أخر الاخبار

رواية خطوره حب الفصل السادس 6 بقلم مصطفى جابر

رواية خطوره حب الفصل السادس 6

 رواية خطوره حب الفصل السادس 6 


سميرة بجمود:لازم تتجوز ارملة اخوك يا كارم.
كارم بصدمة: انتي ازاي بتقولي كده دنا لسه متجوز من تلات شهور. 
سميرة لسه هترد سمعوا صوت من وراهم . 
: عاوزة اخويا يتجوز مراتي ازاي وانا لسه عايش وعلي زمتي
بيبصوا للصوت بصدمة : طاهر. 
طاهر كان علي وشه علامات الغضب: فين مراتي. 
سميرة بعدم تصديق: انت عايش ط طب ازاي ؟واللي مات ده كان مين
طاهر بجمود: هو دا اللي فارق معاكي و عادي تجوزي
مراتي لاخويا. 
كارم راح خده بالحضن: وحشتني اوي يا قلب اخوك وحشتيني.. عيط في حضنه.. طاهر بحزن حضنه: وانت كمان يا كارم. 
سميرة حضنته هي الاخرى: الف حمد وشكر لله. 
طاهر بهدؤء: هي فين. 
منه بحزن: في المستشفى من اول ما سمعت الخبر وهي هنا عايشه زي مش عايشة. 
طاهر سابهم وراح بسرعه علي المستشفى. 
عند ليل. 
ليل مسكت المشرط: انا جاية انا وابنك يا طاهر ماشي هاجي و نقعد كلنا مع بعض يا حبيبي. 
لسه هتمشيه علي ايديها حد شده بغضب: انتي مجنونه. 



ليل بغضب: ملكش دعوة انا عاوزة اروح لجوزي. 
الدكتور: انتي ازاي يهون عليكي نفسك وابنك. 
بصت ليل للبلكونة: هروح له هروح لهه سامععع. 
جريت ناحية البلكونه لاقت يلي شدها لحضنه لسه هتزعق حست براحه و الحضن دا هي عرفاه كويس: طاهر. 
طاهر بدموع: كنتي هتعملي ايه حرام عليكي. 
ليل بدموع وعدم تصديق: انت قدمي صح طاهر انت عايش والنبي قول اه. 
طاهر باس دماغها: ششش انا هنا اهدي. 
الدكتور خرج. 
طاهر سندها علي السرير. 
طاهر بحنان: وحشتيني اوي يا ليل. 
ليل بانهيار وبتضر.. به: كنت فين ليه عملت كده فيا. 
طاهر بحب: انا رجعت من الموت عشانك. 
فلااااااش باااااااااااككككككككك...... 
طاهر كان في فرح كارم شخص اتصل عليه قاله المخازن بتو.. لع جري بسرعه ملاقاش حاجه لاقي يلي ضر.. به من ورا بالرصاصة جت في كتفه وقع علي الارض بالم. 
المجهول: المرة الجاية في دماغك. 
قام بضعف و ضر.. به بوكس و التاني ضر.. به وقع طاهر علي الارض والمجهول بتعب.. 
قام المجهول و جر طاهر للعربية وخدوا ومشي. 
في الطريق.. 
عملوا حادثة و اخدوهم للمستشفي.. 
طاهر داخل غيبوبة و المجهول اختفي مكنش معاهم اي اثبات هواية. 
بااااااااااااااكككك. 
 طاهر ب ابتسامة: هو دا يلي حصل واول م فوقت جيت عشانك. 
ليل في حضنه باطمئنان: الحمدلله. 
تاني يوم. 
ليل خرجت مع طاهر ورجعوا البيت. 
سميرة اول ما شافتهم مع بعض اتغاظت تاني وفي سرها: هتاخده تاني بس المرة دي لا. 
منه ب ابتسامة: نورتي بيتك. 
ليل حضنتها: شكرا علي كل يلي عملتيه معايا. 
كارم بهدؤء: اطلعوا ارتاحو انتو بقا. 
طاهر لامه: ساكته ليه يا ماما. 
سميرة ب ابتسامة صفراء: لا ولا حاجه اصلكم نورتو البيت. 
طلعت ليل شقتها مع طاهر. 
في شقة منه. 
منه بفرحه: ترررراااا. 
كارم شالها ولف بيها: الف مبروك ياروحي. 
منه بفرحه: الله يبارك فيك هتبقي احلى بابا في الدنيا. 
كارم بغمز: مش احلى منك تعالى هقولك سر. 
جريت وهو جري وراها بضحك. 
عند ليل. 
داخلت الشقه لاقتها متزينه طاهر وقف وراها بحب: نورتي يا روح طاهر. 



ليل بدموع فرح: كل دا ليا انا. 
طاهر بحب قرب منها: اه يا حبيبي اي رايك. 
ليل بسعادة: حلوين اوي. 
طاهر باس باطن ايديها بحب: تعالي اوريكي حاجه. 
راح اوضتهم لاقتها كلها ورد وبلونات و صورهم محطوطه ومتعلقه بخيط قدمها: الله. 
شالها بحب: عجبوكي. 
ليل بحب: اوي. 
طاهر بحنان نزلها علي السرير وباس دماغها و هي سرحانه فيه. 
نيمها علي رجله: هحكيلك حدوتة. 
ليل بحب: ياريت. 
بليل. 
طاهر كان قاعد مع اخوه في شقته وليل نايمه في شقتها. 
منه كانت بتعمل عصير ليهم. 



سميرة بخبث: لازم ليل تختفي من حياة ابني ازاي كنت غبية وهجوزها للتاني بس هصلح الغلط دا. 
اتسحبت وخدت عصايا شديدة و منديل حطت عليه حاجه. 
نزلت سلك الكهرباء يلي في شقة طاهر. 
ليل قامت بخضة: بسم الله النور قطع. 
قامت تدور علي حاجه تنور بيها لاقت نور جاي من برا بسيط خرجت لاقت يلي اتحط علي بوقها فضلت تقاوم مقدرتش اتخدرت ووقعت علي الارض. 
سميرة بغضب فضلت تضر.. بها في بطنها بغل لحد اما ليل نزفت والدم بقا حولين منها وو..... 

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات



    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -