رواية خطوره حب الفصل التاسع 9
سميرة بغض*ب: مراتك كانت في حض*ن جووووزي.
حاتم بخ*بث: اخس*س ازاي تعملي كدا مع جوز حماتك يلي في مقام حماكي.
ليل بانهيا*ر: والله معملت حاجه.
طاهر بغض*ب: برر*ررا اطلعي بر*ررا يالليييييللللل وراح ضا* ربها بالق*لم: بر*ررا انا مش عاوزك وهط*لقك برر*را بيتي.
ليل بصد*مة الدنيا بقت سو*دة قدمها وقعت فا*قدة الو*اعي.
سميرة بسخر*ية: اكيد بتمثل.
طاهر بيروح يشيلها وياخدها الاوضة و منه بتيجي: حصل ايه.
حاتم باعجا*ب: كل خير يا قمر.
سميرة بغ*ل: الزبا*لة كانت بت*جر جوزي.
منه بصد*اع: طب هي فين طيب.
سميرة بخب*ث: طاهر هير*ميها بر*ا المهم تيجي اعملك عصير.
منه بتع*ب: ياريت عشان حاسه بتع*ب.
خدتها علي شقتها و حاتم بسخر*ية: يا خسرتك في الا*دمان يا منه.
عند ليل.
طاهر قاعد قدمها وهي دمو*عها نازلة: عايزني امشي يا طاهر.
طاهر ببرود: اه.
ليل بكس*رة: تمم يا طاهر انا رايحه شقة اهلي الله يرحمهم.
قامت لمت هدومها و مشيت.
سميرة بصت بفرحة: اخيرا خلصت منها باقي منه.
حاتم بتو*تر: ما بلاش منه غلط علي حفيدك.
سميرة ببرود و هو*س: مش غلط انا مش عاوزة حد ياخد عيالي مني.
حاتم ببرود : تمم بس كده الجر*عة تزيد لو عاوزة تكون مد*منه في اسرع وقت.
سميرة بم*كر: متقلقش.
عند منه.
منه كانت في عالم تاني بيجي كارم: منوش مالك.
منه بتصرف غريب: مبسوطة اوي.
كارم بحنان: ديما ياروحي المهم فين طاهر مشوفتوش ولا ليل.
منه حكت كل يلي حصل.
كارم بتفكير: و التسجيل دا مع مين.
منه بلا مبالاة: معرفش انا عاوزة انام شويه.
كارم بحب: طيب يا حبيبي روحي.
في مكان ما....
نورهان بضحك: ياعيني بقا حماتي سابقا عملت كل دا.
حاتم: اه دي وا*حدة قاد*رة.
نورهان بم*كر: حلو هي بتظبط شغلنا واحنا بنتفرج تخلصه وانت عارف هتعمل فيها ايه.
حاتم بضحك كله ش*ر: عارف نهايتها هتكون اسوا مما نتخيل.
نورهان بش*ر: ومنه بقا مش كفاية عليها الاد*مان لازم اعمل حاجه بس مش وقته دلوقتي.
حاتم قر*ب منها بخب*ث: البو*ليس قا*لب عليكي الدنيا لازم تاخدي بالك.
نورهان بد*لع: اومرك يا حبيبي.
في شقة ليل بتاعت اهلها.
ليل قاعدة سرحانه لاقت يلي بيدخل ولافف حاجه علي وشه: سمو عليكوو.
ليل بضحك قامت جريت عليه خدها في حضنه: متخفيش انا معاكي.
ليل بارتياح: وجع*تني يا طاهر.
طاهر بحب: كان لازم اللعبة تظبط صح يا ليل.
فلاااااااااااش بااااااااككككك.
طاهر كان طالع شقته وقف سمع تخطيط امه و حاتم علي ليل .
طلع شقته بحز*ن ودمو*عه علي خده: مالك يا طاهر.
طاهر بد*موع: امي بتخطط تو*قعنا با*وحش الطرق.
ليل بعدم فهم: مش فاهمه حاجه.
طاهر حكي يلي سمعه وهي ش*هقت: طب وهنعمل ايه.
طاهر مسح دمو*عها: هقولك بس مش عاوز غل*ط امي دي وراها سر عشان تعمل كل دا فينا لازم نثبت انه هي نجحت.
ليل بانصات: قول.
طاهر: بصي *****************.
ليل بصدمة: بتهزر.
طاهر بهدؤء: لازم ابعد*ك عن عينها.
ليل حضن*ته وهو ابتسم وباس دماغها: إن شاءلله ربنا هيكرمنا و انا هتصرف مع امي.
بااااااااااااااككككك.
ليل بد*موع خو*ف: هي ليه امك بتعمل كل دا لازم تقف عند حدها حتي لو كا*رهاني.
طاهر بح*زن وكس*رة: معرفش يا ليل انا تعبا*ن ودي امي متوقعتش الكر*اهية توصل للحد دا معها.
ليل بحنان: انا جنبك.
مر اسبوع و طاهر عامل زعلان و كل ليلة يروح بالسر لعند ليل.
عند منه ***
كارم بش*ك: في ايه يا منه مالك.
منه بز*عيق: مفيش هي امك فين انا عاوزة العصير.
كارم بهدؤء: عصير اييي نامي يا منه.
منه بغ*ضب زقت*ه و نزلت عند سميرة يلي قاعدة حاطه رجل علي رجل.
منه بتع*ب: ممكن تعمليلي عصير تاني.
سميرة ببرود: لا انا مش خد*مه عند اهلك.
منه بر*جاء: محدش بيعمله زيك ارجوكي.
سميرة بخب*ث: تمم تعالي معايا المطبخ.
دخلت معها و كارم كان وقف بعيد ودخل اوضة امه يدور علي حاجه.
كارم بصد*مة: امي عاوزة تخلي مراتي مد*منه.
عند ليل.
طاهر اعترف بكل حاجه لي ليل وقالها علي حقيقه أمه
ليل بشه*قة: يعني ايه يعني الست دي مش امك وفي الاصل كانت خطف*اكم ؟
طاهر.....
شاهد👈الفصل العاشر
تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة
اكتب تعليق برايك هنا