روايه وقعت في حب خادمتي الفصل الثاني 2

أخر الاخبار

روايه وقعت في حب خادمتي الفصل الثاني 2

 

روايه وقعت في حب خادمتي الفصل الثاني 2

روايه وقعت في حب خادمتي الفصل الثاني 2


(بارت ٢)💗
عمر: مرات ابوكي كانت بتضربك 

مي بتسرع : ها لا مافيش حاجه انا خلصت وطلعت جري

عمر بسرحان: يترا حكايتك ايه وبتخافي اوي ليه كده ومالها مرات ابوكي دي كمان وراح الشركه 

مي: اااااه قد ايه اليوم كان متعب اوي 

عمر رجع من الشركه ودخل اوضته وافتكر الي حصل الصبح وابتسم عليها وعلي برأتها ونزل وقف في المطبخ وياترا بقه القهوه دي هعملها ازاي طب اصحي مين يعملها بس حرام اصحيهم وسط احلامهم هعملها وخلاص وجاب الطريقه من علي جوجل 

مي: صحيت علي صوت حركه فا طنشت وقامت علشان تشرب 

يارب بقه مش بتطلع بوش ليه هوفف ما الطريقه مظبوطه اهي انا مالي ومال المطبخ بسس اااه دماغي هتنفجر 
والله ما عامل قهوه وقفل النور وجاي يخرج حد خبط فيه 

مي: عاااااااااا حرامي حرامي يجدعان حرامييي

عمر حط ايده علي بوقها : ششششش بس بس انا عمر وفتح النور 

وفضلو باصين في عيون بعض فتره 

عمر وهو بيشيل ايده انا اسف 

مي: احم حضرتك كنت بتعمل ايه في المطبخ 

عمر: معلش هتعبك انا عايز قهوه ورايا شغل ودماغي
 هتنفجرر 
 ‏
مي: لا مش هتتعبني انا هنا خدامه من حقي اعمل 

عمر: انتي بتقولي كده ليه 

مي: طب سيبك مني المطبخ مقلوب ليه كده انت شكلك واقف من بدري 

عمر: اه بقالي ساعه بحاول اعمل في قهوه 

مي: وسع كده هعملك قهوه يعم اهو واتعلمها بلمره 

عمر بابتسامه: تمام 

وبس ياسيدي دي طريقه القهوه ولا سحر ولا شعوذه 

عمر: عملتها بنفس كده بس مطلعتش بوش بس تسلم ايدك بجد حلوه اويي 

مي: شكرا احم هروح انام انا بقه 

عمر: مي

مي: ايوه 

عمر بغيظ فيها: شكلك حلو وانتي قايمه من النوم 

مي بكسوف وتوتر: ااه اه م ماشي ربنا يخليك 

عمر بهمس: ربنا يخليك.... 

بعد شهر من الاحداث وتعلق مي بعمر 

عمر: مي اعمليلي قهوتي علشان نازل دلوقتي الشغل 

مي: حاضر ياعمر هتقعد انهارده في الجنينه معايا زي كل مره ولا مش هتبقا فاضي 

عمر: انا اتعودت اني اقعد معاكي ندردش ازاي اقطع العاده دي يابت انتي 

مي: بت فعينك ياشيخ 

في المطبخ.. 

سلمي: عمر فين يابت انتي 

مي بعصبيه خفيفه : علفكره ليا اسم

سلمي: ماعلينا عمر بيه فين اخلصي 

مي: في اوضته وانا بعمله قهوه اهو 

سلمي: طب هاتي كده القهوه دي اطلعهالو 

مي بغيره: لا انا الي هطلعها 

سلمي زقتها وخدت القهوه وطلعت 

مي: ربنا ياخدك ياشيخه وانتي بومه كده

في اوضه عمر الباب بيخبط

عمر: خشي يامي 

سلمي انا مش مي للدرجادي البت دي ماثره عليك 

عمر: لا مش قصدي اصل كنت باعت ليها تعملي قهوه يعني

سلمي: انت بتحبها 

عمر: بتوتر لا طبعا 

سلمي: عمر لو بتحبها فا انساها متعرفش انت مين وهي مين هي خدامه انت فاهم يعني ايه يعني ايه تتجوز الخدامه الي عندك بجد ياي ولا كلام الناس بقه عليك هههه 

عمر بزعيق: اطلعي برااا

سلمي: تمام يا عمر بس فكر في كلامي 

عمر بسرحان: معقول اكون حبتها لا لا فوق ياعمر مهما كان هي خدامه عندك مينفعش مينفعش 

قلبه: وانت من امتي بتفكر في كده 

عقله: يفكر في كده بعد كده انت فاهم يعني ايه خدامه 

قلبه: بس الحب مافهوش خدامه ولا مش خدامه 

عقله: مش بيحبها 

قلبه: بيحبها 

عمر: بس انتو الاتنين اسكتوووو 

عمر: معقول اكون حبتها 

وقت الغدا

عمر: ماما عايز افتحك في موضوع كده هيفرحك
         شاهد 👈 الفصل الثالث
يتبع.. 💗

تعليقات
تعليق واحد
إرسال تعليق
  • غير معرف 19 يونيو 2022 في 5:20 ص

    رووووووووعة واكتر 🌹🌹

    إرسال ردحذف



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -