أخر الاخبار

رواية يمني وزين الفصل الاول 1 بقلم لوجي احمد

 

رواية اغتصاب بالتراضي الفصل الاول 1 بقلم لوجي احمد

رواية يمني وزين الفصل الاول 1


اتجوزها ابوس ايدك واسترنا من الفضيحه. وهو ينزل على ركبه حتى يبوس يده ويتوسل اليه

زين بجنان انت بتعمل ايه باعمي قوم من الأرض انت جذمتك علي راسي وهو يمسك يد عمه ويقومه من على الارض

كامل .. فضحنا ياسين اتفضحنا يا ابني فضحتنا بقت على كل لسان وكله بسبب مقصوفه الرقبه من ربنا ومن الناس كنت دفن"تها بالحياه
زين.. في ايه يا عم كامل فهمني انا مش فاهم حاجه



كامل مش وقت كلام يا زين المعازيم ماليه الجنينه والماذون مستني وكل شويه يسال على العريس والناس قلقت 
زين.. انا كنت بجهز اساسا ونازل اهو باعمي 
كامل.... وهو يخبط كف على كف نازل فين بس يا ابني
العريس ابن الكل"ب ما جاش اتفضحنا 
زين..بصدمه نعم ما جاش ليه هو لعب عيال انا اروح اجيبه متربط
كامل تجيبه منين ده اسافر بره مصر
زين يبقى بناقص الجوازه خالص طالما ما اكتبش كتب كتاب لسه انت زعلان ليه يا عمي
عمو سكت وحط وشه في الارض وقال له اصلي يا ابني زين انت مخبي عني ايه يا عمي كلمني وقول لي عشان نعرف نتصرف في المصيبه دي
كامل..
 الكل"ب خد اللي هو عايزه من البنت وما جاش ضحك عليها وسلمت له نفسها وما جاش اتفضحنا 
زين بصدمه من الخبر ضحك عليها وخد اللي هو عايزه يعني ايه وجاي دلوقتي يخلع بعد ما دبسنا في فرح قدام الناس هو مش عارف هو بيتعامل مع مين ده انا هبعت له عزرائيل لو في اخر الدنيا ياخد روحه
كمال مش وقت الكلام ده يازين الناس تحت مستنيه 
زين.. والعمل ايه دلوقتي يا عمي
كامل.. تتجوز بنت عمك يا ابني عشان الفضيحه وترحمني من الفضيحه ابوس ايدك يا ابني عشان خاطر عضم التربه ارحمنا من الفضيحه انا هموت و قلبي هيقف
بعد الشر عليك يا عم ما تقولش كده ده انت اللي مربيني وانت ابويا



كامل.. هو في شر اكثر من كده يا ابني
زين..بس انا خاطب وانت عارف اللي حصل زمان من بنتك
كمال انا عارف كل حاجه ومش وقت اي حاجه انقذ الموقف وبعد كده اعمل اللي انت عايزه ابوس ايدك
زين بدون تفكير انا موافق يا عمي
ونزل زين مع عمو عند الماذون تمم الجوازه الناس كلها كانت بتتكلم لان انت ما كانش العريس وبتقول كلام مش كويس على العروسه وبتتكلم عن صور وفيديوهات ليها بس محاوله انقذه المواقف على قد ما يقدروا
الناس انصرفت والحفله خلصت ومحدش شاف العروسه 
زين بغصب وهي ست الحسن والجمال فين
اسيل ..حبسه نفسها في اوضتها فوق منهاره من الا حصل 
زين.. اسمع يا عمي انا وافقتك في اللي انت طلبته مني بس انا ليا طلب عندك يا ريت الفتره اللي انا متجوز فيها بنتك تسيبها واعيد تربيتها من اول وجديد 
كامل.. وهو وهو يهز راسه بالموافقه عندك فوق موته ادف"نها بالحيه انا مش عايزها انا مش عايزها



زين سمع الجمله دي من عمه واخذ السلم كله في خطوتين
وفتح باب الاوضه بشده وقفل الاوضه بالمفتاح
العروسه كانت قاعده على حرف السرير وبترتعش
اول ما شافت زين قامت من مكانها وسرحت وقالت له
انت ايه اللي دخلك هنا اطلع بره
زين.؟
ليه هو حلو لغيري وحرام عليا وبعدين انتي مراتي
..هي علي الورق بس يعني فتره جوازك مني هتاخد مكانها فلوس يعني بلاش انك تستنى معايا في اوضه ولا في مكان اطلع بره

ما حسيتش غير بق"لم نازل على وشها وقعها على الارض تحت رجله
زين وهو يركس على ركبه ويمس"كها من شعرها 
ليا فيكي كل حاجه انت مراتي وعروستي وانا عريس لي حق شرعي عندك وعايزه وهاخده بالغص"ب بالرضا هاخده 
هي كانت بتعيط وبتقول له لا يازين والنبي
زين عصبيه اخرسي اوعي اسمع صوتك وش"ق فساتنها وهي تص'رخ 

تعليقات



    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -