روايه عشق ام انتقام الفصل الخامس عشر 15 بقلم رنا سعيد

أخر الاخبار

روايه عشق ام انتقام الفصل الخامس عشر 15 بقلم رنا سعيد

 

روايه عشق ام انتقام الفصل الخامس عشر 15 بقلم رنا سعيد

روايه عشق ام انتقام الفصل الخامس عشر 15


الدكتوره بااسف وبحزن:للااسف حالتها كانت متاخره وكان لازم يتعمل ليها عمليه بسرعه بس انتوا جيتوا بعد فوات الاوان 
نهله:يعني اي يادكتوره 
الدكتوره بحزن اكبر:البقاء لله 
الجميع الخبر وقع عليه كالصاعقه 
نهله بدموع:لا انتي كدبه بنتي معندهش حاجه ومش ماتت بنتي عايشه وبصريخ رنا عايشه مش ماتت انتي كدبه كدبه 
ادهم خد رنا من هنا ونكشف عليها عند دكتور تاني وبتهز في درعه وبصريخ يلا ياادهم واعقدت علي الارض وفضلت تعيط صباح واعقدت جمبيها 
صباح بدموع وحضنت بنتها وفضلت تهدي فيها 
ام ادهم فضل واقف مغيب عن الدنيا وكلام رنا بيتردد في دماغه 
فلاش باك 
رنا وقامت واقفت وبقهر وبدموع وبصريخ:اها نسيت اني مراتك من اسلوبك ليها اني عايشه خادمه عندك تعبت ياادهم بجد وانت مش حاسس بيه كل همك انك تنتقم مني وبس وعلي اي انا مش عارفه بس متخافش انا ماشيه وسيبهالك قريب هترتاح مني للاابد ياادهم بقلمي رنا سعيد
باك 
ادهم ودمعه نزلت منه وطلع يجري علي الاوضه اللي فيها رنا وفتح الباب بقوه واقف مصدوم وشاف رنا مغطي وشها بملايه بيضه ادهم واقف واتذكر كلامها 
فلاش باك 
رنا ودمعه سقطت منها:مش قولتلك قبل كده انك هترتاح مني للاابد وجه الوقت انك ترتح مني ياادهم 
باك 
ادهم طلع يجري عليها وعن من علي وشها الملايه البيضه 
وحضنه وفضل يبكي 
ادهم بحرقه وبدموع:انتي كنتي عارفه صح انك مريضه صح عشان كده قولتلي قبل كده وانا رايح اجيبك من علي البحر متخافش هترتاح مني وقولتيها تاني النهارده 
وبصريخ بس انا مش مرتاح يارنا انا تعبان اوي وبموت انتي فاكرها لما تسبيني وتمشي انا هرتاح واعيش حياتي وانبسط 
لا يارنا لا انا حياتي بدونك متسوايش شي انا لازم اموت زايك يارنا انا ماستحقش اني اعيش انا عارف يارنا انتي سبتني وروحتي ليه عشان تعقبني وتعذبني علي اللي شوفتي معايا ادهم بقلمي رنا سعيد بعياط زاي الاطفال بس لا ماتعقبنيش بطريقه دي يلا فوقي وارجعي معايا عذبني باي طريقه انتي عاوزها بس اللي الطريقه ديت انك تسبيني وتمشي اللي الطريقه ديت وبصريخ اهاااااااااا ياربي بلاش الطريقه دي انا راضي باي عاقب بس اللي طريقه دي مش هقدر اعيش من غيرها بجد مش هقدر يارب انت عارف يارب اني بحبها اوي انت عارف يارب انها هي كل دنياتي يارب عارف عملت 
ذنوب كثير بس يارب بلاش عاقبك ليها بطريقه بعدها عني بلاش يارب بلاش يارب احس بالوحده مره تانيه يارب راضي باي عاقب راضي يارب بس يارب راجعها ليا انت علي كل شي قدير متخلهش تبعد عني وتسبني ومسك ايدها وفضل يعيط 
وفجاء ايد رنا اتحركت في ايده
ادهم وحس بيها وقام واقف وبصدمه 
شاف رنا بتحاول تفتح عينها ببطيء وفعلا قدرت تفتحها 
رنا بتعب وبتحاول الكلام يخرج منها:ا اد ه م ادهم ا ا ن انا ف فين  
ادهم بصدمه وبفرحه وبدموع:لا مش مصدق الحمدالله وشكر ليك يارب 
وطلع يجري علي برا بقلمي رنا سعيد وشاف ام رنا اعقدها لسه زاي ماهي ومعاها صباح حضنها 
ادهم بفرحه:ماما رنا عايشه رنا عايشه 
نهله وقامت واقفت وصباح كمان 
نهله بدموع:انت بتكلم جد صح مش بتضحك عليه صح 
ادهم بفرحه:ايوه بكلم جد رنا عايشه الحمدالله 
نهله بفرحه ودموع ورافعت ايدها لفوق:الحمدالله وشكر ليك يارب الحمدالله وشكر ليك يارب وبصت علي صباح شفتي قولتلك رنا عايشه مش ميته 
صباح بفرحه:الحمدلله طب يلا طيب ندخل نشوفها 
ادهم:ادخلوا بقلمي رنا سعيد طيب عقبال ماانادي الدكتوره تجي تشوفها 
وفجاء ادهم شاف الدكتوره وطلع يجري عليه
ادهم بفرحه:دكتوره رنا لسه عايشه 
الدكتوره:رنا مين 
ادهم:اللي انتي قولتي عندها ثقب في القلب 
الدكتوره بمقاطعه:اها اها بس المريضه ماتت 
ادهم بفرحه:لا انا كنت عندها جوه وحركت ايدها وفتحت عينها كمان وكلمتني ادخلي شوفيها بسرعه بالله عليكي 
الدكتوره بستغرب من كلامه:متاكد 
ادهم بفرحه:ايوه 
الدكتوره:ماشي انا هروح اشوفها 
ودكتوره بالفعل راحت وشافت رنا صاحيه وبتكلم مع اهلها وكشفت عليها
الدكتوره:بعد اذنكم كله برا عشان لازم نعمل ليها عمليه فورا 
ونهله وصباح وادهم خرجوا 
والدكتوره نادت الممرضين واخدت رنا علي اوضت العمليات 
ادهم وخالوا اتصل بيه 
ادهم:الو ياخالوا 
صلاح:انت فين 
ادهم:انا في المستشفي 
صلاح بخضه:ليه 
ادهم وحكي لي كل حاجه 
صلاح بحزن:طب انا جاي ليك بسرعه 
ادهم:ماشي 
وبعد فتره صلاح جه
صلاح:مابلغتنيش من الاول ليه وهي عامله اي دلوقتي 
ادهم:هي دلوقتي في اوضت العمليات 
صلاح واقترب من نهله 
صلاح بحزن:متخافيش يانهله هي انشاء الله هتكون بخير بس انتوا ادعولها 
نهله:يارب 
وفجاء الدكتوره خرجت والكل جري عليها 
ادهم:طمنينا يادكتوره 
الدكتوره بفرحه:الحمدالله العمليه نجحت 
الجميع بفرحه:الحمدالله 
ادهم:طب ممكن ندخل نشوفها 
الدكتوره:واحد بس يدخل يشوفها 
ادهم وبص علي نهله 
 نهله ببتسامه:ادخل انت ياادهم شوفها 
ادهم ببتسامه وحضن نهله وبعيد عنها 
ادهم:شكرا 
ادهم واقترب من اوضت رنا وداخل ليها 
وشاف رنا نايمه ومتعلق ليها محلول في ايدها 
ادهم وجاب كرسي واعقد عليه جمبيها 
ادهم بفرحه:تعرفي انا فرحان قد اي اللي انتي عايشه وكمان عملتي العمليه ونجحت بوعدك يارنا اني هخليكي تعيشي معايا الفتره الجايه اسعد ايام حياتك ياقلبي 
رنا ومغمضه عينها:وانا مش عايزه اعيش معاك 
ادهم اتصدام ووووو 

            شاهد 👈 الفصل السادس عشر 
#البارت_الخامس_عشر
#روايه_عشق_ام_انتقام




تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -