رواية قمر الصقر الفصل السابع عشر 17 بقلم رانيا حمدان

أخر الاخبار

رواية قمر الصقر الفصل السابع عشر 17 بقلم رانيا حمدان

رواية قمر الصقر الفصل السابع عشر 17 بقلم رانيا حمدان

 رواية قمر الصقر الفصل السابع عشر 17



البارد ١٧
الساعه ٤ الفجر كان صقر وقمر في الطياره ل تركيا 
بعد ٤ ساعات وصل قمر وصقر للوتيل وقمر كانت تعبانه راحت نامت على طول الساعه ١ الضهر صحي صقر ونزل على الشركه وساب قمر نايمه 

في الشركه 
صقر وصل وسلم على سليم 
سليم. واحشني ياصحبي يعني مشفكش غير لم يكون في نصيب يعني 
صقر. ما انت خلاص هتنزل مصر معايا ان شاء الله 
سليم. بس هني حياتي مش هينفع طبعا 
(نتعرف على سليم النصري صحب صقر وآدم بس سليم ماسك فرع اللي في تركيا) 
صقر. سليم هات الملفات والاوراق وتعالى على المكتب 
في المكتب 
سليم. طبعا عرفت بي اللي عملت صوفيا هانم 
صقر. طبعا بس على مين بنت ال🐕والله مهسيبها غير وانا مخليها تندم على اليوم اللي اتولد فيه 
سليم. بس لازم تعرف قمر كل حاجه ومين صوفيا دا لازم كل حاجه تبان 
صقر. مش دلوقت خالص ياسليم هتعرف كل حاجه في الواقت المناسبه انا همشي دلوقت وانت كلم آدم  عشان سيب قمر واحده 
سليم. الله يسهلك ياعريس هعدي عليك بليل اجي اشوف مرت اخويا 
صقر. تشرف ياصحبي 
في الفندق 
صحيت قمر ملقتيش صقر في الاوضه دخلت تاخد دوش في الواقت ده داخل صقر ولق قمر في الحمام غيره هدوم من بدله لهدوم بيت مريحه خرجت قمر وكانت لبس البرانص بس شافت صقر لسه هطير صقر خدها في حضن 
قمر باحراج وكسوف. صقر ابعد 
صقر. خلينا شوي انا زي جوزك بردو 
قمر. مينفعش حد يشوفني 
صقر. ما يشوفني واحد ومراته اي يعني
تلفون صقر رن قمر استغلت الفرصه وهربت على الحمام 
صقر. الو يازفت






ادم. شكله رنيت في واقت مش مناسب 😂
صقر. انت اصلا كلك مش مناسب اخلص عايز اي 
ادم بجديه. سليم كلمني وقال إن ابعت الملفات من جميل غير بتع الشركه 
صقر. ابعت ليه وخلي عينك على سوزي وعرف سوزي كل الملفات اللي التقليد وشوف سكرتاري ليك لحد ما ارجع 
ادم. تمام ياصحبي خلي بالك من نفسك 

صقر قفل من آدم وقمر لسه في الحمام 
صقر. قمر اخلص يلا لي ده كله 
قمر. ممكن تجيب الهدوم من على السرير 
صقر. قمر اطلعي انا جوزك على فكرة 
قمر. وانا مش هخرج ياصقر 
صقر بعصبي. افتحي طيب خدو الهدوم 
قمر. ما كان من الاول ولا لازم العصبي 





في مكان تاني 
المجهول١. اول خطوه نجحت وخلينا صقر يسافر 
مجهول ٢. كده فل يابوص فاضل تكه بس 
مجهول ١. بس صقر مش سهل بردو 
مجهول ٢. اللي مخبينا من ١٣ سنه مش بساهل يتفتح دلوقت 
مجهول ١. بس دلوقت صقر متجوز قمر واكيد هيقول كل حاجه 
مجهول ٢. مفيش غير شخص واحد يقدر يخلصنا من صقر وهو أقرب شخص لي صقر 
مجهول ١. مين هو 
مجهول ٢ سليم النصري 





عند صقر وقمر
صقر. في إجتماع لازم نحضر على الساعه ١٠ في مطعم... 
قمر بملل. ماش 
صقر. ممكن ننزل نتمشى 
قمر بفرح. بجد 
صقر. هو انا بقلك نروح الملاهي 
قمر. وليه مش لا تعالي ونبي نروح 
صقر. انا صقر الشرقاوي اروح الملاهي انتي شكلك بتحلمي 
قمر. خلاص خلاص يلا 

في القاهره عند مليكه 
تلفون مليكه رن وكان رقم غريب 
مليكه. الوو 
المتصل. تصدقي حاسس بكلم بنت اختي 
مليكه. مش ناقص قرف مين انت ياحيوان 
المتصل. قريب هقص لسانك 
مليكه. هو انت عايز اي وبعدين جبت رقمي منين 
ادم. اول انا آدم يعني حاجه ساهله جدا اجيب رقمك ثانيه عايز اي ده حاجه تخصني 
مليكه. انت ياض انا مش بحب حد يتحكم فيه 
ادم. ممكن نتكلم جد بقاا وبلاش مشاكل 
مليكه. نعم 
ادم. عايزك تشتغل معايا سكرتاريه الخاصه 
مليكه. مش بشتغل عند حد 
ادم. انا بطلب منك خدمه مش بأمرك فكره وردي عليه سلام 
مليكه. مجنون بس حلو قمر مش هني ومفيش حد اتخنق معه 






في تركيا 
قمر وصقر كإنه في الملاهي 😂
قمر. بلاش تتغر عليه ياعيون 
صقر. على فكرة جاي عشان صعبت عليا بس 
قمر. ممكن تجبلي فشار 
صقر. تعالي 
بعد فتره قدو واقت حلو مع بعض وكانه مبسوطين 
بعد كده راح الاجتماع وكان سليم هناك 
سليم. اهلا ياصحبي 
صقر. هلا ياسليم ده قمر مراتي 
سليم. تشرفت فيك يا مدام قمر 
قمر. الشرف لي 
صقر. امت هيجي جاك 
سليم. على وصول ثم اكمل مدام قمر ممكن تلفون حضرتك ثواني 
قمر. اتفضل 
سليم. صقر اللي كأنه مستنين حصل ياصحبي 
صقر. وانا جاهز
قمر. في حاجه يا استاذ سليم
سليم. لا مفيش ممكن سؤال 
قمر. اتفضل 
سليم...... 
مشاهده 👈 الفصل الثامن عشر 
تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة 

   (  اترك تعليق ليصلك كل جديد  قراءه ممتعه للجميع )

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -