روايه عشق ام انتقام الفصل الحادي عشر 11 بقلم رنا سعيد

أخر الاخبار

روايه عشق ام انتقام الفصل الحادي عشر 11 بقلم رنا سعيد

 

روايه عشق ام انتقام الفصل الحادي عشر 11 بقلم رنا سعيد

روايه عشق ام انتقام الفصل الحادي عشر 11

رنا بوجع وبدموع:حرام عليك ليه بتعمل كده معايا اذيتك في اي نفسي اعرف ارحمني بقا 
ادهم بحده:انطقي اها او لاء
رنا بصريخ وبدموع:مووووواافقه 
ادهم بضحكه خبيثه:شطوره البسي يلا وانا مسنيكي في اوضتي 
رنا بدموع وبشهق:ح حاضر 
وكانت لسه هتمشي بس وقفها صوت شخص 
:وحشتوني وحشتوني اوي اخباركم اي 
رنا وادهم بصوا خلفهم 
رنا بصدمه:م ماما و ستو 
ورنا رمت الفستان في الارض وطلعت تجري عليهم وحضنت امها بقوه كانها طفله مصدقت لقيت حضن امها تحتمي فيه
رنا بدموع:وحشتوني وحشتوني اوي 
امها وبعدت عن حضنها 
نهله امها:انتي بتعيطي ليه اوعي يكون ادهم مزعلك 
ادهم بضحكه خبيثه واقترب منها وحضنها 
ادهم ببتسامه خبيثه وحضن رنا:هو انا اقدر ياماما ازعل قمري دها 
واقترب من صباح جدة رنا وحضنها
ادهم:مش كده ياستي 
صباح بضحكه:الله واعلم بيكم تعالي يبت في حضن ستك 
ورنا جريت عليها حضنتها 
رنا ببتسامه:اخبارك اي سوسو 
صباح بضحكه:فل الفل انتي مالك خسيتي وبقت عامله زاي العصايه ليه كده هو ادهم مش بياكلك ولا اي 
ادهم ببتسامه:انا دها انا مدلعها علي الاخر لدرجات بجبلها الاكل لحد اوضتها بنفسي وباكلها بيدي كمان اساليها كمان 
رنا ببتسامه:اها فعلا ادهم حنين ومفيش راجل زايه ابدا
نهله ببتسامه:ربنا يخليكم لبعض ياحبيبتي 
ادهم ببتسامه:يلاوا اتفضلوا اعقدوا 
صباح:اها واسع كده عشان فعلا عايز اعقد رجلي تعبني اوي 
ادهم:الف سلامه عليكي ياستو 
ونهله وصباح اعقدوا 
رنا:تشربي اي ياماما تشربي اي ياستو 
نهله ببتسامه:اعقدي معانا ملهوش لزوم 
رنا:يلا ياماما قولي تشربي اي وانتي ياسوسو تشربي اي 
صباح:اي حاجه منك تبقا عسل 
رنا واقتربت منها وباست خدها 
رنا ببتسامه:ربنا يخليكم ليا انتي وماما يارب 
صباح ببتسامه: يارب 
ادهم ببتسامه خبيثه:وانا جوزك حبيبك مليش دعوه حلوها زاي دي 
رنا ببتسامه:تشربي اي بقا ياسوسو وانتي ياماما 
صباح ببتسامه:مدام مصرها انا هشرب شاي 
نهله:وانا كمان 
رنا:تمام 
ادهم:وانا كمان شاي 
رنا بقرف:امممم 
ورنا مشيت ودخلت المطبخ 
ادهم ببتسامه:القصر منور بيكم والله 
صباح بهزار:ليه هو حد قالك اللي احنا لمبه بتنور ولا اي 
ادهم بضحكه:فصلت دمك عسل اوي والله ياسوسو 
صباح بضحكه:عارفه عارفه 
رنا ودخلت ليهم بشاي 
رنا ببتسامه:اتفضلوا 
ورنا اعقدت جمب امها 
صباح:اي مفيش حاجه جايه في السكه كده ياشباب 
ادهم ورنا بصوا في عين بعض ورنا نزلت عينها بكسره واحراج 
ادهم ببتسامه:احنا لسه مجوزين هو احنا لحقنه لسه بداري 
علي الكلام دها 
صباح:ولا بداري ولا حاجه عايزه اشوف عيالكم بقا قبل مااموت 
ادهم ورنا ونهله:بعيد الشر عليكي 
صباح بضحكه:الموت عمره ماكان شر 
نهله:ربنا يطول في عمرك ياامي ويخليكي لينا يارب 
رنا ببتسامه:يارب انا اقوم اعمل ليكم العشا  
نهله بستغرب:مش انتي عندك شغاله بتساعدك خليها تعمل هي الاكل وانتي اعقدي معانا عشان كلها ساعه ونمشي 
وكمان ملوش لزوم يبنتي  
رنا بتوتر:اها عندي بس هي خدت اجازه عشان بنتها تعبانه وراحت تزورها 
ادهم:طب انا قايم اعمل مكالمه عن اذنكم 
صباح:اذنك معاك ياحبيبي 
وبعد فتره من الوقت اهل رنا مشيوا 
رنا في المطبخ وبتغسل المواعين 
ادهم دخل عليها 
ادهم ببتسامه خبيثه:خلصتي 
رنا برقه:اها قربت اخلص ياحبيبي 
ادهم ببتسامه خبيثه:طب يلا عشان تلبسي دها وتنفذي اللي قولتلك عليه 
رنا برقه:حاضر 
ادهم ببتسامه خبيثه:انا مستنيكي برا
رنا بدلع:ماشي ياقلبي 
وادهم مشي وسيبها  
رنا بتذكر كلمات امها 
فلاش باك 
نهله:انا حاسه انك زعلانه انتي وجوزك 
رنا ببتسامه:لا ابدا مفيش حاجه 
نهله:هحاول اصدقك بس علي العموم متخليش اي زعل ياثر مابنتكم وقربي من جوزك حاولي تخلي يحس انك مصدر الامان لي عشان مايلجش لوحدها غيرك وساعتها هتندمي
رنا وفاقت من ذكريات امها وخرجت من المطبخ وذهبت الي الي اوضتها وراتدت الفستان وضعت مساحيق تجميل وبرفانها الانوثي كانت جميله جدا 
رنا بخجل وبصت علي نفسها في المرايا:يالهوي انا مكسوفه اطلع   
  رنا بخجل وبصت علي نفسها في المرايا:يالهوي انا مكسوفه اطلع كده واخدت نفاس عميق لا لا يارنا لازم تجمدي دها جوزك ولي حقوق عليكي 
ورنا بالفعل خرجت من المطبخ وكانت لسه هتطلع فوق شافت ادهم اعقد في الصالون ذهبت لي 
رنا برقه:ادهم 
ادهم بنبهار:رنا اي دها 
وقاطعه صوت جاي عليهم من فوق 
:ادهم مين دي اللي معاك 
رنا وبصت علي مصدر الصوت وكان راجل كبير في السن يبلغ من العمر 55 عاما نازل من علي السلم 
رنا بصدمه وبذهول:ب بابا  
            شاهد 👈 الفصل الثاني عشر 







تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -