روايه الدكتورة و المغرور الحلقه العشرون الكاتبه الصغيرة

أخر الاخبار

روايه الدكتورة و المغرور الحلقه العشرون الكاتبه الصغيرة

 دار الروايه المصريه

روايه الدكتورة و المغرور الحلقه العشرون الكاتبه الصغيرة

روايه الدكتورة و المغرور الحلقه العشرون الكاتبه الصغيرة

البارت 20:الدكتوره والمغرور"
استغفروو. 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

في بيت نيره واسماء بليل.. 

اسماء بدموع: انا خايفه اوي يا نيره مش عارفه عمر ده هيعاملني ازاي اصلا ولا شايفني ازاي 
نيره بحنيه: متقلقيش يا حبيبتي مش هيحصل حاجه باذن الله 
اسماء: ياارب 
نيره: ياله انا هطلع اعمل تليفون وانتي البسي 
اسماء: ماشي يا حبيبتي 
طلعت نيره وسابت اسماء وراحت تعمل تلفون لي زين 
زين: اي يا حبيبتي 
نيره بدموع: زين انا خايفه علي اسماء اوي 
زين بقلق: نيره انا عاوزك تطمني خالص وان شاء الله كلو هيبقا تمام بس علشان خاطري متعيطيش 
نيره: طيب حاضر هو انتو هتيجو امته 
زين: خلاص جايين في السكه اهو متقلقيش 
نيره: ماشي متتاخرش 
زين: حاضر خلي بالك من نفسك 
نيره: حاضر باي 
زين: باي 

عند محمد في بار وقاعد والو*جع ماالي قلبو وماسك كاس في ايدو جات بنت قعدت جنبو وقالت: شكلك بتحبها اوي 
محمد بص جنبو وقال: ده حب طفولتي ومقدرتش احب بعدها 
البنت: طب ومتجوزتهاش ليه 
محمد بدموع: الظروف كانت اقوي مننا 
البنت: كفايه كده انت شربت كتير جدا 
محمد وهو بيقوم: مش هيفرق 
وكان لسه هيقع البنت سندتو وقالت اوصلك 
محمد بضحك: ماشي يا قمرر 
وخدتو وركبتو عربيتها وراحت علي شقتها 
محمد وهو بينزل من العربيه: بس دي مش شقتي 
البنت بخبث: منا معرفش مكان شقتك ف هتبات عندي انهارده. 
محمد بضحك: ومالو يا عسل 
البنت سندتو لشقتها وفتحت الباب ودخلتو وقالت: هدخل اغير هدومي واجيلك 
محمد: ماشي 
دخلت البنت ولبست قمي*ص نو*م قصير جداا وطلعت ل محمد 
محمد تخيلها ياسمين وقام واخدها في حضنو وقال بدموع: ياسمين انا بحبك اوي 
البنت بخبث اكبر: وانا كمان يا حبيبي 
محمد بعد عنها وشالها ودخل الاوضه وبدون وعي بيبو*س فيها وهو بيعيط والبنت قلعت*لو القم*يص واستسلموو... 
ونسيبهم هناا بقااا. 

عند زين وعمر كانو وصلو بيت نيره وبعد شويه المأذون جيه 
المأذون: العروسه فين يجماعه 
زين: موجوده يا شيخنا وشاور ل نيره تجبها 
عمر قرب علي ودن زين وقال بهمس: انا مش عارف اي الي خلاني اسمع كلامك بس وهوقع نفسي في المص*يبه دي 
زين بصلو بجديه وقال: مخلاص بقا يا عمر 
عمر لسه رايح يتكلم قاطعو صوت دافي ورقيق جدا بص نحيت الصوت لقا بنت جميله جدا بشرتها قمحويه وعيونها عسلي ولبسه فستان طويل ومحتشم وبسيط جداا وحجابها الي مزودها جمال.. 
زين قال بضحك: الووو احنا هناا علي فكره 
عمر فاق من سرحانو وقال بتوتر واحراج: ايه يا عم منا عارف 
اسماء راحت بتوتر وقعدت جنبو وفضل يبص عليها وقال فنفسو: يخساره الحلو دايما مبيكملش فعلاا 
المأذون: ها يجماعه خلاص 
زين: اه خلاص يا شيخنا اتفضل اكتب 

وبعد شويه اسماء سمعت المأذون وهو بيقول بارك الله لكما وبارك عليكم وجمع بينكما في خيرر.. 
زين قام حضن عمر وقال: الف مبروك يا صاحبي 
عمر بصوت واطي: مبروك علي اي احنا هنستعبط. 
زين بضحك واحراج: حبيبي يا عمر ياله احنا هنمشي احنا بقا 
نيره بدموع: لاا انا مش هسيب اسماء لوحدها انا هقعد هنا معهاا 
زين برفع حاجب: هنهزر ولا اييه 
اسماء ببتسامه مزيفه: روحي انتي يا حبيبتي متقلقيش 
عمر بسخريه: وتقلق ليه هو انا كنت هاكلك يعني 
اسماء بنفس سخريتو: لا عيب متقولش كده ده انت عاوز تمو*تني بس 
عمر لسه رايح يتكلم قاطعوو زين وقال: باااااس انتو الاتنين اييه في اييه مش عاوز اسمع صوت 
اسماء وعمر سكتو بس نظراتهم لبعض مسكتتش وكل واحد بيتسفز التاني بنظراتو.. 
زين ونيره بصو لبعض وضحكو.. 
نيره بضحك: متقومو تتضر*بو بعض احسن يجماعه 
عمر بصوت واطي: نفسي والله 
اسماء: بتقول حاجه يا اخ 
عمر ضحك بسخريه وقال: لا ياختي مبقولش حاجه 
اسماء: بحسب 
عمر: لا متحسبيش ياختي  
زين بضحك مكتوم: مخلاص يا ياخويا انت وهيا احنا هنمشي وعلي الله منجيش الصبح نلاقي حد فيكم قا*تل التاني
عمر: لا متقلقش خالص 
اسماء: امااال طبعاا 
نيره سلمت علي اسماء وزين سلم علي عمر ومشوا.. 

عمر وهو بيقرب منها وهي بترجع لورا: بصي بقا دوشه مش عاوز وقله اد*بك ولسانك الطويل ده عاوزو اطلاقاا ويستحسن اني مسمعش صوتك خالص فاهمه 
اسماء بخوف بعد مخبطت ما وصلت لي اخر المكان: بقولك اي اول حاجه تكلمني وانت بعيد عني مترين تلاته تاني حاجه انا اتكلم براحتي وزي منا عاوزه 
عمر بسخريه: وانا هقرب منك ليه ده حتي انا مبحبش الحاجه الر*خيصه 
اسماء بصتلو بدموع وقالت: متشكره عن اذنك 
وسابتو دوخلت اوضتها وفضلت تعيط بصوت مكتوم وقالت: والله مكان بايدي كلو كان غظبن عني والله مكنتش نفسي اتحط في وضع زي ده ابداا 
وقامت مسحت وشها واخدت شاور ونامت 
عند عمر كان قاعد في البلكونه بيكلم حبيبتو.. 
عمر بجديه: قولتلك غظبن عني انتي مبتفاهميش ولا ايه 
سمر: عمر قولتلك كل حاجه بينا انتهت فاهم معتش عاوزه اشوفك تاني 
عمر بصدمه: سمر متسبنيش ارجوكي ولسه مكملش كلامو وقفلت السكه في وشو.. 
عمر بزعيق وعصبيه: اعاااااا ماشي يا سمرر ماشي بتسبيني دنا ضحيت بكل حاجه علشانك وفي الاخر بتسبيني 
وفضل قاعد في البلكونه وبينفخ في السجاير بعنف وقال: انتي السبب يا اسماء انتي السبب انا هخليكي تكر*هي حياتك ماشي الصبر بس علياا 
وقام دخل نام علي الكنبه.. 

عند زين ونيره كانو وصلو الفيلا.. 
زين وهو شايل نيره وبيطلع بيها السلم: بحبك اوي يا نوناا 
نيره بكسوف: نزلني يا زين مينفعش كده 
زين بضحك: يا بنتي انتي مراتي والله هو محدش قالك كده 
ووصلو الجناح بتاعو ونزلها علي السر*ير وطبع بو*سه طويله علي شفا*يفها وبعد شويه بعد عنهاا.. 
نيره بكسوف قامت تجري علي الحما*م.. 
زين بضحك: هتروحي فين يعني انا قعدلك اهو مش هتقدري تهربي مني المرادي 
نيره وهي جوا وبتضحك بكسوف وبتقول: ياربي هعمل اي دلوقتي اعمل اييه انا هاخد شاور علشان اهداا 
وخدت شاور وقالت بصدمه: يخراابي انا نسيت اجيب هدوم ده زين قاعد برا هعمل اي دلوقتي يختاااي يفضحتك يا نيره واكملت كلامها بضحك فضيحه ايه اي الجنا*ن الي انا بقولو ده 
وندهت عليه علشان تشوف هو في الاوضه ولا لا مردش 
نيره بفرحه: الحمدلله هتلاقيه نزل ياكل او حاجه 
وطلعت وهي لفه فو*طه بس علي جسم*ها وبتمشي بهدوء علشان زين ميسمعهاش وفجأه لقت حد بيسحبهاا ليه 
نيره بصرااخ: اعاااا مييين 
زين بضحك وصدمه من جمالها: هيكون مين يعني هو في حد غيري انا وانتي هنا 
نيره بكسوف وتوتر: زين سبني لو سمحت 
زين بصلها بكل حب وقال: اسيبك دنا مصدقت يا قمرر 
وفجأه نزل شالها وحطها علي السر*ير وسحب من عليها الفو*طه الي كانت علي جسم*ها 
نيره بصدمه وكسوف وهي بتشد عليها الملايه: زيييين 
زين قرب منها وقال بهمس ونبره تخطف القلب: يا عيون زين 
وقرب اخدها في حضنو وقال: خلاص يا حبيبتي انا اسف هقوم اطلع برا وانتي قومي البسي 
ولسه هيقوم من جنبها نيره شدتو من ايدو وقالت: انا بحبك يا زين وعاوزه منك ابن يشبهك 
زين بصلها بدموع وقال: انتي قولتي اييه انتي قولتي بحبك صح 
نيره بضحك: امم قولت كده فعلاا 
زين قرب منها ودفن وشو في رقبتها وهي استسلمت ليه بكل حب.. 

ونسبهم هنا بقااا.. 

عند ياسمين كانت قاعده ماسكه فونها وبتتفرج علي صور محمد وبتعيط وقالت: غظبن عني كل الي حصل ده يا حبيبي والله حقك علي قلبي 
وفجأه جاتلها مسدج من رقم غريب فتحتها بصت بصدمه وعيطت وقالت: اعاااااااااا لييييييه كده لييييييه

شاهد 👈 الحلقه الحاديه والعشرون

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -