أخر الاخبار

رواية عشق النمر الفصل الثالث عشر 13 بقلم اسيل بسام

رواية عشق النمر الفصل الثالث عشر 13

 رواية عشق النمر الفصل الثالث عشر 13


إياد وهو بيقلع التيشرت بتاعه " حاضر ي حياة هطلقك بس بعد اما اخذ حقي
حياة برعب. " انت أكيد اتجننت انا مستحيل اسيبك تقرب علياا 
إياد ببرود. " يبقى انسى اني اطلقك حياة هانم

حياة وهي بتضربه في صدره بقوة 
ااانت ااي ي اخي ااي بقولك مش عايزك طلقني بقولك طلقني 
ااي مبتفهميش 
مسك دراعها بغضب " اخرسي 
قولتلك قبل كده مليون مرة طلاق مش هطلق 
بالذووق بالعافية هتفضلي مرااتي فاهمة 

حياة بقلة حيلة " انت عايز مني اااي 
إياد " عايز فرصة ارجع احببك فياا من تاني واعشقك انا فيه اكتر من دلوقتي 
انا بعشقك ي حيااة 
حياة وهي بتبصله بصدمة " اانت بتحبني اا ناا
ايااااد بحب " انااااا بعشقك 
تمسكي فيكي بالطريقة دي من حبي ليكي مش متخيل حياتي من غيرك لأنك بقيتي كل حياتي ي حياة

حياة " بس حبيبة وو
اياااد. " هحكيلك كل حاجة .......
........

كان بيسوووق عربيته بسرعة وهو بيتذكر انه اول ماافاق ملقهاش جنبه ولما سأل عليهاا ابوه قاله انهاا في بيت اهلها
وصل البيت وقابل ابوهاا وسلم عليه وقالها انهاا فووق 





ملك وهي بتمسح دموعهاا. " ادخل ي بااباا.....عمرو
ااااانت ااي ال جاابك هنا
عمرو وهو بيقرب عليها بهدوء. " انتي اال اي ال جابك هناا 
ي ملك 
ملك بحزن " خفت تكرهني بعد ال حصل 
واناا عارفة انك مكنتش في وعيك وكانت مجرد لحظة ضعف وبس
عمرو وهو ببصلها بنظرات غريبة " مش مبرر لعملتك ي ملك
ازاي تيجي هناا من غير اذني انتي ناسية انك لسا مراتي 
ملك " بس انت هطلقني 
عمرو وهو قريب منهاا جدا " بعد ال حصل مظنش هيكون في طلاق ي ملوكة 
لمى هدومك هنرجع بيتناا دلوقتي  
جاءت تتعترض وقفها بحركة من ايده ولمت هدومها وودعوا والدهااا وركبت معااه العربية بصمت وهي شاردة في مصيرها هيكون ازااي مع عمرو 
.......

حبيبة باالم " آآآآآآه عز الحقني 
عز بقلق " مالك ي حبيبتي فيكي اااي
حبيبة من جو الحمااام " بطني وجعاني ااوي ي عز
عز وهو بيقتحم الحمام بس وقف مصدوم لما شافها من غير هدووم فاق من صدمته على صراخهاا جاء شاالها بعدما لفاها بفوطة اماا هي اتعلقت فيه جامد لما حست انه هيبعد عنها
عز بهدوء " هروح و اجيب هحد يساعدك

حبيبة بهمس " بس انا مش عايزة غيرك ي عزي
عز وهو بيحاول يسيطر على نفسه قدامه. " ااانتي موجعة ولازم اتصل بالدكتورة تجي تساعدك
حبيبة " بقيت كويسة دلوقتي خليك جنبي انا و ابنك 
عز وهو بيقرب عليها بهمس " كده هيبقى في خطر عليكي وعليه وانتي بالشكل ده
حبيبة بهمس " وانا كلي ملكك ي عزي
هبط يقبلها برقة و حرارة وهي تبادله حتى سقطت معه في بحور من. العشق والحب

بعد عنهاا بعد فترة بغضب من نفسه عشان ضعف قدامهاا 
لبس ملابسه واختفى في الحمام
حبيبة وهي بتنادي. " عز عز استني
بعدما رزع الباب بقوة بقت تبكي " انا عملت ااي لكل ده 
معقول ي عز بطلت تحبني 

عز بغضب وهو جوو. " مش قادر تمسك نفسك قدامهااا
ازااي هتربيهاا دي 
.......





دخل عمرو مع ملك الأوضة وهي قلبها يقى يدق جامد لما افتكرت ال حصل 
شهقت بصدمة لما حست بعمرو حاضنهاا من وراء 
عمرو. بهمس " اخر مرة اصحى من النوم وملقكيش جنبي ي ملك فاهمة
ملك بتاثر. " عمرو 
عمرو وهو بيقبلها بهسترية " عيونو وقلبوو وروحوا كله لعمرو
ملك " نسيت عايزة اقولك اااي

عمرو وهو بيشلهاا و ببوسها بحب " انا بقى عندي كلام كتير اقولهولك اياااه 
...........

حياة " بص انا موافقة ادي جوازناا فرصة بس توعدني مش هيكون بيناا اسراار 
إياد وهو بيحضنهاا بقوة " مش هتندمي ي روحي 
استكانت بين اديه بس انتفضت برعب لما حست بنفسها في السرير وهو فوقهاا بس ال بيرعب اكتر نظراته ليها اتحولت 
حاولت تبعد بس مسك ايدهااا جامد 
قرب منهاا وهو بينزل على رقبتهاا ببوسها بعنف شديد وهي بتتالم وبتحاول تزقه 

حياة " إياد ابعد. اياااد ارجوك ابعد 
إياد " مش قادر ي حياة مش قادر انا خلاص فاض بياا 
عايزك ي حبيبتي
فجاءة سمعت صوت ملابسها ال بقو لجزين وهو ببص للظهر من جسمهاا برغبة حاولت تبعد عنها وهي بتضربه حتى......... يتبع

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات



    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -