أخر الاخبار

رواية تزوجني لينتقم مني الفصل الرابع 4 بقلم فرح محمد

رواية تزوجني لينتقم مني الفصل الرابع 4

 رواية تزوجني لينتقم مني الفصل الرابع 4 


دخلت تاخد شاور علشان تقدر تنام لانها كانت مجهدة جدا من تعب اليوم كله 

...............................
في المساء في مكان شوية رجاله قاعدين 
الاول : لؤي سراج ده اكل مننا السوق بالموديلات بتاعتة 
رد التاني : لؤي ده محدش يعرف بيفكر ازاي ده احنا مش عارفين بيجيب افكار الموديلات بتاعته دي منين ده حتي محدش يعرف ازاي بيرتب للحفلات يعم ده لازم في اي حفلة هو اللي بيشرل علي كل حاجة بنفسة راجل والله 
الاول : فككوا من لؤي خلينا في شغلنا 
الثالث : بس لؤي ده راجل عمل كل اللي هو فيه ده بنفسه محدش ساعده في اي حاجة 
الاول : فككوا يا رجاله احنا جايين نتكلم علي لؤي ولا نغير جو 
الكل : علي رايك 
*************************
عدي حوالي اسبوع علي ابطالنا لؤي وزهرة علي طول خناق ولؤي سعات بيمد ايده علي زهرة 
***************
في الصباح في بيت لؤي سراج صحي من النوم دخل الحمام وزي كل يوم الحمام متحضر اخد شاور وخرج كانت زهرة بتحط الاكل علي السفرة قعد واكل وشر قهوتة وقبل ما يمشي قالها 
لؤي : انا بصراحة اول مره في حياتي اشوف وحده بتصلي بشعرها وبهدوم عريانه 
زهرة بتوتر افتكرت يوم فرحها وقابت : ققصدك ايه 
لؤي : لا ما تاخديش في بالك ابقي البسي طرحة بعد كده اه وكمان بطلي شغل العيال بتاعك ده وبطلي تحطي لزق علي الكرسي والصور اللي علي الموبيل بتاعك تتمسح 
زهرة : ما انت عارف اهو اومال عامل اطرش ليه 
لؤي : بلا اطرش بلا زفت وبطلي تلعبي معايا احسنلك يا قطة علشان ما ازعلكيش 
زهرة : مش خايفة منك
لؤي قرب فجاءة منها وحط ايده علي شعرها 
زهرة اتخضت 
لؤي : ايه اتخضيتي ولا ايه 
سلام يا حلوة وخرج 






***********************
في الشارع لؤي نازل شوية رجاله شافوه كانوا هيوقفوا 
لؤي رفع حاجبة بمعني زي ما انتو 
من بعيد 
1 ............ : ايوه يا باشا لؤي نزل اهو 
2 ............: خد بالك حد يشوفك والرجاله اللي قصادك دي رجالته 
1...........: ينهارده انا كنت رايح اتعرف عليهم 
2 ...........: يا غبي ركز في شغلك مش عاوز غلطة وحده انت فاهم 
1 ............: حاضر يا عم براحة 
2.............: طب اقفل جدت داهية تاخدك 
******************
في الشركة لؤي في المكتب 
لؤي : ها يا مراد كل حاجة تمام 
مراد شاب في سن لؤي صديق طفولته ودراعة اليمين ضابط معتزل عيونة عسلية جسم قوي 
مراد : انا تممت علي كل حاجة بنفسي ما تخافش 
لؤي : تمام يا مراد ابعت 3 رجاله من عندنا مع الطلبية 
مراد : تمام متقلقش 
فجاءة الباب خبط دخلت السكرتيرة 
السكرتيرة : مستر لؤي حضرتك اتفضل االورق ده امضي عليه وكمان بعد ساهة في اجتماع مع الوفد الاسباني 
لؤي : تمام يا هالة اتفضلي انت وبعد ساعة ان شاء الله نبقا موجودين كلنا في قاعة الاجتماعات 
هالة : تمام يا مستر بعد اذن حضرتك 
خرجت وقفلت الباب 







لؤي : يخربيتك يا مراد مش هتبطل بص 
مراد بضحك : يا عم حتي بص ما ابصش ايه ده 
لؤي : فينك يا كارما 
فجاءة موبيل مراد رن 
مراد : يخربيتك يا لؤي اهي رنت تقزل مستنيه المصايب 
لؤي بضحك : تستاهل 
خرج مراد ولؤي فضل في المكتب يمضي الورق 
***********************
في الطريق
عربية وقفت مره وحده
السواق : انا هنزل اشوف في ايه 
الرجاله : تمام
نزل السواق واول ما وقف طلعلة راجل مغطي وشه ورفع عليه مسدس 
نزلوا ال 3 رجاله من العربية ومره وحده العربية اتحركت الرجاله بصوا عليها جه موتوسكل اخد الراجل ومشي بسرعة 
الرجاله فضلوا يضربوا عليهم نار لاكنهم ما لحقوهمش 
راجل 1 : ده لؤي بيه هيخرب الدنيا 
السواق : يا ليلة سودة يا ليلة سودة 
واحد من الراجله اتصل علي لؤي 
الراجل : الو لؤي بيه عربية الطلبية اتسرقت 
لؤي بصوت عالي : يعني ايه اتسرقت وانتو كنتو فين 
حكالة الراجل كل اللي حصل 
لؤي بنرفزة : اغبياء تعالوا الشركة وانا هتصرف 
*************************
في مكان مهجور 
مجهول : الو يا باشا العربية وفيها الطلبية معانا اهي 
الباشا : تمام يا رجاله اعملوا اللي اتفقنا عليه 
مجهول : من عنيا يا باشا بس انت عملت مع لؤي بيه كده ليه 
الباشا بعصبية : وانت مالك يا ابن التييييييييت انت تنفذ شغلك من غير لية 






المجهول : عنيا يا باشا 
*********************
باسل : حنون بتكلمي مين يا حببتي 
حنان : دي البت اللي هتيجي تعملي شعري ياروحي 
باسل : والله انت قمر من غيؤ ما تعملي شعرك حتي 
حنان : حبيبي انت
******************
زهرة في البيت بتحط لمساتها الاخيره علي الاكل لان لؤي قرب يوصل 
فجاءة الباب خبط زهرة جريت تفتح لقيت لؤي وشكله متنرفز دخل علي كول علي الاوضة 
زهرة في نفسها : ده شكله متعصب وهيطلع كله عليا انا 

زهرة رتبت السفرة ولؤي خرج ياكل وخلصوا وقعد مستني القهوة 
زهرة خارجة بالقهوة تليفون لؤي رن وهو كان في البلكونه 
لؤي : هاتي التلفون ده معاكي 
زهرة : حاضر 
مسكت التلفون وكان اللي بيرن متسجل ب اسم ابني 
زهرة بصدمة قالت في نفسها : ده عنده ابن 
وصلت عند لؤي وادتله التلفون والقهوة وخرجت فضلت تراقب لؤي وهو بيضحك ومزاجة اللي راق اما كلم قطع تركيزها صوت الباب خبط راحت تشوف مين ما لقيتش حد
لفت انتباهها صندوق في الارض ومكتوب عليه لؤي سراج 
زهرة تخدته ودخلت علي لؤي اللي كان بيضحك مع اللي بيكلمة وشكله مبسوط 







زهرة : لؤي في حد خبط واما فتحت مكنش في حد بس لقيت ده ومكتوب عليه اسمك 
لؤي بذهول : طيب وايه ده 
زهرة : معرفش 
لؤي : طيب حطية علي جوا ثواني وجاي 
زهرة دخلت وحطتة لؤي خلص المكالمة ودخل ومسك الصندوق واول ما فتحه كان في ورقه فتحها لقاها مكتوب فيها 
" يارب هديتي تعجبك " 
كان في فلاشة 
لؤي : زهرة هاتي اللاب من عندك 
زهرة : حاضر 
جابته وادتهوله لؤي لمح ايديها فيها دم 
فضوله اخده يسئلها مال ايدك 
بس كان متردد من رد فعلها بس قرر يسئلها 
لؤي : ايدك فيها دم ليه 






زهرة : كنت بقطع حاجة بالسكينة جرحتلي ايدي 
لؤي : وما عملتيش اسعافات اوليه ليه 
زهرة بتوتر : ماهو انت نديت عليا اجيب اللاب 
لؤي : طب اقعدي هنا ثواني وجاي 
لؤي راح جاب الاسعافات الاولية وعقملها ايديها 
وبعدها مسك اللاب وحط الفلاشة وشغل الفديو 
لؤي بصدمة : دي الطلبية بتتحرق
زهرة : طلبية ايه
لؤي بنرفزة : وانت مالك روحي من وشي 
زهرة قامت بسرعة ودخلت وهي بتعيط 
لؤي : يولاد التييييييييت عاوزين تحرقوا دمي مااااااشي 
لؤي : الو يا مراد انا وصلي صندوق وحكالة اللي حصل 
لؤي : انا عاوزك توصلي لولاد التييييييت دول ب اي طريقة 
مراد : حاضر يا لؤي اهدي بس

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات



    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -