رواية حور الفهد الفصل الرابع عشر 14
حور:انااااا حاااااامل
فهد:😐😐
حور بتشاورله:هييييي يا اااخ
فهد:😐😐
حور بضيق:ايوا يعني أنت كدة فرحان ولا زعلان ولا ايه
فهد بصدمة: أنتي قولتي إيه
حور بأبتسامة:حاامل
فهد بعدم تصديق:لالا أنا حاسس إني مبقتش اسمع قولي كدة
حور بضحك:حاااامل
فهد:طب معلش قوليها اخر مرة
حور ضحكت جامد:ح ا م ل
فهد قام فط من علي الكرسي لدرجة أن الكرسي بعد عنه
فهد بصوت عالي وفرحة:حااااامل حامل يعني أنا هبقي اب ومن اجمل انسانه قلبي عشقها
حور بصاله وحطا اديها علي وشها بخجل
فهد قرب منها:قومي سنية
كل دا والمطعم كله بيتفرج عليهم
فهد اخد حور وشلها علي اديه الاتنين
فهد بصوت عالي وحب: احم احم معلش هقاطعكم لحظة
الكل بصله بأنتباه
فهد:بصو البنت إللي شيلها دي مراتي لالا دي حبيبتي وبنتي وصحبتي وامي واختي وكل دنيتي بحبها اوي ونفسي العالم كله يعرف قد ايه أنا بعشقها
المطعم كله سقف
وحور مكسوفة جدا
فهد اخد حور إللي كان شايلها وخرجو برا المطعم
حور بضحك وخجل:ي مجنون إيه إللي عملته دا
فهد بصلها وابتسم
فهد مشي لغاية العربية وقعد حور عليها
فهد بأبتسامة: أنتي بتتكلمي جد يعني أنتي حامل
حور بضحك: لأ بعمل فيك مقلب
يبني هي دي مواضيع فيها هزار اه والله كنت عند الدكتورة الاسبوع إللي فات واكدتلي دا
فهد بعبوث:اسبوع اسبوع بحاله ومش قيلالي
حور بحب:قلت اخليها مفجأة
فهد حضنها:اجمل مفجأة في الكون
بس أنتي حامل في الشهر الكام
حور:التاني
فهد:ربنا يكملك بخير وتجبيلي اطفال كتير أوي واعشقهم زيك بالظبط
حور ابتسمت بحب
فهد:بصي بمناسبة الخبر القمر دا اطلبي أي طلب وهنفزهولك
حور: أي طلب
فهد بثقة: أي طلب
حور: أي طلب أي طلب
فهد بثقة: أي طلب
حور:نفسي نطلع اليخت ونقعد في شوية كدة نستمتع
فهد:يلا ي حور اتأخرنا لازم نروح ننام
حور بغيظ:بطل استفزاز أوي
فهد بضحك:ايوا أنتي مجنونة عيزانا نطلع باليخت الساعة وحدة بليل
حور بصتله بزعل طفولي وعدلت وشها الناحية التانية
فهد مسك وشها بحب:خلاص هنطلع بس اظبط اموري وكله يبقي تمام وهنقعد شهر بحالو ايه
حور بأبتسامة: Promise
فهد بأبتسامة: Promise
(وعد)
فهد:بس بجد قولي أي طلب وأنا هحققهولك
حور سكتت شوية عشان تفكر
فهد:بس طلب محترم ها
حور:اصبر تاخد حاجه نضيفة
فهد بسخرية:مش بعيد تقوليلي هتلي حته من القمر
حور ببرود:لالا دا كلام فاضي هشوف حاجة اجمد
فهد بصلها بغيظ
حور بفرحة زي الاطفال:باااااس لقيتهااااااا
فهد بخوف:استر ي رب
حور:ملاهي
فهد:نعم يختي
حور وهي بتنزل من علي العربية:ملاهي لعب بلالين غزل البنات بحر اغاني ام كلثوم قهوة
فهد:ي مجنونة أنتي دلوقتي حامل الملاهي غلط عليكي
حور وهي بتجري قدامه:مش مهم نركب يكفي أننا نمشي وسط كل دول
فهد مسك ايد حور وفضلو يتمشو وسط الملاهي وكان فيهم حجات بسيطة حور وفهد ركبوها
حور:هتلي غزل بنات بينك
فهد:بينك
حور:اهااا يلا بقي
فهد جبلها وفضلو يكلو هما مشين
حور وقفت:الله الله الله
فهد بخضة:في ايه يبنتي
حور:بلالين هليوم
فهد راح اشترلها كتير
حور: بقلك ايه
فهد:اممم
حور:تعالي ناخد كل واحد نفس هليوم ونتكلم
فهد بضحك:تصدقي فكرة نفسي اعملها من زمان
فهد سحب بلون من إللي حور مسكاهم وفتحها واخد نفس
كل دا وهما مشين في الشارع
فهد اخد نفس كبير
فهد بصوت كوميدي وعالي:بعشقااااااك ي حوووووور
حور اخدة هي كمان نفس
حور بصوت كوميدي وعالي:بحباااااااك ي فاااااهد
الشارع كله كان بيبصلهم ويضحك علي جنانهم
خلصو كل دا وراحو مكان هادي كان شبه كافيه
شاب جايب عربية عملها بيت وحاطت فيها انوار هادية جدا علي البحر وجايب كام فنجان قهوة وعود
الشاب دا كان قاعد علي الارض وساند علي عربيته ومسك العود وبيعزف اغنية كانك معاية لام كلثوم وحاطت صف فناجين قهوة لسة سخنه أي حد بجي ياخد فنجان ويقعد يسمعه
قعدة أنا وفهد في جمب علي البحر فهد قعد وأنا سندة رأسي علي كتفه
كان احلي من العظمة
قضينا اجمل يوم في حياتنا لالا إحنا حياتنا كلها بقيت جميلة اصلا وأحنا مع بعض
_______________________________________في يوم
فهد قاعد علي السرير
حور جت عليه:فهودي
فهد وهو باصص للكتاب:اممم
حور قربت منه:فهودي
فهد وهو باصص للكتاب:امممم
حور قربت منه بغيظ ومسكته من شعره رفعت رأسه لفوق
حور بضيق:لما انادي عليك أو اكلمك ترد عليا سامع
فهد:شعري طيب براحة
حور نفخت بضيق
فهد: نعم عايزة ايه
حور بضيق: أتكلم بطريقة احسن من كدا مش بشحت منك أنا
فهد بهمس:ي الله ي صبر ايوب
حور: بتقول إيه علي صوتك سمعني
فهد بيضغط علي شفايفه بغيظ:مبقلش اتنيلي كنتي هتقولي ايه
حور ببراءة:هحطلك ميك اب
فهد بصدمة:نعممم!!!
حور:لالا متفهمش غلط اكيد مش هحطلك ميك اب كدة
هرسملك علي وشك
فهد بزهق:حور وحيات امك مطلعي هرمونات الحمل دي عليا أنا مش طايق نفسي
حور بطفولة:هرسملك كلب
فهد بصدمة: نعممم
حور:احم خلاص خليها قطة
فهد:دا انيل
حور:طب فيل
فهد: لأ
حور:طب حصان
فهد: لأ
حور بغيظ:خنزير
فهد بصوت عالي:قلت لأ يعني لااااااا
بعد مرور ساعتين
حور:باااس كدة خلصت رسمتلك كلب إنما ايه
فهد بهمس:اقتلها وارتاح دي يعني ي ربي
حور:بتقول حاجة ي روحي
فهد بأبتسامة غضب:ابدا ي عومري بقول هقوم اغسل الهباب إللي عملتيه دا
حور:لالا استني
فهد: إيه تاني
حور:اتصور معاك وانت كدة
فهد ضحك علي الطفلة إللي قدامه
بتعدي الايام وحور بطنها بدات تظهر بقيت في الشهر الرابع من مرور الوقت بتتجن اكتر لكن فهد مستحملها وعارف أن دا هرمونات حمل
____________في يوم
حور قعدة علي السرير بتقرء مجلة
فهد وهو طالع علي السلم وبيزعق:حوووووور
حور اتفزعت مكنها
حور بخضة: في إيه مالك بتزعق كدة ليه
فهد دخلها بغضب:ممكن اعرف ايه دا
حور بخوف:.....
شاهد👈الفصل الخامس عشر
تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة
اكتب تعليق برايك هنا