أخر الاخبار

رواية درس يؤلم حقا الفصل السابع7بقلم ميرا ابو الخير

رواية درس يؤلم حقا الفصل السابع7بقلم ميرا ابو الخير

 رواية درس يؤلم حقا الفصل السابع7

ال6
الشخص بخبث: انا صاحبه مقاليش انه عنده اختك حلوة اوي كده. 
قمر بخوف لسه هتخرج من الاوضة شدها: تعالي بص هقولك انتي حلوة اوي. 
بصت له بخوف ولسه هتصراخ زقها كتم صراخها: شششش اخوكي مش هنا ولا امك ههههه دا سب مفاتيحه عشان اجيب له المخد*رات بس فيها ايه اخته تبقا تمنها. 
قمر بدموع وتوسل: ابعد عني ابوس ايدك انا مليش ذنب. 
منصور بخبث وبيشم شعرها : شعرك حلو اوي..حطه ف بوقه بشكل مقر"ف... شششش مالك هدفعلك بس يلا وريني جمالك كده. 
قمر بتزقه عنها وهو بيحاول يتهجم عليها بكل قوته الباب بيخبط قمر حست بامل ضربته برجليها وقع بعيد شويه جريت بسرعه. 
منصور بغضب: مش هسيبك. 
قمر بدموع جريت تفتح الباب لاقت احمد بص لها بصدمة: في ايه. 
قمر استخبت في حضنه: الحقني يا احمد ابوس ايدك. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
منصور خرج وبيجري ناحيتها: اوعا سيبهاااا. 
احمد بغضب اعمي نزل فوقه ضر"ب: دي مراتييييي يا بننننن الكلللللـــ ـبببببب. 
منصور زقه وقام خرج جري احمد قام يجري وراه سمع صوت خبطه علي الارض لاقي قمر مغمي عليها جري ناحيتها بخوف: قمر ردي عليا يا حبيبتي. 
قمر لارد. 
بعد شوية... 
ام قمر بحزن: والله يابني ما اعرف ايه داخله هنا. 
احمد بغضب: لما تفوق هنعرف بس والله يا امي لو محمد السبب انا مش هسيبه كل دا بسببه. 
ام قمر بحزن: عندك حق انل معرفتش اربيه. 
قمر بتفوق بخوف ودموع احمد بيروح ياخدها في حضنه: انتي كويسه. 
قمر بشهقات: ك كان ع عاوز.. عيطت بحر"قة... 
احمد بحنان: ششش انا جنبك متخافيش ايه جابه هنا. 
قمر قصت ما حدث وهو وشه احمر: بن ال*** والله ليشوف. 
قمر ماسكت ف احمد بخوف: متسبنيش يا احمد عشان خاطري. 
احمد بحنان باس دماغها: وانا جنبك يا قلب احمد. 
قمر بقرف من شعرها: انا ريحه شعري مضايقني قصه والنبي. 
احمد مسك دماغها بحب وباس دماغها و مسك طرف شعرها وبيبوس فيه: طب وكده. 
قمر بابتسامة بين دموعها: كده حبيته. 
احمد بحب: بسكده مفيش غير اثري انا. 
ضحكت بحب شدها لحضنه بابتسامة... 
بقلم ميرا ابوالخير.. 

عند حنان... 
: انا جوزك يا هانم. 
حنان بصدمة: جوز ميننن. 
: جوزك انتي. 
حنان بعدم تذكر: جوز مين انا مش فاهمه حاجه. 
محمد ببرود: اتجوزت وانتي متخدرة بفضل صاحبتك. 
حنان بصدمة: ا انت بتقول اييي قوم يا حيو"ان اطلع برررا. 
محمد ببرود: ف حد يقول لجوزه كده. 
حنان بصراخ وزعيق: اخررررس يا زبا"لةةة انا هحبسككك بررراااا اطلععع برررا. 
محمد شدها من شعرها: انتي تحمدي ربنا اني انقذتك من الحيوا"انات يلي حطوكي قصد عينيهم. 
بقلم ميرا ابوالخير. 

عند سهر. 
امها: يابت اسمعي الكلام. 
سهر بخبث: لا انا عاوزها تطلق بس مش هعمل كده وبس. 
امها بعدم فهم: هتعملي ايه. 
سهر بهدؤء: هعمل حاجه في عيل من عيالي والبسها في قمر بس مش ها*ذي ابني طبعا. 
امها بشقهة: اييي انتي عبيطة يابت انتي. 
سهر ببرود: مش ها*ذيه دا ابني سلام دلوقتي. 
قامت تبص علي عيالها بهدؤء: يلي هعمله دا عشان اخلص من مرات ابوكم سامحوني. 
خرجت تستناهم. 

عند احمد. 
احمد بحنان: تحبي اجيبلك حاجه حلوه. 
قمر بضحك: ياعم هو انا طفلة. 
احمد بغمز: طفلتي انا. 
قمر وشها احمر: احم ماما. 
امها بضحك: ربنا يخليكم لبعض يارب. 
احمد بدعاء: يارب يارب. 
قمر بصت له بابتسامة. 

عند محمد وحنان. 
حنان بعدم فهم: مش فاهمه. 
محمد غمض عينه بالم: انا اه شاب فاسد ومعترف بده بلعب بمشاعر البنات بس عمري ما عملت حاجه غلط ليهم. 
حنان بسخرية: ولما تلعب بيهم كده مش غلط. 
محمد بحزن: لا غلط. 
حنان بزعيق: كمل ليه عملتوا فيا كده. 
محمد بهدؤء: انا مصاحب شباب مش كويسه صحبتك طلعت واحدة و"اطية وكانت هتسلمك ليهم ف شقتها و احم انت فاهمة الباقي فانا اتفقت معها بالفلوس تخد"رك و قولت لهم انك تلزميني وكده محدش هيقرب لك. 
حنان بصدمة: انتوو ايييي كان ف الف طريقةةة الف حاجه تبلغ مش تتجوزنييي و تعمل فيا كددده. 
محمد بهدؤء: انا مقربتش منك علي فكرة انا اتجوزتك ورق وبس و اه طلاق نو بصراحه عشان شكلك الحلو دا عجبني. 
حنان قامت بغضب: وانا هحبسك. 
محمد ببرود: وريني سلام. 
خرج وسابهل حدفت وراه الفازة اتصدم وضحك كمل طريقه. 
حنان قامت خرجت عشان تروح بيتها زمان اهلها قلقانين. 
ببقلم ميرا ابوالخير. 

بليل.... 
عند قمر واحمد. 
سهر ببرود: اخيرا جيتي احمد فين. 
قمر بهدؤء: بيجيب طلبات. 
سهر ببرود: اعملي في حسابك انه احمد ليا وبس. 
قمر بزعيق: ليكييي طلما هو ليكي وبتحبيه خونتيه ليييي مع اخوياااا وطلبتي تطلقي ليييي. 
سهر ببرود: انا حرة. 
قمر بغضب: الست يلي تخون جوزها عشان راجل تاني وتطلق منه تبقا مشفتش التربية يا سهر. 
: مين يلي خانت جوزها. 
سهر بلعت ريقها بخوف: ا احمد. 

يتبع.... 

تفاعل حلو عشان التفاعل ضعيف جدا

تعليقات



    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -