حور كانت قاعده دخل عليها الياس وقرب منها جامد 
انت بتقرب كده ليه 
....بيقرب 
ف...في ايه 
وقرب لحد ما وشه بقا قدام وشها بالضبط 
وانفاسه ضاربه في وشها 
حور بتوتر هوا في ايه بقلم ايمان محمد 
الياس بنبره حنان وحط ايده علي خدها ممكن اطلب طلب 
حور هزت راسها بتوتر 
وقرب وشه اكتر وطبع قبله علي خدها تحت صدمتها 
بعدها مد ايده بورق وقالها امضي با حبيبتي 
حور بتوهان هاا 



ابتسم وقالها امضي 
حور بتوتر وتوهان حاضر حاضر 
بقلم ايمان محمد End
حور بصوت عالي اااااه يا بن العفاريت 
الياس بصدمه عفاريت 
حور قامت ومسكته من التيشيرت وقربت وشها من وشه وقالت بحد بقا انت تستغفلني ياللي متسواش في سوق الرجاله تلاته تعريفه 
الياس مسكها من قفاها وقالها انا مسواش في سوق الرجاله تلاته تعريفه يا اوزعه 
علفكره انا مش اوزعه انا160سنتي 
انت اللي طويل اوي قربت تقفل المترين 
قل أعوذ برب الفلق بتقري عليا يابت 
بت لما تبتك 
في واحده محترمه تقول لزوجها حبيبها بت لما تبتك 
حبيب مين يسطا متهدا كده وصلي بينا علي النبي انا مش مستوعبه اصلا
قرب منها وبصلها بخبث لا يا قلبي استوعبي علشان في حاجات تاني لازم تستوعبيها كمان شويه وغمز 
بصتله بعدم فهم حاجات ايه 
ضحك بصوته كله علي برائتها المحببه لقلبه الفتره الفاتت بقلم ايمان محمد 
بتزمر طفولي انت بتضحك ليييييه 
مسكها من خدودها بضحك علي برائتك يا طفلتي 
بتذمر انا مش طفله 
بصلها من فوقها لتحتها وقاله مش طفله خاااااص 
فهمت قصده وضربته علي كتفه وقالت قليل الادب 
وجرت علي جوا 
استني بس طب نتفاهم طااااايب
قفلت الباب في وشه 
ودخلت نامت 
قامت الصبح لقيت حاجه مقيده حركتها بصت لقيت نفسها في حضنه وهوا ماسكها كأنها هتهرب منه فضلت بصاله ودققت في ملامحه ودقنه الخفيفه المتحدده وسرحت في وهوا بداء يفوق اول مفاق بقيت تتحرك تاني وتقولوا انت ايه اللي دخلك ودخلت ازاي 
انت ملاحظة ان دا بيتي ومعايانسخه تانيه من المفاتيح 
طيب حتي كنت احترم اني بنت ومينفعش تدخل عليا كده 
ملاحظة ان البنت دي مرااااااااتي 



متقولش بس مراتي بقلم ايمان محمد 
لا هقول مراتي مراتي مراتي 
اعععععع يا بارد 
فجأه الباب خبط 
الياس قام فتح وهي وراه 
لقيت وحده اول مافتح جريت حضنته 
حور استغربت 
والياس برضو 
سوزي (احيه انا بكره الاسم دا ) 
بمياعا وحشتني اوي يا بيبي (يوحشك جحش يا بعيده )
حور دخلت وسطهم قبل ما يتكلم 
وحش اما يلهفك (ايوه كده يا بت هوا دا) 
يوحشك باماره ايه ياختي 
سوزي بصتلها بقرف وقالت بيبي مين دي 
الياس كان باصص لها بشر وكره كبير بس فرح لما حور ردت عليها 
بسخريه بيبك مين 
واكملت انا بقا مراته يا روحي حرمه المصون حبيبه قلبه قلبه دق لما قالت كده واكملت  وبقرف عايزه اي خدمه 
سوزي بصدمه مرااااته 



عند ادم جني بقيت احسن وهوا راح يطمن علي رغده 
دخل لقا ملك بتعيط ورغده مش موجوده 
ادم بفزع في ايه بتعيطي ليه ورغده فين 
ملك بشحتفه رغده مش لقيناها شكلها اتخطفت برضو مش عارفه مين اللي عمال يخطفهم والدور الجاي اكيد عليا بس انا خايفه عليهم اوي واكملت عياط 
ادم بصوت جهوري اااااااتخطفتتت
...............يتبع
   شاهد 👈 الفصل الثامن

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات