رواية ضحية زواج الفصل الثاني 2 بقلم اسراء الاتربي

أخر الاخبار

رواية ضحية زواج الفصل الثاني 2 بقلم اسراء الاتربي

رواية ضحية زواج الفصل الثاني 2

 رواية ضحية زواج الفصل الثاني 2 


يونس. بصلها بقرف و مردش ونزل بصتله بعد ما نزل طلعت فستان عار*ي ولبسته وفتحت فيديو كول. 

رنا بدلع: ايوا يا حبيبي لا هو نزل خلاص وانت كمان وحشتني اووي نتقابل بكرا  

الباب اتفتح فجاءه.. والفون وقع م ايديها. 

يونس بشك: انتي كنتي بتكلمي مين انطقي




رنا بخوف: م مكنتش بكلم حد اانا. 

اخد الفون م ع الارض وبص.. في وهي اخدته بسرعه م ايديه. 

رنا بارتباك: ااانا كنت هرن عليك علشان مهنش عليا زعلك انت بتشك فيا يا يونس. 

يونس: رنا انا لحد دلوقتي باقي ع العشره اللي بينا وعلشان زين ملوش ذنب بس اقسم بالله لو ما اتعدلتي ل اخليكي تكرهي نفسك. 

قربت منه بدلع وهي بتلعب ف.. زراير قميصه. وحوطت راقبته. 

رنا بدلع: انت واحشني اوى يا يونس اي رايك ف فستاني. 

يونس ببرود: روحي غيري مش محتاجه تمثلي انك مهتمه بيا. 

رنا: اهوو شايف انت اللي بتبعدني عنك وبعدين تقول اني مقصره ف حقك انا زهقت. 

يونس بعصبيه: صوتك ما يعلاش انتي فاهمه ولا لا 

رنا بزعيق: لا هيعلي يا يونس علشان انا زهقت م العيشه دي 

يونس: مش اكتر منى يا رنا انا باقي عليكي علشان زين وبس. 




يونس سابها واخد فونه... اللي كان طالع علشانه ونزل. 

شهد بصدمه: انت اتجوزت اختي يا حمزه 

حمزه ببرود: ايوا يا شهد اتجوزتها وانتي هنا هتبقا خدامه لينا علشان تعرفي تتكلمي عدل. 

شهد بدموع: طيب انا عملتلك اي ل ده كله وانتي اختي تعملي فيا كدا 

رانيا: انا مش اختك يا شهد انتي فاهمه انا بكرهك وبعدين انا بنت مرات ابوكي عمرنا ما كنا اخوات

شهد بزعيق: بس انا اعتبرتك اختي تقومي تتجوزي جوزي يا حقيره. 

قربت منها رانيا مسكتها... م دراعها. 

رانيا بغل: وانا مش بعتبرك حاجه يا شهد انتي اخدتي مني كل حاجه حتي حمزه انا كنت بحبه روحتي اتجوزتيه بس رجعته ليا تاني. 

شهد بانهيار: اسكتي انا مش عايزه اسمع حاجه 

رانيا بحقد: انا عارفه انك مش بنت يا شهد و يا حرام حمزه لابس فيكي بس. انا هفضحك. 

شهد حاسة الدنيا بتلف بيها.وكانت هتقع بس ايد حمزه لحقتها. 

شهد: ابعددد ايديك دي عني انت محرم عليا يا حمزه وهطلقني انت فاهم

حمزه ببرود: انا طالع اوضتي انا ومراتي طلعنا الاكل فوق. 

حوط رانيا م خصرها.و كان داخل طلع يونس ف وشه.

يونس بغضب: مين دي يا حمزه مش دي اخت شهد انت ماسكها كدا ليه 




حمزه ببرود: ومراتي يا يونس بيه  

يونس بصدمه: مراتك انت اكيد اتجننت 

يونس مسكه م هدومه... ولكمه والكل سمع صوتهم. جري عليهم مالك وشال يونس م ع حمزه. 

مالك: في اي يا يونس انته اتجننته نازلين ضرب ف بعض. 

يونس بغضب: اخوك المحترم اتجوز اخت مراته يا مالك

الاب بغضب: اي اللي بيحصل هنا منك ليه

يونس بغضب: حمزه بيه اتجوز اخت مراته

الاب بصدمه: صح الكلام ده يا حمزه 

حمزه بصله: ايوا صح وشهد معدتش تلزمني بس مش هطلقها وهزلها. 

الاب بغضب: اخرررس يا كلب طلق البنت دي فورا ازاي تتجوز اخت مراتك 

حمزه ببرود: مش هطلقها و دي بقت مراتي خلاص 

الاب: هطلقها و ده اخر كلام عندي اختار منهم واحده. 

رانيا: هيطلقني ازاي وانا حامل ف ابنه... بصولها بصدمه وووو... يتبع

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -