رواية احببتها رغم عجزها الفصل الرابع عشر 14 بقلم الكاتبة الصغيرة

أخر الاخبار

رواية احببتها رغم عجزها الفصل الرابع عشر 14 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية احببتها رغم عجزها الفصل الرابع عشر 14

   رواية احببتها رغم عجزها الفصل الرابع عشر 14 


مازن بعدها عنه ومسح دموعها... هس هس متتاسفيش ولا تعيطي
كيان....حاضر
مازن.... بحبك 
كيان راحت ضربه علي... وانا كمان 
مازن بتمثيل... آه يعني لازم تضربيني
كيان... اه 
مازن... طيب قوليها زي مقولتهالك
كيان.. وانا كمان بموت فيك
مازن... قلبي ياناس وراح حضنها بحبككك اوووي 
كيان.... وانا كمان بحبك 
مازن... تعالي ننزل تحت عايز اوريكي حاجه 
كيان... اي 
مازن... تعالي بس وشد الكرسي ووصل لحد الباب ووقف 
كيان... وقفت ليه 
مازن... وحيات امك هتنزلي كدا 
كيان خبطت علي دماغه... معلش نسيت اوع اروح اجيب النقاب 
مازن... استني قبل متروحي 
كيان.... اي 
مازن... انا قولت اي واحنا في شقتنا 
كيان... قولت اي 
مازن... مش قولت النقاب ميتشالش من علي وشك ابدا مدام في حد 




كيان... بس مكنش في حد معا
مازن بعصبيه.. واختي دي ياروح طنط مش حد 
كيان بتضحك علي غيرته عليها.... ههههه هموت انت بتغير من اختك ياسكر 
مازن... متعصبنيش اكتر واغير من ابوي وامي كمان محدش يشوفك غيري 
كيان... هههه حاضر بس اهدا 
مازن... بطل ضحك بتعصبيني اكتر 
كيان راحت باسته علي خدو... طيب كدا بتتعصب اكتر 
مازن.. احم احم يعني ممكن لو عشره تاني ابطل عصبيه خالص 
كيان... عشره يالهوووي امشي ياض من هنا 
مازن... بقا كدا ماشي هعلمك الادب بس استني نروح شقتنا وابقا انا وانتي لوحددينا 
كيان...هههه مش رايحه معاك 
مازن بعصبيه... ده عند امك ولمي دورك بقا ويلا البسي النقاب 
كيان بزعل طفولي.. حاضر وراحت جابت النقاب خد اربطهولي 
مازن.. هات ومسك النقاب وربطهولها ونزلوا علي عينها 
كيان... اي ده مش شايفه حاجه ارفع الطبقه التانيه دي من علي عيني 
مازن.. لا هيفضل كدا وهتعوزي عينك في اي انا معاكي يلا 
كيان... مازن بطل هزار ويلا هرفعها 
مازن... هوف ارفعيها بس حته صغيره
كيان.. حاضر وعملت النقاب ونزلوا 
كيان اول ما شافت فاطمه وقفت مازن بالكرسي 
مازن... مالك وقفتي ليه 
كيان...بتعمل اي فاطمه هنا 
مازن... مهو ده اللي عايزك فيه 
كيان بخوف... كيف مش فاهمه
فاطمه... تعالي وانا احكيلك في اي وراحت قربت من كيان 
كيان... احكي وانتي واقفه بعيد 
مازن... كيان اهدي واسمعيها 




فاطمه... كيان دلوقتي انا ومازن خلاص مبقاش فيه اي حاجه بينا وبقينا اخوات فانتي موافقه اكون اختك زيو هو وبوسي 
كيان بصت لمازن ولمحمد ولبوسي ومازن هز راسه ليها باه 
كيان.. موافقه 
فاطمه حضنتها.... تسلميلي ياحل اخت كدا انا بقا عندي تلات اخوات بعد مكان مش عندي 
محمد... واب نسيتي ولا اي 
فاطمه... مقدرش 
ملك نازله من علي السلم بتتفرح علي اللي بيحصل 
ملك... اي اللي بيحصل هنا ده 
محمد... بقا عندنا بنت رابعه 
ملك بستغراب.. رابعه كيف 
محمد... فاطمه بقت بنتنا 
ملك بستغراب وهي بتبص لفاطمه... فاطمه بقت بنتنا 
فاطمه حضنتها... اه بقيت بنتك توافقي تبقا مامتي 
ملك... مامتك 
فاطمه... اه مالك 
ملك... مافيش حاجه 
فاطمه... تمام ياماما 
مازن... يلا بما ان الكل وافق علي فاطمه تكون جزء مننا يلا نحتفل شوي عشان همشي انا وكيان علي شقتنا 
فاطمه... ما تخلوكم معانا كام يوم هنا وسطين 
محمد... من زمان وانا بقوله وهو مش موافق عايز يكونوا مع بعض ومحدش يزعجهم 😉
بوسي... حصل حصل عشان حبهم و**لع في الدره صح ياسعديه 
كيان... بس يابت انتي اتلمي 
بوسي... حاضر ياسعديه. 😂😂😂
الكل بدا يضحك وملك سابتهم وطلعت اوضتها 
ملك... مستحيل فاطمه تسكت ان كيان تاخد مازن منها انا متاكدا ان في حاجه وره فاطمه وبتخطط ليها ولازم اعرف 
بليل 
الكل متجمع وعملين يهزرو ويضحك سوء 
مازن.. يلا كفايه كدا هنروح انا وكيان بقا ومسك ايدها 
فاطمه... خليكم معنا النهارده وابقا روحو بكرا 
مازن... لا كفايه لحد كدا وبكرا هنيجي
محمد... فاطمه عندها حق خليكم معانا 
مازن... بابا انت عارف اني مش بغير قراري 
فاطمه بزعل... طيب كلمي انتي ياكيان اكيد هيسمع كلامك 
كيان بصت لمازن ومازن غمزلها
كيان... انا برضو عايزه اروح شقتنا عشان لبسي وكل حاجه هناك 




بوسي.. خلاص سعديه وافقت علي القرار يبقا مافيش رجعا مدام الاتنين حطو راسهم في راس بعض محدش يحاول يتكلم تاني 
فاطمه بزعل... ماشي بس هتيجو بكرا صح 
مازن... اه كل يوم هنيجي يلا هتعوزه حاجه 
الكل... لاعايزين سلامتكم خلو بالكم من نفسكم 
مازن وكيان... حاضر 
مازن ميل علي كيان شالها 
كيان... شلتني ليه نزلني لحد منطلع بر عند العربيه 
مازن... انا حابب اشيل مراتي انتي مالك 
كيان... لا والنبي نزلني طيب شوف بوسي بتضحك علينا كيف 
بوسي... وانا مالي ياختي انا جيت جمبك 
مازن... بت انتي اتلمي ويلا هاتي الكرسي بتاع كيان وتعالي وراي لحد العربيه 
بوسي... حاضر ياخوي ناس تتشال وناس تشيل 
مازن... يلا وطلع لحد العربيه وحط كيان فيها وخد الكرسي من بوسي وراح يحطه في العربيه وبوسي راحت تودع كيان 
كيان... بوسي انا مش مطمنا لفاطمه خلي بالك من نفسك انتي وبابا وماما 
بوسي... متخافيش لو حصل حاجه ارن عليكي 
كيان.. تمام 
مازن... بتتكلمو في اي 
كيان... ها مافيش حاجه كنا بنسلم علي بعض يلا 
مازن... يلا وسلم علي بوسي وركب العربيه ومشي 
مازن وهو سايق العربيه... مالك فيكي اي 
كيان... ها مافيش حاجه بس عايزه انام وراحت نايمه علي كتفه 
عند فاطمه 
فاطمه... يلا هروح انام انا تصبحو على خير 
محمد وبوسي وانتي من اهل الخير 
فاطمه سابتهم وطلعت اوضتها 
عند كيان ومازن وصلو الشقه مازن شال كيان والبواب جابلو الكرسي ودخلو الشقه ونزل كيان وقعدها علي السرير 
مازن... انتي باتاكلي اي يابت انتي 
كيان بستغراب... باكل عادي ليه 
مازن بضحك... اصلا تقيله اووي خفي اكل شوي 
كيان ضربته بالمخده وبزعل طفولي... انا تقيله 
مازن... لا مقدرش علي زعلك ده انا وعيلتي كلها اللي تقال ام انتي مزززه 😉😉




كيان.. اتلم ويلا روح غير عشان انا كمان هغير 
مازن... حاضر هغير واجي اساعدك وانتي بتغيري 😉😉
كيان... ياسافل اتلم بقا وراحت ضربه في دراع
مازن... هو انا جيت جمبك يابت انتي وراح ماسك البس ودخل الحمام يغير 
كيان وهي قادرها علي السرير عماله تفكر في فاطمه ومش مصدقها وراحت سرحت في غيره وكلام مازن وقعدت تبتسم 
مازن خلص وطلع لاقها قعده مبتسمه 
مازن... حياتي مبتسمه علي اي 
كيان... ولا حاجه اوع عشان ادخل اغير 
مازن... اجي معاكي 😉😉
كيان... اتلم وسابته ودخلت الحمام غيرت وطلعت ملقتش مازن في الاوضه 
كيان... مازن مازن مازن 
مازن... قلبوا جي اهو 
كيان... مسكت المشطه وبتلم شعرها وهو دخل مسك منها المشطه وبدا يسرحلها 
مازن.... بحبككك
كيان.... وانا بموت فيك 
مازن... يلا طيب ياطفلتي ننام وشالها حطها علي السرير 
كيان.. انا مش طفله 
مازن... ببجامه الكرتون دي طفلتي وراح فرط عليها البطانيه ولف رقد جمبها 
كيان زعلانه ازعل طفولي 
مازن شدها لحضنه... انتي طفلتي وبنتي ومامتي وحبيبتي ومراتي واختي وكل حاجه في حياتي 
كيان بفرحه... بجد 




مازن... جد الجد يلا ننام بقا عشان تعبان وعايز انام 
كيان... طيب ابعد شوي عني 
مازن برفع حاجب... ابعد اي ياروح طنط انتي هتنامي في حضني وكل يوم انتي سامعه 
كيان... مش بعرف انام جمب حد ولازق فيه 
مازن... اتعوديه ويلا تصبحي علي حاجه شبهك وباسها علي راسها 
كيان... تكون انت ياروحي 
عند فاطمه غيرت البس وجت تنام لقت ملك داخله عليها 
فاطمه... في حاجه ياماما 
ملك... بطلي تمثيل عشان مش انا اللي هصدق تمثيلك يلا احكيلي الخطه 



فاطمه... خطت اي مافيش حاجه 
ملك... علي انا برضو احكي 
فاطمه... غمزتلها مقولت مافيش يلا هتعوزي حاجه انا هنام
ملك.. ماشي يافاطمه 
فاطمه قربت منها وحضنتها 
فاطمه... تصبحي علي خير وخلي بالك بوسي واقفه بر بتراقبنا 
ملك... ماشي سلام 

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات
تعليق واحد
إرسال تعليق
  • غير معرف 20 نوفمبر 2022 في 4:29 م

    تم

    إرسال ردحذف



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -