رواية نور عيني الفصل السادس 6 بقلم بسملة بدوي

أخر الاخبار

رواية نور عيني الفصل السادس 6 بقلم بسملة بدوي

رواية نور عيني الفصل السادس 6

  رواية نور عيني الفصل السادس 6 

سامااااااااااسيمووووو حبيبيييييي
سليم بصراخ........ نوووووووووووووووووووووور وراح شدها ليه ووقفها ورا ضهره ولف لشاب وضر'بعه بوكس فِ وشه 
نور بخضه وجريت عليه بخوف..... ساااامسووومتيي 
سليم بغيره واتعصب اكتر من الاول ونزل ضر*ب في الشاب 
نور بدموع.... حرام عليك سيبه يمااااما ويااعمو حد يلحقه.. وكل ما تتكلم سليم يزيد في الضر*ب 
_حرام عليكِ اسكوتي كل لما بتتكلمي بيزيد انا خلاص اتعجنت 
سليم بعصبيه....... انت مين يالا يابن ******
نور بعصبيه..... سليم سييييبه حراااام عليك بقااا.. سامي انت كويس يا حبيبي 
سليم بشر وهو بيكمل ضر*ب ..... حبيبك 
سامي بمرح..... ابوس ايدك اهدى واللهِ مافي حاجه دي بنت خالتي 




سليم بغيره..... ولو حتى بنت خالتك متقربش منها قاطعته نور بعصبيه..... سيبني سيبني اما اروح اشوفه وشه كله د*م حرااام عليك 
سامي بحب اخوى.... نوري متخافيش ا
سليم بعصبيه...... يعني انت مابتحرمش يبني انا لو جتلك محدش هيعرف يحوشني عنك اتكتم احسنلك
سامي بضحك..... يعم اهدى واسمع للاخر... نوري دي اختي يعم اختي فِ الرضاعه اهدى بقااا.. اه الحقيني يانور بسرعه 
نور بدموع ولهفه.... حاضر حاضر اجيب تلج لا لا الاسعافات الاوليه 
سامي بمرح.... اي دا استني الحقني بسرعه بطبق المحشي الي هناك داهو 
نور بضحك..... هههه واللهِ انت في اي ولا اي يا اخي واللهِ وحشتني ياسامي 
سليم شدها لحضنه وبيضغط على خصرها جامد وقرب من ودنها بهمس..... مش هحاسبك على كلامك هنا لينا اوضه تلمنا ﯾ نوري 
سامي.... ينور الحقيني وقفتني زي الصنم لي كدا د'ميي بيصفى 
سليم قلع جاكيته وتنى اكمامه بخبث....... هلحقك انا 
سامي بخوف...... هو انا قولت حاجه غلط لسمح الله وبعدين قولتلك دي اختييي اختييي يعم اي 
ساره بضحك..... معلش يا حبيبي نور لسعت مخه خالص تعالى يحبيبي وانا اعقملك الجرح 
اشرف مسك ايدها بغيره........ حبيبيي وتعقميلوا ! 
ساره بضحك..... دا قد ابني يا اشرف 
اشرف بغيره..... ولو برضو 
سامي بصرااااخ..... ياااجدعااان مش وقته د*مييي بيتصفى و هتبقى انت وابنك 




اشرف بعنااد وغيره.... انا قولك لا يعني لا 
نور بتذمر ودلال فطري...... يا سليم بالله عليك سيبني اشوفه واعقمله الجر'ح ابيييه بلييز والله هعملك اي حاجه انت عاوزها بس سيبني اشوفه 
سليم بمكر..... اي حاجه اي حاجه 
نور بسرعه.... اي حاجه والله 
سليم بخبث.... امم روحي بس من بعيييد فااهمه
نور بفرحه.... حاضر واخدت الاسعافات الاوليه وراحت تعقم لسامي جروحه.... بتوجعك 
سامي حب يغيظ سليم اكتر..... اااه براحه ينوري 
نور بخوف..... معلش اسفه واللهِ 
سليم بعصبيه شديده...... مااااتنشف اي الدلع داا وبعدين اسمهاا نوور ماشي نور احسنلك يعني بدا ما اجي اكمل عليك
سامي بمرح....... انا بقول روحي لجوزك يانور انا خلاص بقيت كويس 
سليم بخبث وهو بيشد نور ليه..... طب كويس يالا تصبحوا على خير يجماعه 
ساره بخبث وهي بتشد نور ليها..... عايزه نور شويه 
سليم بغيظ..... بعدين بكره بقا 
ساره بضحك..... يبني هقولها حاجه الاول واخدت نور بسرعه قبل مايعترض 

نور بخجل...... اي بس بس 
ساره بضحك.... بس اي يهبله دا جوزك... وبعدين بطلي كسوف كده الحيربوزه الي اسمها زيزي هتاخده منك والراجل منهم عايزه الواحده الجر*يئه 
نور بغيره...... زيزي دي مالهاش حد يسأل عنها ولا يلمها بقا اي دا دي لازقه 
ساره بحنان...... ما انا بقولك اهو .. ادلعي عليه وحسسيه انك مهتمه بيه وبعدين بطلي كسوف والبسي كدا لبس من الي جيباهولك مينفعش اللبس الي بتلبسيه دا في عروسه جديده تلبس ميكي ماوس وتوم وجيري.. فهماني يروحي
نور بخجل شديد..... بس اللبس الي فوق قليل الادب يا ماما 
ساره بضحك..... ههههه معلش ولو مش عاجبك اوي كده البسي نص نص هههه 




قاطعهم خبط على الباب وبعدين الباب اتفتح ودخل سليم وباين عليه الضيق..... ها خلصتوا ولا لسا كتير 
ساره بضحك....... مش قادر على بعدها اوي كده... ههه ايوا ياخويا خلصنا 
سليم بمكر....... طب حلو يالا نور 
نور بكسوف وخدودها احمرت...... لسا بدري لسا... قاطعها وهو بيشدها برا..... تصبحوا على خيييير ياجماعه بقلني بسمله بدوي

في الجناح 
سليم بمكر وهو بيقف قدامها وشها قدام وشه....... امم انتي قولتي تحت هتعملي اي حاجه انا هقولهالك صح 
نور بتذمر طفولي...... هااا ايوا 
سليم بخبث وهو بيرفعها ليه...... اممم جاهزه 
نور بكسوف..... ممكن تبعد شويه 
سليم بضحكه رجوليه وسيمه...... ههههه ابعد هههه ضحكتيني واللهِ قال ابعد قااال مافيش الكلام دا النهارده 
قرب منها وطبع ُقبله على خدها الايمن
نور بخضه...... ااا انت انت بتعمل اي انت انت قليل الادب 
سليم اتجاهلها وطبع قُبله على خدها المقابل 
نور بكسوف وبتحاول تزقه مش عارفه..... يا ابيه 
سليم بهيام.... يعيون ابيه.. وروح ابيه.. وعقل ابيه 
_اابعد بس ماينفعش كدا ابعد 
سليم مال على كتفها قبله برقه همس بنعومه..... عايزك يانور 
نور بكسوف وصدمه..... ايه ااابعد بس 
سليم بحنان وهو بيلثم عنقها بحب..... نور
نور غمضت عيونها وهمست بضعف..... سليم عيب كدا 
سليم اشتالها وحطها على السرير بحب ولسا هيقرب الباب خبط جامد 
غمض عيونه بغييظ وهو بيلعن الي على الباب وقال بصوت جمهووري وعصبيه .... مييييييييييييييييين وراح فتح  
الخدامه بخبث وماسكه الفون .....سليم بيه زيزي هانم على الفون وبتقول ان الشركه و*لعت وفي حر*يقه فيها 
سليم بصدمه..... ايييييه واخد قميصه وجري على برااا بسرعه 
الخدامه واقفه بتأمله بهيام قاطعتها نور بخوف..... هو في اي ايه الي حصل 
الخدامه بخبث...... زيزي هانم اتصلت بيه وهو راح لها 
نور بحزن ودموعها نزلت..... ايه لا انت بتكذبي صح طب وليه بيجري كدا 




الخدامه بخبث.... وانا هكذب ليه بصي لو عايزه تعرفي هو رايح ليه روحيه الشركه بسرعه وهتعرفي كل حاجه
نور سمعت كلامها وغيرت هدومها وجريت على تحت شافتها ساره وندهت عليه...... نووور نووور راحه فين 
نور بسرعه وهي بتخرج.... راحه لسليم ومشيت بسرعه 
نور اخدت اوبر بسرعه وراحت الشركه لقيتها فاضيه خالص... حست بخوف وطلعت لمكتب سليم لقيته فاضي لسا هتمشي سمعت صوت بتلف لقت زيزي وسليم قريبنين من بعض اوي وبيقبلُوا بعض دموعها نزلت وصرخت...... سلييييييييم

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -