رواية نور عيني الفصل الرابع 4 بقلم بسملة بدوي

أخر الاخبار

رواية نور عيني الفصل الرابع 4 بقلم بسملة بدوي

رواية نور عيني الفصل الرابع 4

 رواية نور عيني الفصل الرابع 4 

سليم بعصبيه وصوت عالي جدا هز اركان المكان وشد نور خدها في حضنه.... زيييييييزي انتِ اتجننتي ااايه الي قوولتيه داا
زيزي بخبث وحزن مصطنع.......هو انا قولت اي مش الحقيقيه ولا بكذب اناا 
سلييم بعصبيه وغضب جحيمي....... والحقيقه برضو الي انتي عرفاها كويس انها تبقى مرااااااااتييييي مراااااات سليييييييم الجبرااااااوي يعنيييييي الي يتكلم عليييها بنص كلمه مش عجباااااااانييي انسفه مابااااالك بقااااا الي يخليهااااااا تعيط 
ساره بصدمه وبصوت واطي لأشرف ... اشرف اقرصني بسرعه.. مش مصدقه نفسي سليم اعلن انها مراته وشوف متعصب ازاي عشانها 
اشرف بتفاجأ بأبنه..... ايوا واللهِ مش مصدق عيني.. ابنك شكله هتغير خالص 




ساره بفرحه.... شوفت قولتلك نور حاجه تانيه نور هي الي هتغيره متأكده وبعدين دا كفايا جمالها الي بياخد العقل دا انا كا ست معجبه بيها هههه مابالك بقا هوا داا غير رقتها وطيبة قلبها وحنيتها... متأكده مليون في الميه هي الي هتغير ابنك البارد الجبل دا
اشرف بضحك..... مابقاش بارد بقا نااار والجبل اتحرك خلاص هيبقى رمل على ايد نور 
مهاب محاوله لتهدئته.... احم هي متقصدش يا سليم باشا هي بس 
سليم بمقاطعه وبرود عكس الي جواه...... الموضوع خلص ووجهه كلامه لِ زيزي بنبره تحذير...... خدي بااالك من كلامك بعد كدا واخر مرا اسمعك بتقولي الكلام السخيف دا تاااني ساااامعه 
زيزي بوعيد وحزن مزيف..... حاضر ﯾ حبيبي ولا خلاص غيرت رأيك بيا ومعتش عايزني ونسيت الكلام الي قولتهولي. 
نور كانت مرتاحه في حضنه وحاسه بامان و اول ما سمعت جملة زيزي افتكرت كلامه الي في الريكورد بتحاول تخرج من حضنه وهو ماسكها من خصرها بتملك شديد كانها هتهرب منه. 
_لو سمحت سيبني ماينفعش كدا 
سليم سابها فعلا وفي نفسه كانت ساكته في حضني وحستها مش معترضه ايه الي غيرها كده فجأه 
اشرف بهدوء...... اتفضلوا كملوا اكلكوا 
طول العشا مهاب مش منزله عينه من على نور وسليم سرحان فيها وكل شويه يخطف نظره وزيزي مرقباها ومتغاظه اوي 
ساره بضحك لنور.... نور جدك كلمني الوقتي وقالي على السر 
نور بخضه وطفوله... ايه ماشي جدو انا مخصماه
اشرف بضحك....... ههههه هبعت اخليهم يجيبوا الشيكولت ومصاصات ههههه 




سليم مش فاهم حاجه وعايز يعرف بس غروره مانعه يسأل 
مهاب بضحك..... هههه اي حكايه المصاصات والشيكولت 
ساره بتسرع..... هههه اصل نور ما بتعرفش تنام الي هي بتاكل شيكولاته نور اتكسفت جامد وحكت وشها في طبقها
مهاب بضحك..... انتي بريئه اوي ينور 
زيزي بغل..... اي شغل البيبيهات دا 
ساره بغيظ...... مش شغل بيبيهات ولا حاجه بس نور بريئه اوي وطفوليه شويه مش زي بنات اليومين دول جبحين وعينهم تدب فيها رصا*صه ومايعين ومفيش، حياء خالص 
نور ضحكت عشان عارفه انها تقصد زيزي بكلامها ده 
سليم بصلها وسرح فيها....... البت دي خطر عليا وبيبص لِ مهاب لقاه عينه بتاكل كل تفصيله في نور اتعصب ومعرفش يداري دا وقال..... احم نور لو خلصتي اكل اطلعي فوق 
كله بصله ونور بصتله بعتاب وحزن وفي بالها...... مستعر مني ايوا ما انا حتت خدامه بكلامه دا وطلعت جري على اوضتها
الليله عدت على خير من غير احداث تذكر 
وسليم متلهف عشان يطلعلها فوق ولسا هيطلع قاطعه والده 
اشرف بجديه مصطنعه....... ايه الي انت عملته دي ازاي تقول نور كده وتخليها تقوم بالشكل دا 
سليم بعصبيه وغيرته عميته وبصوت عااالي...... اووومال يعني عاااايزني اعمل اي هااا انت مش شااايف يبن ***** نظراته ليها كانت ازاي دي عينيه حرفيا كانت بتاااكلها وانا مش عاايز اي اشتباك معاه الوقتي خالص عشان والله لو ما كنت عملت كدا وقولتلها تطلع.. كنت مش عاارف ردت فعلي مع بن********* دا اي كنت هعرفه ازاي يبص على حاجه تخصنييي ملكييي نووور دي ملكيييي بتااااعتي وطلع بسرعه لفوق 




ساره بضحك....... هههه ابنك وقع يا اشرف ومن غير مجهود 
اشرف بضحك هو الاخر....... مش مصدق ان دا سليم ابني البارد 
مابقاااش بااارد خلاص بقااا ناا*ر ولسا نور هتجننه اكتر واكتر وانا هساعدها في دا هخليه يمشي في الشارع يقول بحبك ينوور بعشقك يااانور 
اشر بضحك...... شرير*ه انتي اوي يساره دا ابنك برضو
ساره بغيظ..... يستاااهل ياااما قولتله يبعد عن الحربايه الي معاه دي وهو منشف دماااغه وكل ما اقوله على نور يتغر ويقول دي حتته خدامه انا سليم الجبراوي اتجوز دي.. دي ماتلقش بيا... والحيربووزه الي معاه هي الي تليق عليه 
_ بس دا كان زمان الوقتي لا وانتي لسا شايفه ردت فعل ابنك ازاي 
_ولسا يبن بطني 

عند نور فوق منهاره في العياط وفاكره انه طلعها عشان مستعر منها ومتعرفش انه هيموت وغيران عليها من مهاب 
وكل ما تفتكر الريكورد وكلام زيزي تعيط اكتر 
سليم دخل عليها مره واحده وهي بتعيط واتخض وجري عليها...... نوري ماالك في اي بتعيطي ليه كدا
نور متجهلاه خالص ومستمره في العياط..... يانوري ردي عليا مالك 
نور ببكاءطفولي...... انت وحش خالص على فكره انت ازاي تقومني بالشكل دا قدامهم ها مستعر مني اوي كدا ماشي يا سليم باشا انا هكلم جدو في اسرع وقت وهريحك مني خالص اوعى تفكر اني همو*ت عليك انا برضو اتجوزتك عشان جدو وعشان حالته الصحيه تعبانه في اخر فتره والدكتور بيقول منعارضهوش ونسمع كلامه عشان حالته تتحسن تمام بس انا خلاص فاض بيا الكيل انا هتصل بيه واقوله اني عايزه اطلق بقلم بسمله بدوي




سليم بنبره مخيفه....... عيدي كلامك داا تاني كد
 عيييييييده مسك دراعها وضاغط عليه جامد....... مسمعكش تجيبي سيييره الطلااااق دااااا تاااانييي فاااااهمه... انتي خلااااااص بقيتيي بتااااعتي ملكييي لياااااا انااااااا وبس فاااااهمه انطقيييييي فااااهمه
نور بخوف من شكله ودموعها نزلت....... فاهمه فهمه سيب ايدي اااه انت بتوجعني
سليم هدى شويه ومسك دراعها بحنيه ورقه لقاه معلم وصوابع ايده مطبوعه على دراعها وطى راسه وباس مكان العلامه..نور بخجل سحبت ايدها.
سليم بحب...... انا اسف انا مكانش قصدي اوجعك ومسك دراعها تاني برقه وقبله مكان العلامه وقال بمشاكسه.... ها راقت ولا لسا بتوجعك 
نور بخجل..... لا خلاص راقت 
ههههه ماشي الوقت اتأخر ليه لسا مانيمتيش 
نور بكسوف اكبر..... ااا مستنيه ماما ساره 
سليم باستغراب..... ليه وبعدين افتكر وقاله اااه عشان الشيكولاته ههههه طفله 
نور بغضب طفولي...... متقووولش طفله انا كبييره وبعدين اعمل اي انااا اتعودت على كد الله 
قاطعهم خبط على الباب وصوت الخدامه من ورا الباب ... احم سليم باشا.. ساره هانم باعته البوكس ده ل نور 
سليم بغرور وعصبيه راح فتح الباب..... اي نووور دي انت اتهبلتي في عقلك... اسمها نور هانم 
الخدامه بخوف...... حاضر انا اسفه مش هتتكرر تاني 
نور بعصبيه..... هو اي انااا الي طلبت منها كدا تقولي باسمي هي اكبر مني
سليم شاور للخدامه تمشي وقفل الباب وحط البوكس على السرير... وعجبه اوي تواضعها وحب يغير الموضوع... تعالي شوفي البوكس كدا 




نور بفرحه طفوليه نسيت كل الي حصل وجريت على البوكس فتحته..... وااااو كل دا ليا انا لوحدي 
سليم بحنان وهو بيمسد على شعرها..... كله ليكي يانوري 
نور حضنته جامد...... شكرا شكرا شكرا وفجأه بعدت عنه بكسوف... انا اسفه انا 
نووري انتي مراتي ويالا نامي بقا وبلاش شيكولاه كتير حته صغيره عشان سنانك 
هزت راسها.... حاضر وراحت نامت وهو غير هدومه وراح نام جنبها على السرير 
نور بخضه.... اي دا هو انت هتنام معايا على السرير 
سليم بحب.... ايوا ده الطبيعي بين المتجوزين يعني ولا عايزاني انام في الشارع نامي مش عايز اعتراض يالا وفعلا نور سمعت كلامه ونامت بس بعدت لاخر السرير ثواني وكانت ايد سليم بتشدها لحضنه ودفن وشه في شعرها وقرب من ودانها وقبلها بحب وقال بصوت لاهث من كميه المشاعر الي احتاجته..... تصبحي على خير ينوري
 نور بتوتر من قربه.... وو وانت من اهل الخير
سليم نام لاول مره بسرعه وسعاده انها معاه وفي حضنه
في الصباح نور صحيت ملقتهوش اخدت شاور وصلت ونزلت 
صباح الخير 
ساره بحب..... صباح النور على عيونك الحلوين يروحي 
اشرف بحنان..... صباح النور ﯾ حبيبتي  
نور بدور عليه بعنيها مش لاقياه.. ساره لاحظت دا وقالت بخبث: الي بدوري عليه مش هنا راح الشركه من بدري بس متخافيش هتروحيله الوقتي 
نور بخجل شديد...... اروح ليه 
 ساره بخبث نسى ملف مهم وعمك اشرف مش قادر يروح فا هتروحي مكانه تعطيهوله ولا اي 
نور بحب.... حاضر يماما بس اا لبسي وكدا مش هيليق وانا
ساره بحنان وهي بتاخدها في حضنها.... اهدي ياروحي وانسى كلام الحيربوزه بتاعت امبارح الي اسمها زيزي وبعدين انا طلبتلك هدوم واختارت ليكي طقم انما ايه وااو 
نور بحب وامتنان.....شكرا اوي ليكي على وقوفك جنبي و
ساره بحنان.... مافيش الكلام دا بينا ويالا بسرعه اجهزي وانا هقول لسواق يجهز العربيه 
حاضر 
بعد شويه نزلت نور وكانت جميله اوي اوي وجذابه جدا وكانت لابسه جيب عند الركبه سوده عكست لون بشرتها ناصعه البياض وبلوزه حمرا بكم شفاف وجذمه كعب سودا ورافعه شعرها كحكه لفوق كشفت عن عنقها المرمري الناعم ونضاره شيك ونزلت بكسوف 
ساره بانبهار بجمالها..... واااااو اي القمر داااا ابني هيتجنن على ايديكي يانونو 




نور بكسوف..... بجد حلوه 
اشرف بحنان ابوي..... زي القمر يابنتي ربنا يحميكي 
تسريع الاحداث نور وصلت الشركه وكل الي يشوفها يتنح من جمالها 
عند سليم قاعد سرحان فيها فجأه الباب اتفتح ودخل عمر صاحبه..... سلييييم الحق يسليم الشركه مقلووبه في حتت موزه اي جاامده طحن انمااااا اي يلهوي عمري ماشوفت في جمالها ولا هشوف 
قاطعه خبط على الباب السكرتيره.... سليم باشا في واحده اسمها نور طالبه تشوفك 
سليم بفرحه.... دخليها بسرعه 
نور دخلت وسليم واقف متنح لها وفاق على صوت عمر صاحبه...... هي دي يا سليم 
سلييم بغضب جحيمي وغيره عاااميه شدها من دراعها جامد ودخلها اوضه في المكتب وقفل الباب 
عماااااااااااار اتلممم 
عمر بضحك... مااااتجوزهاااالي ياااعم وبعدين انت تعرف المزه دي منيين 




سليم بغضب جحيمي وضر*به بالبوكس ..... دي مراااتي ياااعمر 
عمر بصدمه.... اي هي دي انت مجنون هي دي تترفض 
سليم بصراااخ.... عماااااار برااااا 
عمر جري من قدامه بخوف قاطعه دخول السكرتيره....سليم باشا عامر الحداد جه وعايز بقابل حضرتك 
سليم بخبث....دخليه..اهلا اهلا يا عامر باشا منور
عامر: منور باصحابه انا كنت جاي عشان البنود بس في موضوع كدا عايزك فيه الاول 
اي هو 
انا طالب ايد الانسه نور بنت عمك قاطعه سليم بغضب جحيمس وغيرته عميته ونزل ضرب فيه..... بتقووووول ايييييي جااااااي تطلب اي ميييين ياااروووووح ا*مك
تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -