أخر الاخبار

رواية مأساة طفولتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم جيجي رمزي

رواية مأساة طفولتي الفصل الحادي عشر 11

 رواية مأساة طفولتي الفصل الحادي عشر 11


محمد باستفزاز : اعمل اى بقا يا بت خالى بحبك واللى بيحب حد لازم يدفن معاه وانا قررت ان انا وانتى هنمو،ت مع بعض 
والنهاردة 
ثم اخرج المسد،س من جيبه وخرجت طلقة مدوية استقرت فى جسد هيثم 
***فلاش بااك....***
عبيده بغضب في الهاتف : بقولك ايه يا هيثم اتصرف وشوف الحيو.ان ده هيعمل ايه مع جنا انت لازم تكون موجود وهم بينفذوا مخططهم لحد ما اوصل للعنوان اللي انت اديتهولي وحاول تدافع عن جنا باي طريقه لحد ما اوصل 
هيثم بطاعه : اوامرك يا باشا انا كده كده كنت متفق مع سوزي اني هقابلها النهارده واعمل حجه ان انا كنت رايح لها عشان اقضي معها ليله حلوه وهي مش بتخبي عني حاجه عامه
 عبيده : طب يلا بسرعه روح على شقه سوزي وانا جاي في الطريق وراك حالا اهو 
هيثم بطاعه : فوريرة يا باشا
وصل هيثم الى شقه سوزي في وقت قياسي ورن الجرس محمد بتوتر من الداخل : انتى مستنية حد مين اللي هيكون جايلك في وقت زي ده




 سوزي بارتباك : والله مش عارفه ...استخبى انت وهي لما اشوف مين اللي على الباب
 محمد بسخط : طيب طيب ثم اخذ شعر جنى بيده وجرها للداخل 
فتحت سوزى الباب بتوتر ولكنها زفرت براحه عندما وجدته هيثم 
سوزي بفزع : يخربيتك هو انت ادخل ادخل خضتني
 هيثم بمكر : ايه مالك يا مز.ه انتى عامله بلو،ة ولا ايه
 سوزي بصوت منخفض :بقولك ايه ما تعترضش على اي حاجه من اللي هتحصل دلوقتي واحنا لينا مبلغ حلو اوي بس شاهد وانت ساكت ومالكش دعوه باي حاجه بتحصل
 هيثم بطمع: يعني هنطلع بمصلحه حلوه
 سوزى بتأكيد : ايوه ده فيها 100 الف جنيه 
هيثم بطمع : يلا على البركه
 سوزي بصوت عالي نسبيا: تعالى يا محمد مفيش حد غريب ده هيثم ما تخافش امان
 محمد وهو يخرج وهو ممسك بشعر جنا في يديه امان يعني الواد ده
 سوزي بتأكيد: ايوه يا عم اضمنوا برقبتي
☆☆باااك☆☆
كان محمد مصوب المسدس تجاه جنا ثم سحب الزناد وهو على وشك اطلاق الرصاص 
جنابصراخ : لا لا يا محمد حرام عليك انا بنت خالك ليه بتعمل فيا كل ده 
محمد بغل : انتى السبب في كل اللي حصلي خليتى خالي ومرات خالي يكر،هوني وخليتيني كمان اطرد البنت اللي كنت بحبها وعايز اتجوزها انت لازم تمو.تي لازم ثم ضغط على الزناد بغضب وجنا مغلقه عينيها منتظره الرصاصه في اي ثانيه واذا فجاه تجد من ياخذ الطلقه مكانها ويهوى جسد ثقيل فوقها 
سوزى بصراخ : لااا هيثم 
واذا بأقل من الثانية كان الباب يكسر ويدخل عبيدة بغضب جم وعيونه حمراء بشدة
محمد بصدمة : ا انت 
عبيدة بفحيح : ايوة انا انا اللى هاخد روحك 
محمد بسخرية : ههه مش هتلحق شكلك هتحصل هيثم 
ثم صوب مسدسه تجاه عبيدة مطلقه رصاصه استقرت في كتف عبيده 
عبيده بصراخ وألم : اااه ثم اتجه ناحيته بسوعه رهيبه ثم ركله بيده ليسقط منه المسد.س بدأو يتبادلون الضر.ب بعنف ولكن محمد نتيجه الضر.ب والمرض الدماغي الذي يصيبه بدا يشعر بالدوران والغثيان وشعر انه سيغمى عليه استغل عبيده الفرصه ثم سحبه الى الاسفل وضعه في السياره وهو مغمى عليه ثم رجع واخذ جنى واركبها في الكرسي الامامي بجواره




 كانت جنى منهاره في البكاء 
وعبيدة كان يتالم بصمت بسبب وجع كتفه ولكن كان قلبه يتمزق لانها كانت تبكي بشده
 عبيده بهدوء : بس متعيطيش صدريني انا هاخدلك حقك اوعدك انه هيدفع تمن اخطائه كلها انا هروحك على البيت دلوقتي وروحي ارتاحي وانا هاجيلك تانى اطمن عليكى بالفعل اوصلها عبيده الى الى منزلها ثم ذهب الى الاوتيل واخذ جوليا معه
 جوليا باستغراب : عبيدة انت واخذني على فين
 عبيده بجمود :انزلي وانت هتعرفي
 نزلت معه الى السياره بخوف فوجدت محمد ملقى باهمال في الكرسي الخلفى
 جوليا بصدمه : ايه ده عبيده انت قتلت.ه
 عبيده بنفاذ صبر : اركبي ومش عايز اسمع صوتك خالص ثم انطلق بسرعه البرق الى مخزن قديم ووضع به محمد  
عبيده بجمود: خليكي جنبه وانا رايح مشوار ربع ساعه وراجع فورا
جوليا بخوف : طيب فهمني عبيده انت هتعمل ايه ورايح فين وجايبني هنا ليه وهتسيبني معاه لوحدنا
 عبيده بغضب : قلتلك اخرسي وانت هتفهمي كل حاجه انا 10 دقائق وجاي فورا وماتخافيش مش هيعملك حاجه انتى زي ما انتى شايفه مغمى عليه.
....




رجع عبيده الى المخزن بعد وقت ليس بكبير
 وبيده مجموعه من وسائل التعذ.يب ولكن هذه الاشياء وقعت من يده بصدمه وخوف ودموع
 عبيده بدموع من هول ما رأى خالد فقد خارت قواه وسقط على الارض مغشيا عليه 
فقد وجد جثه اخته ملقاه على الارض جسدها بناحيه وراسها في الناحيه الاخرى وهي غارقه في دمائها..
ومحمد ليس له أثر 💔

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات



    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -