رواية نور عيني الفصل الرابع العشرون 24 بقلم بسمله بدوي

أخر الاخبار

رواية نور عيني الفصل الرابع العشرون 24 بقلم بسمله بدوي

 

رواية نور عيني الفصل الرابع العشرون 24 بقلم بسمله بدوي

رواية نور عيني الفصل الرابع العشرون 24

24نور بصدمه.... اييه اخوك.!!! 
عمار باستفزاز....... ايوا اخوه اوعي تقوليل انه خبى عليكِ ومعرفكيش اخص يا سليم وده ينفع تخبي على مراتك وحبيبتك حاجه زي دي... 
نور بصت لِ سليم بزعل وسكتت
سليم راح لنور ومسك ايدها وعينيه بتتأسف ووجه كلامه لعمار بشر........ برااااا احسنلك يا عمار
عمار بضحك مستفز..... ههههه انت شكلك اطرشط بقووولك انا واقف في بيتي زيك 



نور بتحاول تفك ايدها من ايده بس مش عارفه ضاغط عليها جامد وبتملك شديد.. قالت بصوت هامس لِ سليم .... ااه ﯾ سليم ايدي انت بتوجعني 
الجد بحزم وحزن فِ نفس الوقت .... سلييم عمار هيقعد معانا هنا 
سليم بجنون وغضب جحيمي...... انت بتقووووووول اي يااااجدييييييي ياااااعنيييي اي هيعيييش هنا 
الجد بجمود....... ياعني هيعيش هناا وانتهى النقاااش.... سميحه
_نعم يابيه 
خُدي عمار والِ معااه ووديهم اوضتهم 
_حاضر يابيه 
عمار ابتسم بنصر وهو ماشي قرب من سليم وقال بصوت منخفض ملئ بالخبث والكر*ه..... الِ جاي دمااا*ر ياسليم خُد بالك انا هندمك على كُل الِ عملته
سليم بصله ببرود..... دايما واخد بالي مش هتيجي انت وبصله باستحقار... الي اخد بكلامه... وبعدين ابعتلي حد كبير اتكلم معاه معدش غير اني اتكلم مع واد صغير زيك 
عمار اتعصب من كلامه وفي نفسه..... بدل ماااا احر"ق دمه. واقهر"ه هو الي يبحر*ق دمي ويقهر*ني ماشي الصبر حلو 
سليم بص على نور الِ لسا بتحاول تفِك ايدها من ايده..... بطلي... مش هسيب ايدك 
نور بصتله بعتاب وسكتت وبطلت تفك ايديها من ايده 
الجد بحزم..... سيييب ايدهااااا ياسليم 
سليم ببرود..... مش هسيبها ومحدش يدخل... اُمي فين وبابا 
ابوك فِ الشركه وامك راحت تشتري حاجات من المول من ساعت ما عرفت ان عمار طلع عايش وهي فرحانه و
قاطعه سليم بعصبيه.... انا طالع وشد ايد نور وطلع 
نور كانت ساكته بهدوء واول ما الباب اتقفل دخلت غيرت هدومها ولبست بيجامه ستان بحمالات رفيعه وشورت وعملت شعرها قُطتين واخدت اللاب توب وقعدت تتفرج على فلم ومتجاهله سليم خالص
سليم فضل واقف مكانه بيتابعها 
نور بضحك..... ههههه مش قادره هههه ليلتها سوده هههه 
سليم بعصبيه واخد منها اللاب توب وقفله..... ده انتي الي ليلتك سووووده 



نور فضلت بصاله ببرود 
سليم مسكها جامد من دراعتها وقال بعصبيه...... هو فييي اي بالظبط ايه البرود الي انتي فيه دا
نور برضو فضلت سكته ومبتتكلمش
رُدييييييي
نور عيطت بصوت عالي...... ارد اقوووول ااايي هااا اقووول اي وبعدييين خبيييت عليااا ليه ياااسليم هااا هي دي حااجه بتتخبى... شوووفت شكلي كان وحش اوي يا سليم اما اكون مراتك ومش عارفه... دي حاجه تتخبي ياسليم وقعدت تعيط 
سليم بضعف قدام دموعها...... طب بطلي عياط الاول امسحي دموعك 
نور بطفوله..... لا مش مسحااهم وبعدين احنا فِ اي ولا اي 
سليم قعد وشدها وقعدها على رجله واصبح وجهه مقابل لوجهها ومد ايده مسحها دموعها بحنان......... حقك عليا انا اسف بس والله انا كنت هقولك النهارده بعد ما نرجع 
نور بعصبيه خفيفه..... بالله... وكُل الايام الِ فاتت معرفتنيش فيها لي و
قاطعه سليم....كُل الايام اي احنا لسا عارفين من يومين 
نور باستغراب..... عارفين اي؟! 
سليم وهو بيشيل بعض الخصلات من على وجنتيها وبيحطها ورا ودنها..... ماهو احنا لسا عارفين من يومين ان دا عمار اخويا الي بنلف بقالنا سنين
نور بطفوله.....انا مش فاهمه حاجه خالص خالص
_ اسمعي يانوري انا كان ليا اخ اصغر مني وكان فِ ضاع مننا 
نور باستنكار...... وانتوا ايه الي يعرفكوا ان هو دا 
سليم ببرود.... ال DNA  
نور بخوف..... يعني يعني هو هو اخوك ووهيفضل معانا هنا و
سليم بحنان وهو بيشدها لحضنه..... اهدي ياقلبي اهدي مافيش حاجه انا معاكي 
نور خرجت من حضنه وبصت فِ عينيه وقالت بهمس...... انا مش خايفه طالما معاك بس بس 
مفيش بس وبعدين لو عايزنا نسيب البيت ونرجع الفيلا نرجع
بس ماما هتزعل كدا ي سليم 
انا هكلمها بس ماقولتليش اي القمر دا ماعُناش بنتكسف اهو 
نور بكسوف وتذمر طفولي..... سليم بقا بطل تكسفني 
سليم بضحك....... ههههه بحب اشوف الفراوله ياانوري 
نور واخدت جاكيت البجامه ولبسته 
سليم بزعل وهو بيقلعهولها..... طب ليه كدا بس 
نور بكسوف..... سليم بقا الله



سليم وهو بيشد منها الجاكيت..... سليم اي بس اقلعي ياشيخه اقلعي الجو حر والله هزعل لو لبستيه
نور بضحك....... ههههه شكلت مسخره اوي وانت زامم شفتك زي الطفل الِ خدو منه الحلاوه ههه
سليم وهو بيغمز...... ما انتي الحلاوه بتاعتي ياجميل انت ياطِعم 
نور ضحكت على اسلوبه
سليم بمشاكسه.... بقولك اي ماتقومي ترقصيلي
نوؤ برقت..... ن نعم انت قولت اي
سليم ببراءه مزيفه.... بقولك ارقصيلي اي مالك... انتي رقصك اصلا جامد دا انتي خلتيني يومها
نور بصراخ وكسوف...... اسكوووووووووت يا قلي*ل الادب ماتكملش 
سليم ضحك بصوته الرجولي جامد...... هههه طفله والله طفله
نور بتذمر طفولي..... متقووولش طفله 
طفله 
مش طفله انا كبيره على فكره 
اووزعه وطفله 
نور وقفت بغضب....... لا عفكره طوولي مناسب جدا لجسمي وسني حتى شوووف 
سليم بوقا"حه وهو بيمرر عينه على ساقيها العاريتين وباقي جسمها...... شووفت بس دا انا.. 
نور برقت من جراءته وصرخت.... متكملش ياااسا*فل 
سليم ببراءة مزيفه.... دا انا كنت هقولك انك جميله.. انتي بس الي دماغك شما"ل وتفكيرك مش كويس وانا كده هبدأ اخاف منك 
نور ضيقت عيونها وربعت ايدها قدام صدرها....... ايوا ايوا اكذب اكذب على فكره الِ بيكذب بيخش النا*ر 
سليم بغضب مصطنع... بقا انا هخش النا*ر طب تعالي بقا كدا  
نور بخوف جريت وهو وراها وهي تجري وهو وراها.... ءااااه خلاص خلاص خلاص والله اسفه
سليم بتمثيل.... اااه 



نور وقفت وجريت عليه ببراءه.... اي مالك ﯾ حبيبي
سليم بخبث..... حبيبك
_ااه ياا ممثل بقا انت بتعمل كدا بس عشان تمسكني على فكره كدا غش 
سليم بضحك...... عارف اعمل فيكي اي اعمل فيكي اي اه لقيتها
نور بخوف..... هتعمل اي
سليم وهو بيشتالها..... هعمل كدا
لاااااا نزلنييي انا جعانه 
هههه طب ما انا جعان 
شوفت يبقا ناكل صح 
طب ما انا هاكل بس هاكلك انت يا ملبن 
سليم 
قلبه وروحه 
نزلني.
لا انسي انتي النهارده بتاعتي 

تحت فِ الصالون
ساره بفرحه.... بجد عمار رجع
الجد بجمود.... ايوا.... رحمه اطلعي اندهيله
ثواني ونزل
ساره بصدمه..... هو دا عمار ابني
عمار بخبث.... ايوا انا يا ساره هانم
ساره جريت عليه حضنته وقعدت تعيط....... هانم ايه ماما انا ماما اخيرا رجعتلي يا ابني انت مش عارف انا كُنت عامله ازاي من غيرك. 
عمار بهدوء....... ماتبكيش انا معاكي خلاص 
ساره بلهفه.... حاضر اهو مش هعيط... تعالي اقعد معايا احكيلي عندك وبتحب اي وبكره اي انا انا عايزه اعرف عندك كل حاجه 
اشرف بحنان....... عمار عامل اي يا بني
عمار بتهكم..... كويس وقعدو يتكلموا معاه 



عند نور كانت نايمه على صدر سليم..... تعرف يا سليم انا نفسي في اي 
سليم بحب وهو بيدفن راسه فِ عنقها.... في اي 
 نفسي يكون عندي اطفال كتير 
سليم بغيره......... لا 
نور بصدمه.... نعم 
بقول لا عايزه تخلفي عشان تحبيهم اكتر مني وتهتمي بيهم اكتر ها 
نور بضحك........ انت بتقول اي.هههه انت خلاص اتجننت
وانتي الي جننتيني يانوري انا عمري ما كنت اتوقع في حياتي اني ابقا كدا 
كدا ازاي يعني 
اني احب وبالشكل دا واني اكون مبسوط طلاما شايفك مبسوطه واني اغير عليكي بالطريقه دي دا انا بغير عليكي من امي يانور 
هههه من جدو كمان هههه بس الي مصبرني عليك اني بحس كدا برضو 
كدا ازاي يعني برضو بغير عليك من السكرتيره واي بنت بتقرب منك برضو هههه
اللهم صلي على النبي على نفس الخط يعني 
هههه لا انت في ليفل الوحش... وقوم بقا عشان اصلي المغرب بيأذن اهو 
ماشي طلعيلي هدوم عشان رايح الشركه 
ايه لالا متسيبنيش لوحدي.. 
اهدي انا هروح صد رد وانتي ماتتنقليش من الجناح 
سامعه 
حاضر ي سولي بس مش تتأخر عليا 
يحضرلك الخير ياقلب سولي 



تسريع في الاحداث سليم خرج ونور قعدت في البلكونه على المرجيحه وكانت بتقرأ في روايتها ومندمجه فجأت حست بحد بيحط ايده على عيونها
نور بفرحه.... سوولي انت جيت جبيتيلي الشوكوليت بتاعتي
مينفعش عمار 
نور اول ما سمعت اسمه قامت بسرعه قامت متكعبله ووقعدت في حضنه وهو ماصدق.. لسا هتتكلم سمعت صوت سليم..... نووووووووووووور
       شاهد 👈 الفصل الخامس والعشرين 


تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -