روايه حب مجهول المصدر الفصل الثالث عشر 13بقلم ساره احمد

أخر الاخبار

روايه حب مجهول المصدر الفصل الثالث عشر 13بقلم ساره احمد

روايه حب مجهول المصدر الفصل الثالث عشر 13بقلم ساره احمد

 روايه حب مجهول المصدر الفصل الثالث عشر 13بقلم ساره احمد 

#حب_مجهول_المصدر
#سارة_احمد
الفصل الثالث عشر
اياد اول ما شاف بكر بيحاول يقبل نادين بلقوه وهي بتصرخ وبتقاومه
يجن جنانه ويصرخ بغضب بكرررر
هقتلك.... وجري وسط همسات الجميع وصدمتهم من الفضحيه التي تنقالتها الصحافه بسرعه البرق
وانتشرت اخبار الفضحيه وتنقالتها الاخبار....
سيف مصدوم وغاضب مش عارف يتصرف ازي ويدراي الفضيحه دي عجز عن التفكير...
وبقي بيصرخ في ايلا انها توقف الكاميرا لكن .....
فجأه تشتعل النيران امامهم في الكاميرا.... ولا احد موجود امامهم وتنطفئ الكاميرا بعد مشهد الحريق... الكل يصمت من هول المشهد وقبل ان يتنطق احد تعلن الاخبار علي احدي شاشات العرض المتصله بي النت بأن هناك حريق ضخم وكبير نشب في قصر الامير مما ادي لي احتراق كل من فيه وتفحموا تمام.... اول ما الصحافه قالت هذا صدم الجميع وصرخت ماريا بوجع وسقطت قتيله في الحال اثاري الخبر  وهناك قناص اصبها برصاصه تلقتها في قلبها .... والشرطه داهمت الحفله والقت القبض علي سيف نتيجه اعماله غير الشرعيه واخرها صفقه السلاح وتهريب الذهب والالماس خارج البلاد....
ايلا تصرخ بوجع وصدمه لم تتحمل كل ما حدث خبر موت امها والقبض علي ابوها والفضيحه التي حدثت من اخوها ونادين وخبر حريق القصر وموت بكر ونادين
تدخل المستشفي في انهيار عصابي .... الدنيا كلها مقلوبه لا احد يعلم ماذا حدث وفرونيكا غير مصدومه زي ما تكون عارفه حاجه.... الشرطه مازلت تحقق في حريق القصر واين جثه بكر ونادين لم يجدوا غير ٦ جثث غير معروف الهوايه بسبب تفحمهم تمام وعجز  تحديد الهوايه اللي بعد فحص الطبي الشرعي......
اصبحت القضيه هي حديث الساعه.....

قبل الحريق بدقايق
بكر بيحاول الاعتداء علي نادين لكن نادين تدفعه بقوه مبعده اياه عنها .... وتجري وهي لفه نفسها بلغطاء وبتبكي بوجع لكن يلحقها بكر والغضب والدموع تعميه ويشدها من يدها وهو بينظراليها بغضب ووجع وقبل ان ينطق يدخل..... الغندروا وسام وهم يضحكوا بشر ومكر وحقد.... ليس لهو حدود.. وهم واقفين علي باب القصر وعقدين يدهم في بعض ونظره الشر والسخريه تطل من عيونهم......
الغندروا بسخريه: علي فين يا شقيه مش الاول تمتعينا احنا الاول وبعدين تمتعي غيرنا لا لا ملكيش حق استني عندك وشدها من ايدها... وابتسم يجن بكر ولسه هيقرب منهم لكن سام يضربه برصاص في قدمه فيسقط ارضا ويامر رجاله انهم يمسكوه... وينهالوا عليه بضرب المبرح...
وفعلا نفذوا ده... وبكر لم يصدر صوت وجع واحد وعيونه مثبته علي نادين اللي بتصرخ وتبكي لا حرام عليكم بكر اسبوه هتموته...
يضحك سام ويقرب منها وعيونه كلها شهو"ه ورغبه فيها ....
ويقرب اوي منها لدرجه انه يلتصق بيها وو يقبلها... لكن الغندروا لم يتحمل وشده من عليها ودار بينهم
شجار قوي..... والرجال حولوا يفضوا الشجار استغلت نادين هذا وجرت علي بكر.... بلهفه...
لكن سام ينتبه لها ويتحد هو واخوه من جديد....
ويامروا الرجال بجلبها  اليهم..
ومسكوها من يدها وهي بتصرخ ابعد عني يا حي*وان انا بكر*هك
يغضب الغندورا: كده يا شقيه
طيب ثبتوه وفعلا رجالته ثبتوا بكر في مكانه....
الغندروا:بص يا محارب حبيبه القلب عمرها معرفت الحب كان كل همها الانتقام منك انت وابوك عشان تاخد ثأر ابوها من ابوك اللي قتل ابوها وخانه....
وحكي كل اللي حصل وهدفها...
هو بيحكي وبكر بيتوجع وقلبه بيتحرق  من الكلام .....
وعيونه اختفت ملامحها من كتير الغضب ولحد ما صراخ كفايه
ورمق نادين بلعتاب والحقد لاول مره تشوف النظره دي في عيون بكر.... وده وجعها وحرق روحها...
الانتقام سلاح ذو حدين يقتلك قبل ما يقتل غيرك تذكرت تلك الجمله 
التي قالتها لها ماريا.... اول ما شافت النظره دي في عيونه....
سام:عشان كده يامحارب كانت عوزه تبيع شرفها لك....
بكر بدأ يقفد الوعي من دمه اللي بيتصفي.....
يضحك سام والغندروا سلام يا محارب وشدو نادين وهي بتصرخ بكررر متصدقش بكرررر هتعملوا فيه ايه....؟
يامر الغندروا رجاله بحرق القصر ما فيه.... اول ما قال كده تجن نادين وتحاول الفرار منهم.....
ويخرجوا فعلا وتشتعل النيران في القصر....
لكن قبل ان يصعدوا لي السيارات
يصل اياد ومعه جيش من الرجال ودور المعركه بينهم.... معركه دماو"يه الرصاص كان فيها زي المطر سقط فيها قتيلي كتير...
وانتصر اياد وفر الغندروا وسام و
اخذ اياد نادين اللي جرت علي القصر  وسط الجحيم المشتعل وهي تصرخ بكرررر ويلحقها اياد 

اما في مصر تحديد اسوان
اميره:استني يا مجنونه
 ومسكتها بلعافيه وهي مسكه البندقيه وتصوبها علي حاتم....
وهي غاضبه والله لا بندقه... بقي عوز يتجوز وحده غيري طيب هخليها جنازته

بس اميره تمنعها وتجذب منها البندقيه يا غباء اسمعي دي خطه انتي العروسه وده فرحك...
تتنح نورا وتضحك بهبل :ها نعم ازاي...
بس يجوبها حاتم وهو بيضحك بمكر:انا صاحب الفكره دي انا مستحيل اجوز غيرك يا حلوه....
تتعصب نورا وتجري عليه وتضربه في صدره فيضحك حاتم
حاتم:بس اهدي ما انا مستحيل اجوز غيرك يا قمر انتي
تنكسف نورا.... وتخفض وجهها في الارض.....
حاتم بمكر:الله بقي ده احنا بننكسف زي النبات....
تتعصب نورا:صدق انك غليز
اميره:يلا مفيش وقت لازم نستعد
وفعلا يستعدوا ويعدي الفرح وتروح نورا وهي فرحانه....
بس فرحتها تنكسر اول ما تشوف
سمر وهي بتقلولها انها دورتها يعني مرات حاتم😲😲😲😲😲😲😲

     شاهد 👈 الفصل الرابع عشر 14

يتبع
ها الاحداث بقيت جامده ومشتعله اوي ولسه😉 مستنيه توقعتكم لي اللي جاي باي لو فيه تفاعل حلو لو جاب الالف حاجه تشجعيه كده هنزل واحد تاني علي ١٠م
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -