أخر الاخبار

رواية حب معقد الفصل الخامس 5 والاخير بقلم سلسبيل محمود

 

رواية حب معقد الفصل الخامس 5 بقلم سلسبيل محمود

رواية حب معقد الفصل الأخير 


- متمسكنيش كده
= لاء لازم اخلي بالي عليكي عشان انتي بتجري
 واحنا بنعدي!
- متمسكنيش يا آسر ومش هجري ! 
= لاء
- طيب مش هعدي معاك ها 
= ليلي انا بخاف من الطريق علفكره انا كمان فا لازم اخد بالي مني و منك 
ضحكت: ازاي بتخاف وانت الكبير! 
ابتسم: ببقي حاسس ان العربية اسرع مني و ممكن تخبطني هههههه
- طيب يلا هنعدي سوا
= آسر آسر قوم آسر !!!!!! 

" ليلي صحيت مفزوعة من الحلم وبصت جمبها لقت آسر لسه نايم من تأثير البنج و التعب الحدثة كانت شديدة و عملت له جرو**ح و كدما**ت غير انوه اتخيط لكن الدكتور طمنهم وقال ان مفيس اي كسو***ر الحمد لله"

*****************************
صلي على محمد 🩷

- أمتي تقوم بقا يا آسر انت بقالك كتير كده



عيونها دمعت فا قربت و مسكت ايده: 

انا خلاص هرجع البيت صدقني و هعترفلك اني بحبك انا بحبك من زمان لكن انت كنت معتبرني اختك وعشان كده خوفت اقولك بحبك تبقي انت الى اتسرعت لكن والله بحبك متسبنيش

" حطت راسها على ايده وغمضت عيونها و حست بحركته فا قامت بسرعه " 

- آسر انت فوقت آسر ! 

= وطي صوتك و اوعي تهزيني ونبي مش قادر 

ضحكت ودموعها نازله: انت بجد فوقت و بقيت كويس!! انت كويس! 

- الحمد لله بسيطه انا بس مش حاسس بجسمي كله

= معلش ان شاء الله تقوم بالسلامه 

- بس حسيت بكل كلمة قولتيها

ليلي بصدمه: كل كلمة! 

آسر غمض عينه بتأكد وهز راسه: اممم كله ، انا بحبك اوي والله يا ليلي بس خليكي قد كلامك و..

مكملش كلامه و اتوجع جدا ف رجله و ليلي اتخضت

- مالك في اية!!! 

= رجلي بتوجعني اوي !! هوا انا حصلي اية

- خياطه بس 7 غرز 

= ينهار ابيض اههه مش قادر

- اهدي انا معاك اهدي، انا ما صدقت قومت 

= هي فين ماما ؟ 

- راحت الليت تجبلك هدوم

آسر مكنش باصص على نفسه: هو انا مش لابس ولا اية

ليلي وهي ميتة ضحك: هدومك كلها باظت و اتقطعت وانت يادوبك متغطي استر نفسك

-اها يفضحتك يا دودي

= بجد خضتني عليك اوي يارتني ما طلبت زفت انا بقيت اكره القصب 

- لا لا متخافيش انا تمام محصلش حاجه يعني مجرد كام غرزة ؟ 

= 7 بس

- اممم لا قليل خالص 

= هرن على عمتو اطمنها مبطلتش عياط.

- قال يعني انتي الى بطلتي بعينك المنفوخه دي

************************
صلي على محمد 🩷
" كلمت عمتو و جت و آسر خرج معانا و رجعت البيت عشان اكون جمبه لأنه بيتحرك بصعوبة الاصابة جايه فحتة فرجله من فوق ومش هينه ابدا "

- مش كنت عملت حدثه من بدري يا ماما عشان ليلي ترجع تاني

ضربته: متقلش كده 

= ربنا يحميك يا آسر و يهدي ليلي 



- لا بس عيطت عليا قد اية

= مبطلتش والله احنا الاتنين مكناش قادرين وبعدين الناس داخله بيك عامل حدثه و هي مغم عليها

سمعت صوت الكاتل فا قامت تصب الشاي و آسر بص ل ليلي بستغراب: اغم عليكي ليه

ليلي بتوتر: من الخوف اتخضيت عليك لما وقعت قدامي ده اسوء شعور حسيته بعد موت ماما يا آسر..

" هدي كانت داخله عليهم بالشاي والباب خبط ليلي قامت تفتح لقت تلت شباب و بنت كان احمد صاحبه و ندي و اتنين زمايله تانين " 

هدي: منورين يا ولاد تشربوا اية

ندي بسهوكه: ولا اي حاجه احنا بس جاين نطمن على آسر من ساعة ما عرفنا واحنا مش مصدقين

نادر زميل آسر: احمم جينا المستشفي وقابلنا اختك تقريبا وانت كنت رايح خالص 

احمد: اها الحمد لله انك قومت يا صاحبي

"اسر مكنش مركز غير فعيون نادر الى مش مظبوطه "

- ربنا يخليكوا بس مكنش فيه داعي يعني ده مجرد كدمات و غرز الحمد لله 

نادر: عرفنا انك عملت حدثه حصل اية ؟ 

آسر: عرفت منين 

" ليلي دخلت و حطت قدامهم عصير وبعدين قعدت عادي آسر قعد يبص بقرف وهي كانت بتبصله بمعني مالك " 

ندي: كويس انك بقيت بخير خد العلاج عشان ترجعلنا بسرعه بقي الكلية وحشة من غيرك

احمد و نادر كانو كتمين ضحكتهم و آسر عامل من بنها: اها ان شاء الله 

ليلي بغيرة: انتي بقي دكتورة معاهم؟ 

 - اها بس اصغر منهم بسنة اكيد باين ههههههههه 

ليلي ابتسمت إبتسامه صفرا: باين اها امممم

" مشيوا من عند آسر بعد ربع ساعة مطولوش واول ما ليلي قفلت الباب راحت عند هدي و اسر "

- مين ندي دي وبتتكلم كده ليه ؟ 

اسر بغيره وعصبيه: ونادر كان بيكلمك ليه ؟ ومعرفتنيش ليه 

= عشان مجاش فبالي و بعدين جه سأل عليك 

- انتي مشوفتيش بيبصلك ازاي؟ 

= لا مشوفتش ابقي شوف انت ندي بتتكلم ازاي ! 



هدي: اهدوا يا ولاد الله

- قرف بت مقرفة و مسهوكه

ليلي قالت الجملة ومشيت و آسر ضحك بعصبيه: مجنونه

= انت بتحبها و هي بتحبك معرفش مستنين اية.

آسر اتفاجئ: اية قولتي اية

- فاكرني معرفش ؟ ليه عبيطه؟ ده من اول مره حت هنا وانت قولتلي خدي يا ماما اديها بطانيتي عرفت

= انا كنت طفل ! 

- طفل اها وبتحبها برضو..

اسر بشر: يبقي لازم اتصرف.

****************************** 
استغفر الله. 🩷

" فات شهر و التاني و آسر اتحسن قطع علاقته بندي و عرفها حدودها و رسم اكتر خطه شريرة فالعالم و هي انه معاد ل ليلي فمكان معين و خطفها "

- انت يعني فاكر لما تخطفني هوافق عليك يبتاع ندي و حابسني ليه ياض ها خرجني يلا 

= ششششش بطلي زعيق الاوضة عندك فيها كيس اسود افتحيه واللبسي 

- افتح اية واللبس مين انت عبيط 

= انجزي

ليلي فتحت لقت فستان: انت اتجننت رسمي بقي

-هتتجوزيني بما يرضى الله ولا اعمل فعل فاضح بما لا يرضي الله 

= روح اجوز ندى

- اتجوزيني و هجبلك قطة..

= احلف 

- والله

= موافقه 

" ليلي لبست الفستان و كانت بتفكر اصلا تضحك عليه وعملت حوار "

- لبست افتحلي بقي 

= آسر فتح و انبهر بشكلها 

- انت مجنون بجد 

= و انتي زي القمر 

- ممكن تجبلي مياة هموت و اشرب

= عيوني 

ليلي سابته يروح و مشيت بسرعه عشان تخرج بره تلاقي معازيم كتير قاعده و بتبص حوليها بتستوعب انوه خطفها ف فيلا بيتعمل فيها افراح لفت بسرعه لقته وراها

- اية رأيك عجبتك! 

= انت حقيقي مخك لسع! انا هتدبس فيك بجد

- بتموتي فيا اصلا

= طب والميكب

- معايا زبدة كاكاو تخدي ؟ 

= حد يلحقني صوتوا يجماعه 

- المأذون جه!!! 

جت تجري آسر قفشها: لا نثبت كدا عيب 

= طلقني

- لما اتجوزك بس اصببري

= اقصد سبني انا مش بحبك مش عايزاك

- مش مهم انا عايزك 

= يالهوي علينا وعلي سنيني السودااا



- سوداا مين انا هوريكي اللون البامبي والربيع

= اها ماهو باين

- انا مش هوافق لو حصل اية

= حتي لو قولتلك ان كمان ربع ساعه اونكل محمد هيكون هنا عشان يحضر فرح بنته و اجمل بنت فحياتي؟

ليلي بصدمه: بابا !!! بتتكلم جد

- بتكلم جد

ليلي بدموع: انا بحبك اوي يا آسر!!!! بجد بحبك يلا نتجوز حالا حالااااااا 

آسر بصريخ: وافقت ياعم الشيخ يلا قبل ما تغير رأيها..

*********************************
واخيرا تمت♥️.
متنسوش رأيكم.🥹🥹🥹🥹♥️
#حب_مُعقد الاخير..


تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات



    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -