رواية نور عيني الفصل الخامس 5 بقلم بسملة بدوي

أخر الاخبار

رواية نور عيني الفصل الخامس 5 بقلم بسملة بدوي

رواية نور عيني الفصل الخامس 5

 رواية نور عيني الفصل الخامس 5 

انا طالب ايد الانسه نور بنت عمك قاطعه سليم بغضب جحيمي وغيرته عميته ونزل ضرب فيه..... بتقووووول ايييييي جااااااي تطلب ميييين ياااروووووح ا*مك
عامر غضب .... في اي 
سليم في نفسه.... اهدى اهدى لو قولتله انها مراتي هايخدوها نقطه ضعف ليا 
سليم ببرود عكس النار الي جواه..... معلش متعصب بس شويه من ضغطت الشركه وكمان حابب اصلحلك معلومتك دي مش بنت عمي دي خدامه عندنا 




عمار بخبث..... اممم طب حلو الكلام.. طب تاخد كام واخدها 
سليم غمض عيونه وضغط على ايده لحد ما ابيضت خالص وعروقه بانت 
عمار بخوف بان في نبره صوته...... هو هو انت اتعصبت ليه 
سليم ببرود عكس النار الي جواه......... نور خط احمر ياعمار نور خط احمر ماشي 
عمار باستفزاز.... الله طب وانت مالك 
قاطعهم صوت شهقات طفوليه بيبصوا لمصدر الصوت لقوا نور خرجت من اوضه الي سليم دخلها فيها 
سليم مسح على وشه بعصبيه وعرف انها سمعت كلامه.
عمار بنظرات قذ*ره وقام سلم عليها وهي مدت ايدها بخجل وخوف ..... انا عمار الحداد شريك سليم في الصفقه الجديده وانتي 
انا انا نور اا خدامه عندهم زي ماقالك سليم باشا نهت كلامها بنظره لوم عتاب لسليم الي قابلها سليم بنظرات اسفه ونادمه
عامر بمكر... خدامه اي بس انتي مفروض تكوني ملكه اميره بصي دا الكارت بتاعي 
سليم بصلها نظره ارعبتها تلقاءي الكارت وقع من ايدها وجريت على اوضه الي شاور ليها عليها 
عمار باستغراب شديد وبص على سليم عرف ان هو الي قالها تعمل كدا..... طب استأذن انا بقا يسليم باشا كلامنا لسا مخلصش بس مستعجل الوقتي 
سليم راح قفل الباب وراه جامد وبعدين بالمفتاح وبلغ السكرتيره انها مدخلش حد عليه والي يسأل مش موجود 
_نووووووووووووووووور




نور بخصه...... يلهوي يلهوي احيييه انا عملت اي يجدووو تعاااالا خودني وجريت استخبت ورا الستاره 
سليم بعصبييه شديده...... نووووووور انتي فييييين بيبص في كل اتجاه مافيش اثر ليها ركز لقا الستاره بتتحرك وكعب الشوز باين مشا بخطوات ثابته وبهدوء وقال بمكر..... اممم هتكون راحت فين يمكن تكون مشت وانا مختش بالي 
نور بارتياح.... الحمدلله اووف ما شافني قاطعها وهو بيشدها من خصرها ليه ورفعها ليه عشان فرق الطول وشها قدام وشها علطول 
سليم وهو بيمرر انفه على طول وشها وهي تلقاءي غمضت عيونها....... ينفع الي حصل برا دا 
مفيش رد بتتنفس بسرعه بس 
سليم بخبث وايده بتلعب في سوسته الظهر بتاعة البلوزه...... يعني مش هتردي تمم
نور بسرعه فتحت عيونها بخضه...... هرد هرد واللهِ لا مش ينفع 
سليم بخبث اكبر..... مش الي بيغلط بيتعاقب وانتي غلطي 
يبقى هتتعاقبي. 
نور ببكاء طفولي....... اتعااقب انا الي غلطت برضو وانت ملاك صح انت نازل فيا اهانات وانا ساكته من ساعتها بس لحد هنا وكفايه فااااهم لحد هنا وكفايه انت اي بجد معدوووم مشاااعر ليه محسسني اني مش بحس اني مش بنآدمه اي خدامه خدااامه خدااااامه اي مستعرر اوي مني طلقني لو مستعر اوي مني كدا
سليم بنبره. مخيفه وهو بيضعط على خصرها أكتر.... عيدييي الي قولتيييه تاااااني عييييدييه تااااااني كدا انا مش محذرك اكتر من مرااااا مسمعش كلمه طلاق منك تاني صح ولا لاااااء 
نور بوجع...... ابعد عني ااااه بتوجعني حرام عليك اااه ابعد
سليم بجنون وهو بيمسك وشها بين ايديه بعن*ف......... انتي ملكي ليا وبس انتي مراتي ولحد اخر يوم في عمري 




نور بتحاول تزقته مش عارفه اخر ما زهقت قامت حضناه جامد وهو ثواني وهدى وبادله الحضن....... انتي ملكي صح مش هتسيبيني صح انتي مراتي لاخر يوم في عمرك وعمري يااانوري فاااهمه 
نور بتعيط ومش بترد 
سليم بعصبيه...... مابترووودييييش لييييه ردييييي عليا
نور ببكاء طفولي..... ابيه .. خايفه منك اوي ﯾ سليم 
سليم بحنان وهيام...... يقلب ابيه انا اسف خلاص اهدي 
نور بخنقه.... اب ي ه اااه البخاخه بسرعه ااه 
سليم بخضه وخوف.... نور. نوري مالك في اي بخاخه اي 
نور وهي بتتمسك فيه جامد..... في في الشنطة بسرعه 
سليم بخوف.... حاضر حاضر وبيدور على الشنطه بجنون لحد مالقاها واخد البخاخه
سليم بفرحه.... اهي بنوري اهي وجري عليها وقعدها على رجله.. نور اخدت البخاخه وثواني ورجعت كويسه تاني وبتبص لقت سليم بيبصلها بحب وهي سرحت في عيونه   
نور فاقت وقالت بكسوف..... ااا همشي انا بقا ماما ساره زمانها مستنياني 
سليم بحب وهو بيشيل شعرها الي نازل على وشها بحب وحنان..... قومي ظبطي لبسك وانا نازل معاكي 
بس ماما قايله انك هتيجي بالليل 
ايوا بس انا على جثت*ي اسيبك تمشي لوحدك وبعدين نزلي الجيبه شويه بدل ما اجي انزلها انا
نور برقت من جرا'ئته...... انت انت قليل الادب وبعدين هي كدا نظاامها 
 سليم بخبث..... يعني اجيلك بقا



نور بغضب طفولي.... والله مش بكذب هي نظامها كدا ماينفعش تنزل اكتر من كدا 
سليم بغيظ راح اخد جاكيته ولبسهولها وقال بتحذير... اياكِ تقلعيقه ينوري تمام 
نور بتذمر وصوت واطي..... شكلي بقا وحش وفي الاخر يجي يعايرني ويهين فيا باارد
سليم بخبث وهو بيقرب منها..... بتقولي حاحه ينوري 
نور بسرعه وهي بتجري ناحية الباب..... بقوول يالا اتأخرنا 
سليم قعد يضحك علي تصروفاتها الطفوليه المحببه لقلبه ومره واحده شدها لحضنه وحاوطها بدراعها بتملك شديد وهو ماشي بين موظفينه بغرور كانه بيقولهم دي ملكي 

تسريع الاحداث 
رجعوا البيت نور اول ما شافت ساره جريت عليها بكسوف...وساره بصت لابنها بخبث وبعدين بصت على جوزها...... اي دا معجزه سليم ببضحك لا اقرصوني اكيد انا بحلم 
سليم بضحك وهو بيبص على نور...... ههههه انا ذات نفسي يا امي مش مصدق نفسي 
قعدوا يهزروا وفجأه سليم ريأكشن وشه اتغير 180درجه وقام بعصبيه رد على فونه 
نور قامت.... هطلع اصلي بقا واخد شاور 
ساره بحنان...... ماشي ياحبيبتي اهو هيكود الغدا جهز 
هزت راسها مع ابتسامه رقيقه وطلعت وهي بالها مشغول بسليم ايه الي غير مزاجه فجأه كدا وياترا مين الي رن عليه 
 وفجأه حست بغيره شديده لتكون زيزي... اوووف وانا مااالي خليهم يشبعوا ببعض اوووف بقا انا مضايقه ليه بقلمي بسمله بدوي

عند سليم دخل الاوضه متعصب على اخره.. بيبص لقا نور واقفه قدام المرايا بتسرح شعرها بتذمر 
نور بغضب طفولي..... اوف بقاااا اتسرح بقا اتسرح اوووف معتش قادره 
سليم بضحك.... هههه بتكلمي نفسك هههه مجنونه وراح وقف ورا ضهرها قدام المرايا واخد الفرشه وقعد يسرحلها بحنان وبيبصلها في المرايا بحب وعملها شعرها ديل حصان 
نور بفرحه..... اخيرا شكله حلو مرسي ايدي وجعتني اوي من كتر ماانا قاعده بسرح فيه بس مش غريبه يعني بتعرف تمشط الشعر وكدا ولا تكون متعود على كده قالتها بغيره ظاهره 
سليم بضحك على غيرتها ومسك ايدها باسها.... ايوو كتيير متعود على كده




نور ضيقت عيونها زي الاطفال ومدت شفايفها لقدام وكتفت ايديها قدام شعرها....... بقا كداا ماشي وقامت سيباه وماشيه وهي بتبرطم وسليم فرحان بغيرتها وغير هدومه ونزل 

قاعدين كلهم على السفره.. سليم كل شويه يغمز ل نور ويشاكسها من تحت السفره تحت انظار ساره واشرف الي مصدومين من تصرفات ابنهم
نور قامت بكسوف...... الحمدلله شبعت
سليم: هو ايه الي شبعت اقعدي كملي اكلك
نور بتذمر..... شبعت بقول 
سليم بخبث مسك المعلقه ومسك ايدها بايده التانيه.... افتي بوءك 
ساره بصت لجوزها وقالت بصوت واطي.... ابنك خلاص حالته بقت صعبه هههه




نور بخجل شديد...... احم انا مش صغيره قاطعها بصرامه.... افتحي بوءك 
نور بتذمر وبصوت واطي....... سليم مينفعش كدا
سليم بحب.... يقلب سليم افتحي بوءك يالا. 
نور باستسلام.... حاضر 
وفجأه دخلت الخدامه ومعاها شاب طويل وفي ملامح من نور 
نور اول ما شافته صرخته بفرحه وجريت عليه حضنته..... سااااماااااسييييموووووو حبيبييييي. 
سليم بصراخ........ نووووووووووووور

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -