رواية نور عيني الفصل الحادي العشرون 21 بقلم بسمله بدوي

أخر الاخبار

رواية نور عيني الفصل الحادي العشرون 21 بقلم بسمله بدوي

 

رواية نور عيني الفصل الحادي العشرون 21 بقلم بسمله بدوي

رواية نور عيني الفصل الحادي العشرون 21 


21حوريه انتي عايشه بجد انا مش بحلم
 نور جريت على سليم وحضنته بخوف..... ح حوريه مين انا نور 
الشاب باصرار وهو بيتجه ناحيتها..... لا انتي حوريه 
سليم بعصبيه وهو بيدفعه...... انت اهبل ولا عبيط!!!!! دي مراتي 
حوريه يا حبيبتي انتي مش فكراني انا مالك حبيبك
سليم بعصبيه ووصل لاقصى درجات غضبه....... انت مين ياااابن ***** غووور احسنلك بدل ما العب في وشك البخت غوووور قال حبيبك قال غوووور
مالك بحزن وهو بيبص على نور بندم....... حوريه ياحبيبتي انا ندمان والله ندمان انا بس عايز فرصه انا روحت لِ سيده و قاطعته نور بصدمه..... ماما 
مالك بفرحه..... اهو شوفتي انتي حوريه حبيبتي 
سليم قاطعه بغضب جحيمي بلكمه فِ وشه....... لا دااا انا شكلك مش هتجيبها لبر 
نور بهلع...... سليم سليم استنى انا عايزاه.. قاطعها بعصبيه...... اسكتيييي



مالك بعصبيه..... في اي ياااعم ماتزعقلهااش 
سليم اسكته ببوكس اطرحه ارضاً...... وانت مين ياض يابن**********عشان تقولي اعمل اي ومعملش اي وشد ايد نور بعنف وقال بسخريه لِ مالك...... حلو الدخله وتمثيلك برضو بس روح للبعتك وقوله مدخلتش عليااا.. 
نور قاعده في العربيه بصمت وباصه للفراغ بهدوء مُريف..
سليم ببرود...... اوعي تكون التمثيليه البايخه الِ حصلت من شويه دي دخلت عليكي
نور بصتله وقال بصوت باكي..... لا ﯾَ سليم قلبي مش بيقولي كدت حاسه بحاجه غريبه كدا ناحيته وقاطعه وهو بيقف العربيه بعنف...... نعم ياااروح امك
سليييييم
سليم اي وزفت اي... حاسه بايه ياختيي وقلبك ماله 
نور ببراءه..... حاسه باحاسيس غريبه وقلبي بيدق جامد حاسه اني كُنت اعرفه... 
سليم اتجنن......*******
نور شهقت بصدمه....... اانت ازاي تتقول كدا
سليم وعيونه احمرت اوي وعروق رقبته برزرت وتفاصيله ابيضت اوي........ نووووووووووور اتعدليييي هو اي الا حاسه باحساسيس غريبه وقلبي بيدق جامد انتي اتجنننتي اكتمييييي مش عااايز اسمع حاااجه  
نور الدموع اتجمعت في عيونها وقالت ببراءه...... على فكرا انا بقول الحقيقه ولا عايزني اكذب عليك 
نووووووووووور اتكتميييييييي.
نور بطفوله وعييط....... انا المرادي مخصمااك خالص ولو عملت اي حتى لو جبتلي بوكس شوكلت من الكبيره كمان 
سليم بصلها بنظره معرفتش تفهمها وساق بسرعه.. 
سلييييييم فِ اي هدي السرعه.... سلييييييييييم بقووولك في اي هدي السرعه 
هدى السرعه ثواني ووصلوا الشركه نزل وهو ماسك ايدها بتملك تحت همسات ونظرات الموظفين 
نور بهمس....... مِحسسيني ان الملك جه وبعدين هو بعبع عشان يخافو منُه..وفجأه سكتت بغيظ ومين دي كمان الِ عامله زي البيلياتشو دي 



السكرتيره بغنج ودلع........ مستر سليم حضرتك جيت
نور بغيظ...... لا لسا في الطريق ودا خياله
السكرتيره بعصبيه......... وانتي مالك هو انا وجهتلك كلام انا بكلم مستر سليم ووجهت كلامها لسليم بهيام....... مستر سليم حضرتك غيبت امبارح لي فين حاجه قلقتني عليك
نور بغيره...... ليه عيل صغير وبعدين كان معايا مع مراته!!! وشدت ايد سليم بشراسه ودخلت مكتبه وقفلت الباب في وشها 
سليم وهو بيحاول يمنع ابتسامه على غيرتها عليها قدر المستطاع...... مش اسلوب دا 
نور بغيظ وهي بتحط ايده على خصرها........ بجد!!! وبعدين مااله اسلوبي يامستر!!  
سليم بخبث.......... غيرانه 
نور بطفوله....... وانا هغير منها لي وبعدين اغير مني دي دي دي شبه الساحره الشر'يره الي في الكرتون وبعدين انا مخصماك قولت 
سليم ببرود......... طيب 
نور بصتله كتير وزعلت وراحت وقفت فِ الفرندا ثواني و شهقت بخوف من ارتفاعها وقالت ببراءه........ يلهوي اي دا هو احنا في الدور الكام..... اي دي دي سحابه اي دا هو احنا في الدور الكام ثواني وحست بايده الرجوليه وهي بتحاوطها وتشدها لصدره بحنان بالغ....... احنا في اخر دور ال100
نور بخضه..... يلهوي بجد واااو شوف ياسليم المنظر حلو اوي ووشوف الناس عامله ازاي صغيره اوي زي النمل تعرف اني بخاف من المرتفعات بس طول ما انا معاك مش بخاف من حاجه... 
سليم شدها اكتر لحضنه ودفن وشه فِ ثنايا عنقها واخد يلثمه بنعومه وحنان بالغ 
نور بكسوف........ ابعد ممكن حد يدخل 
سليم بحب وهو بيرفع وشه وبيبص في عيونها بحزن وعشق خالص......... نوري انا لو فضلت اقول واعيد مش هقدر اوصف حُبي ليكِ 



نور من خجلها بقيت تتمسح فِ صدره وابتسامه سعاده مرسومه على ثغرها من كلامه..
بس النهارده خوفت! 
نور رفعت وشها ليه بخوف......... ليه مالك فيك حاجه... خوفت من اي 
اول ما قولتيلي حاسه باحاسيس غريبه وقلبي بيدق وو ااا خوفت لتكوني ما بتحبنيش وتكوني بتحبي حُبي ليكي بس! 
نور هزت راسها بسرعه بنفي..... لا لا طبعا انا انا كان قصدي مش كدا انت حاجه وهو حاجه الِ بحسه معاك حاجه تانيه خالص.... انما النهارده حسيت اني عرفاه و.. 
سليم بغيره وهو بيسحبها لاحضانه وبيضمها بتملك وكانها هتهرب منه....... ششش مش عايز اسمعِك بتتكلمي عن اي حد غيري
قاطعهم صوت طرقات على الباب 
سليم بصوته الرجولي الجذاب...... ادخل 
دخلت السكرتيره بفستانها القصير واخذت تتمايل كَ محاوله للفت انبتاهه......مستر سليم الوفد الايطالي طلب باند جديد وغيرروا الشروط
سليم بجدية وصوت جهوري............ يعنييييي اي غيروا البنووود هو شغل عياااال ولا اي هماااا ما يعرفوووش هما بيشتغلوا مع مييين غوووري على شُغلك
الكسرتيره بخوف........ حاضر. 
نور بحب وهي بترتب على ضهره بحب....... اهدى ياحبيبي وان شاء الله كُل الِ عايزه هيحصل 
سليم غمض عيونه براحه وهدوء وامسك ايدها وحطها على كتفته بحب......... اعمليلي هنا كمان ايديكي سحر بيهدني فِ ثواني وبيبخروا غضبي بسرعه! 
نور بابتسامه ساحره....... حاضر 
تعرف ياسليم 
اممممم



كان نفسي اقضي وقت كبير مع بابا كنت بحبه اوي اوي ياسليم وكان بيحبي اوي وبيدلعني انت بتفكرني بيه اوي فِ حنانه ودلعه ليا وحتى كمان مكنش بينام غير اما اعمله كدا وفي شعره كمان.... دموعها نزلت باشتياق....... وحشني اوي اوي 
سليم بحنان وهو بيلف الكُرسي ليها وبيشدها تقعد على رجله بحب....... ربنا يرحمه ﯾ نوري وبعدين انا مش ابوكي برضو ولا اي 
نور بحب وهي بتسند راسها على كتفه وبتضم نفسها ليه....... انت كل حاجه ليا يسليم اوعدني ياسليم انك عمرك ماهتيجي عليا ولا حبك ليا يقل 
سليم بعشق وهو بيطبع قُبله عميقه في باطن ايدها........ عُمري انتي النور الي جيت نورتلي حياتي فَ في حد عاقل يسيب النور!!!! ويروح للظلام
نور حضنته جامد.......... انا بحبك اوي
وانا بعشقك ﯾَ قلب سليم 
عدا شهر والحياه بينهم في منتهى السعاده وعلاقتهم بتقوى يوم بعد يوم 
بقلمي بسمله بدوي
 فِ يوم كانت نور قاعده في الجنينه بتقرأ روايه ومنسجمه قاطعها الخدانه باحترام...... نور هانم في واحد واحد طالب يقابلك ضروري
نور برقه..... ماقلش مين يا مُنمن



دا انا مالك حبيبك..... نور انا عارف انك زعلانه مني بس صدقيني انا انا لسا بحبك انا اسف انا عارف ان الي عملتهولك غلط ومن حقك تعملي اكتر من كدا كمان بس والله العظيم مش عارف عملت كدت ازاي.... روحت لسيده وهي مش راضيه تسمعني خالص وكانوا مفهمني انك مُتي...
قاطعه صوت الجد الغاضب...... ماااااااالك انت ايه الِ رجعك تاني وبعدين ليك عيين ترجع بعد الِ عملته
مالك بدموع وندم...... والله معرفش عملت كد ازاي.... انا مكنتش عايز اعمل كدا انا انا مكنتش عايز اغت*صبها صدقني
 سليم من وراه........ تغتصبها و!!!!! 
نور بصدمه...... اييييه

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -