رواية تزوجت من اغتصبني الفصل الخامس 5
فى المستشفى
أخذت أسيل المهدأ و ذهبت ثريا إلى المنزل بعد أن تأكدت ان أسيل خلدت للنوم
دلف أسد إلى غرفة أسيل و ظل يقترب من الفراش بخطوات هادئة و كان واضع يده فى جيب بنطله
ثم توقف عندما وصل إلى الفراش
كان يقف و يتأمل فى وجه أسيل
ثم أنزل رأسه و همس فى أُذن أسيل
أسد : انا هنا... فوقى
فتحت أسيل عينها بتثاقل
و عندما رأته أرادت أن تصرخ و لكنه سريعا ما وضع يده على فمها
أسد : ششششش.... ولا حرف... ايه كنتى فكرة انى هسيبك ده فى أحلامك... انا جاى و بقولك.. خافى على نفسك احسنلك و اتنزلى عن القضية
كانت أسيل مرعوبة و ترتجف و لكنها حاولت أن تظهر له العكس
أومأت برأسها...انها تعنى بأنها رافضة
أسد : يبقى انتى الجانية على روحك.... اعملى حسابك فرحنا يوم الخميس
نظرت لها أسيل بصدمة
أسيل : انت... بتقول ايه انا انا لا يمكن اتجوزك ابدا
أسد : هههههه.. ما هو ده مش طلب ده أمر
أسيل : و انا استحالة اتجوز واحد اغ....
ثم انهارات بالبكاء
أسد : و لو عايز اعمل كده دلوقتى ها عمل انا ميهمنيش حد
أسيل : و انا مش هتجوزك و أعلى ما فى خيالك اركبه
جذب أسد أسيل من شعرها
أسد : انا... محدش يقدر يتحداني... لو امرى ما تنفذشى... اقسم بالله يا أسيل لا هاعمل فى اختك زى ما عاملت فيكى
أسيل : لاءءءءء... لاءء ما تعملش كده
أسد : يبقى تسمعى الكلام اللى بقولك عليه.. و تنفذيه.. انا مش هتجوزك علشان هستر عليكى و لا خايف من القضية... لاء.. انا اتجوزتك علشان مزاجى
ثم نظر إلى جسدها
أسد : سبق و قولتلك انك عجبانى... و كمان جسمك صاااروخ
شعرت أسيل بشمئزاز اتجه أسد
أسد : مع السلامة... يا عروسة
ثم خرج
ضمت أسيل ركبتيها إلى صدرها و ظلت تبكى
تعالى صوت أسيل بالبكاء و الصراخ
خارج الغرفة
الطبيب : مش ده أسد المغربى
الطبيب2 : أجرى بسرعة على اوضة البنت ديه شوفها... لايكون عمل فيها حاجة
أسرع الطبيب إلى غرفة أسيل
و عندما دخل و وجدها بتلك الحالة قام بأعطاءها مهدأ
جعلها تنام
........
قصر المغربى
دخل أسد إلى القصر و كانت كوثر تنتظره
أسد : ايه اللى مصحيكى لحد دلوقتى يا ما
كوثر : مفيش... انت الحق... عاملت كده
أسد : عاملت ايه
كوثر : اغتصبت البت بنت الفلاح
أسد : و انتى عرفتى منين
كوثر : الكفر ملوش سيرة غير عليك انت و هى
أسد : اه يا ما عاملت كده... و هتجوزها
كوثر : يا مرررررى.. انت بتقول ايه... انت اتجننت فى عقلك بقى أسد المغربى... يتچوز واحدة... شغالة فى البيوت
اسد: و انتى فاكرة انى هتجوزها علشان سواد عيونها انا هتجوزها... بس علشان... اذلها اخليها تسف التراب اهنها... و بعدين ما تنسيش انا مترشح للمجلس النواب... يعنى لو الخبر ده اتشم... يبقى العوض على الله
كوثر : ماشى يا ابن بطنى اما نشوف... بس بشرط البت ديه مش عايزة اشوف وشها واصل... عايزاك تخليها تترمى فى الأوضة ما تتنقلش منها
أسد : و لا هتلمحى خيالها... انا جايبها علشان اخليها تبقى الجارية بتاعتى ملكى انا... اعمل فيها اللى انا عايزه
و كانت سما تقف على السلم و تستمع الحوار و لم تصدق ان شقيقها بتلك الحقارة
.........
فى الصباح
.........
منزل أسيل
الساعة السادسة صباحاً
كان الباب يطرق
استيقظ من بالبيت
و ذهبت ثريا لكى تفتح فا وجدت أسد المغربى يقف أمامها
شهقت ثريا
ثريا : أسد... أسد باشا
دخل أسد المنزل و ظل ينظر إلى أرجاء المكان
أسد : مش هينفع... هنعمله عندنا فى القصر
ثريا : مش فاهمة حاجة هو ايه اللى مش هينفع
أسد : اااه.. افتكرت... انا و بنتك هنتجوز
ثريا بصدمة : مين؟؟
أسد : أه صحيح هى مش بنتك.... قصدى أسيل
ثريا : يالهوى
أسد : فى ايه... مش بدل ما تزغرطى... تقومى تصوتى
ياسر : ده لا يمكن يحصل
أقترب أسد من ياسر و قام بصفعه
أسد : لما الكبار يتكلمو... الصغيرين يخرسو
ثريا :بس احنا...
أسد : انا مش جاى اطلب منك... انا جاى أبلغك و قولك أن بكرا دخلتى على بنتك... مفهوم
ثم خرج من المنزل و وقف فى منتصف الشارع قائلاً
أسد : فرحى بكرا على أسيل.. و الكل معزوم
ثم ركب سيارته و ذهب
.........
محمد أبو الدهب (هو منافس أسد فى المجلس)
محمد : هيتجوز
المتصل : ايوة.. و بيقولو أن البنت ديه اغتصبها
محمد : اخيرا لاقيت حاجة اوقعوه بيها
...........
فى المستشفى
الممرضة1 : بيقولو أسد المغربى هيتجوز البت اللى كانت جاية امبارح
الممرضة2 : طب هو ليه يتجوز واحدة لا مؤاخذة شمال
الممرضة1 : اقطع أيدى... ان هو اللى ورا الموضوع ده
الطبيب : انتو واقفين و سايبين الحالة جوا.. مش أسد بيه منبه أن محدش يسبها لوحدها
الممرضة 2 : حاضر هندخل نشوفها
دخلت الممرضة الغرفة و يظهر على وجهها نظرات الفزع
شاهد👈الفصل السادس
تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة
اكتب تعليق برايك هنا