رواية عشق النمر الفصل الحادي والعشرون 21
قلم نزل على وجه اياد بقوة من حياة
اتكلمت بقهر ووجع
انت اكتر انسان قذر انا شوفته بحياتي كلهاا
هو انت فاكرني خاينة ذيك وهخون جوزي وثقته فياا
مسكها من شعرها بقوة بيد والايد التانية خصرها وهو بيضغط على جسمها بغل وحقد
الخيانة شي مش جديد عليكي ذي ماخونتيني معاه
هتخونيه معايا دلوقتي عشان خاطر ابنك
حياة " انت ال خنتني ي ايااد
انا لما كنت مراتك مكنتش بشوف راجل غيرك
اياد بقسوى " وكنتي بتعملي اي بشقته يومين لحالهم وانتي على ذمتي اي
كنتي بتتفسحي على سريره مش كده
حياة بدموع " انا مسمحلكش تقول عليا كده
اناا اشرف منك ومن عشر ذيك
و عمري مفكرتش اخونك وقت جوازنا عكسك مصدقت بعدت عنك يومين جبت واحدة تسد مكاني في سريرك
اتذكر اياااد نوراا معقول حياة شافتهم سواء
بس ده مش مبرر لخيانتهاا هي الخانته في البداية
اتكلمت حياة ببكاء " دلوقتي بقى عايزني
انا واحدة متجوزة وبحب جوزي ااوي وعندي ولادي
ال هما اغلى حاجة عندي وانا عندي استعداد انقذ ابني بنفسي حتى لو هضحى بحياتي
قالت كلماتها وخرجت من عنده اماا هو
اشتعل من الغضب وبقى يدمر ال قدامه بغضب اعمى
هتندمي هتندمي على اليوم ال فكرتي فيه ترجعي البلد دي
اتصل بجاك ال جاءه بعد خمس دقايق
اياد بغضب " اعرفلي فين نورا ال"""""""""
عايزاهاا قدامي في ظرف ساااعة فاااهم
جاك " اوكيه
.......
خرجت من عنده وهي بتبكي منهارة
ده مش ايااد ال حبته ده اياد ال كان في اول جوازهم
قاسي ومغروره ومبرحمش
دخلت اوضة ولادها باست زين من جبينه وادم من خدوده
آدم ببراء " احنا هنرجع البيت امتى ي مامي
حياة بدموع " قريب ان شاءالله ي حبيبي
مسحلها زين دموعها " متعيطيش ي مامي ادم هيبقى كويس هو قوي اااوي
ادم ببراء " قوي ذي سوبر مان مش كده
اايواا ي حبيبي اقوى من سوبر مان كمان
في الوقت ده رن تلفونها وكانت حبيبة ردت عليها حياة
حياة " ايواا ي حبيبتي
حبيبة " اتكلمتي معااه وافق يعمل العملية لادم
حياة ببكاء وهي بتبعد " رفض يعملها ي حبيبة
معرفش اياد جاب القسوة دي كلهاا منين
حبيبة " اعذريه هو مفتكر انك خنتيه مع جاسر قبل تلات سنة و ادم
حياة " ادم ابنه والله العظيم ابنه
حبيبة " انا عارفة انه ادم ابنه لايااد وانك مخنتش ايااد ذي ماهو مفكر
انا بفكر أقوله الحقيقة وقتها اكيد هيعمل العملية عشان ينقذ ابنه
حياة بسرعة " لا اوعك ي حبيبة انتي وعدتني
محدش هيقول لاياد انه ادم ابنه محدش متنسيش وعدك ليا
حبيبة " حاضر ي حياة مش هقوله بس
هتعملي ااي ادم محتاج العملية ضروري ومحدش غير اياد هو ال هينقذه ده ابنه واكيد لما يعرف الحقيقة هينقذ ابنه
حياة " انا هتصرف وذي ماقلتلك بلاش تقوليلوا ارجوكي
قفلت حبيبة مع حياااة ولفت وي ريتها ما لفت لقت
بوجهها ايااد ال كان ببصلهاا بغضب جحيمي
شهقت بخوف من انه يكون سمع
حبيبة بتوتر " اياد انت واقف هنا من امتى
ايااد " لسااا واصل من شوية
كنت بتكلمي مين
حبيبة براحة " دي دي ملك كنت بكلم ملك
ايااد " ازيهاا هي وعمرو و الولاد تعرفي علاقتي مع عمرو انقطعت من وقت ال حصل مع اختك
حبيبة " كويسين
هروح اشوف سيلين عن اذنك
........
خرج ايااد من القصر وهو بيتنفسه من انفه قابله
جاك ال قااله " لقيتها
ركب ايااد عربيته وساق جاك حتى وصولواا لعنوان نورا
دق جرس الباب ثواني وجت تفتح ولما شافته حاولت
تقفل الباب بس اياد منعهاا ودخل بالغصب بعد ما زقهاا
وقعت على الارض نزل لمستواهاا
اياد " ازيك ي نوراا
نورا بخوف " ااانت انت عايز مني اااي
ايااد " هعوز منك اااي مثلااا ي سكرتيرتي السابقة
هساالك شوية اسئلة واتمنى تجاوبي بصدق والا هعملك كيس ملاكمة لجاك
نورا وهي بتبص لجاك بخوف " ح حاضر
ايااد " اي ال حصل بينا قبل ثلاث سنة في اليوم ايااه
نورا برعب " م محصلش ح حاجة
اياد وهو بينزع نظارته " ولا حاجة طب ازاي
انتي المفروض بنت حلوة ومحدش هيقدر يقاوم سحرك
مش كده
نورا " اانا ح حاولت معاك بس انت رفضتني
و قولتلي مش عايز غير حياة مراتك وبعدها نمت
و اناا بعدها قلعت ونمت جنبك على اساس لما تصحى ت تفكر انه حصل بينا حاجة
ايااد وهو بيجز على أسنانه " تعرفي انك بال عملتيه خربتيله بيتي ي """"""" بس كله بحسابه ي """"
بصتله بخوف وهو خارج وخلاا جاك يتعامل معهااا
.......
في الصبااح التاالي
صحيت حياة وهي حاسة بالم في رقبتها
راحت الحمام وانصدمت لما بصت على المراية على العلامات ال في رقبتها
غطت نفسها وهي بتبكي وبتهز راسها بلااا
اكيد مش هوووو مش هيعملهاا انا دلوقتي محرمة عليه
وااي ال هيجبه هناااا لااا مش هو
خرجت بعد ما لبست لقت ملك واقفة بتوتر
حياة " ملك
ملك بتوتر " بصي ي حياة مش عايزك تقلقي وتخافي تمام
حياة بقلق " في ااي ي ملك الولاد كويسين ااادم كويس
ملك بحزن " ادم مختفي دورت عليه وملقتهوش
حياة بخوف " مش يمكن يكون مع جااسر اساليه
ملك " مش مع جاسر ولا مع ااي حد
حياة بخوف " هيكون ارح فين ي ملك
ده طفل عمره ثلات سنة هيروح فين يعنى
رن تلفونه وكان رقم غريب ردت عليه بسرعة بس انصدمت
اتمنى رساااالتي تكون وصلتك
حياااة برعب " ابني فين ي ايااااد فين اابني
اياااد " ابني في حضن ابوه
وقريب كمان انتي هتكوني في حضني كمااان
فجاؤة وقع الفون منهاا وهي اغمي عليهاا وملك بتصرخ باسمهاا لحدما هو جاء وحملها .......
تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة
اكتب تعليق برايك هنا