رواية نور عيني الفصل السابع 7 بقلم بسملة بدوي

أخر الاخبار

رواية نور عيني الفصل السابع 7 بقلم بسملة بدوي

رواية نور عيني الفصل السابع 7

  رواية نور عيني الفصل السابع 7 

سلييييييم 
سليم بصدمه....... ن نوري انتِ فاهمه غلط 
نور فجأه حست ان رجلها مش شيلاها وغمضت عيونها واتسلمت للدومة السودا ااي بتسحبها 
سليم بفزع وهو بيبعد زيزي عنه ....... نووووووور
زيزي بخبث....... تلاقيها بتمثل 
سليم بصلها نظره ارعبتها وبصوت جمهوري........ زيييييييزيييييييييييييي براااا 




زيزي خافت و اخدت شنطتها وجريت على برا 
سليم جري علي نور بخوف اشتلها ونيمها على الكنبه واخد البرفيوم بتاعه وقرب من وشها .. ثواني وفتحت عيونها بارهاق.... ااه انا فين..ااه راسي 
سليم بلهف... نور... نوري انتِ كويسه 
نور افتكرت وقعدت تعيط ...... ابعد عنييي ﯾ سليم بقووولك ابعد عنيييي.. 
سليم بعصبيه وهو بيبثبتها..... اهدي واسمعيييني 
نور بتتحرك بهستريا وبتعيط..... ابعد عنيييي سيييبنيي متلمينييش انت خااين ابعد عنييي
سليم بحزن وهو بياخدها في حضنه فِ محاوله لتهدئتها..... نوري اهدي عشان خاطري... واسمعييني واللهِ انتِ فاهمه غلط.. 
نور بخجل شديد وعصبيه...... واللهِ فاهمه غلط!!! .. سليم انت انت كنتوا 
سليم بحركه سريعه قعدها على رجله ودفن وشه في عنقها..... اهدي خدي نفسك الاول واسمعييني
نور بكسوف وهي بتبعده عنها...... ابعد ابعد عنييي بقوولك ﯾ سليم ابعد متلمسنييش 
سليم وهو بيشدد من احتضانها بتملك وعصبيه...... نوووووور اسمعييينيي ومتقاااطعنيييش 
نور بخوف من عصبيته وصوته العالي سكتت في حضنه ولسا مستمره فِ العياط وشهقاتها الطفوليه بتزييد 
سليم بحنان..... نوري.... اهدي يروحي اهدي... واللهِ انا مقربتش منها 
نور بغضب ..... واللهِ اومال الي شوفته دا ايه هاا متكذبشي عليا 
سليم ضحك... ما اي ما كذبشي!!! هههه 




نور بتذمر..... ايه الي بيضحك... هو دا وقت ضحك اصلا 
سليم بحنان وهو بيمسد على شعرها وبيلمه...... ماعتيش تفردي شعرك تاني فاهمه شعرك.. مايتفردش عشان بيخليكي جميله اوي وانتي مش ناقصه 
نور بكسوف..... شكرا ووبعدين غير الموضوع غيره
سليم بضحك..... بتغيري عليا ﯾ نوري... فاااهمه...وفجأه برق بعصبيه....... انتييي جيتي ازاي وكمااان جاااايه لوحدك
نور ببراءه..... جايه بِ اووبر  
سليم ضغط على خصرها بغيره وتملك....... من غير اذنييي 
نور ببكاء...... اااه اييدك اااه انت بتوجعني ﯾ سليم ابعد... و دموعها نزلت.... انا اسفه خلاص واللهِ بس الخدامه اول ما قالتلي انك روحت لزيزي كذبتها وقولتلها لا انتي كذابه سليم مش رايح لها قالتلي لو عايزه اتأكد اروحلك الشركه وكمان طريقه جريك ولهفتك دي دايقتني اوي واول ما عرفت انك رايحلها لبست وجيت بسرعه بس ماما والله شافتني وقولتلها بقلم بسمله بدوي
سليم بغضب جحيمي وربط الاحداث ببعض و عرف انها خطه من زيزي..... ااااه يبنت ال******* هي قالتلي ان الشركه فيها حر'يقه عشان كدا روحت وبعدين جيت لقيت مافيش حاجه لسا همشي لقيت زيزي بتنده عليا و كانت عايزاني اشوف البنود الجديده وبعدين لقيتها قربت مني وفجأه لقيتك دخلتي 
نور بفرحه وبراءه...... طب احلف بالله... يعني انت مش بتحبها ولاقربت منها 
سليم بحب وهو بياخدها في حضنه..... والله العظيم هو دا الي حصل وبعدين انا عمري ما احبها ولا هحبها عشان في قلبي واحده بس  




نور بحزن..... مين دي 
سليم وهو بيطبع قُبله على خدها..... انتي 
نور بفرحه وكسوف..... ها 
طبع قُبله على خدها الاخر اكثر جر*ئه....... ها اي بقولك بحبك 
نور بخجل شديد..... ش ش شكرا
 سليم بضحك...... شكرا... بس كدا.
نور بكسوف...... مش عارفه اقول اي يا ابيه بس بس 
سليم وهو بيشدد من احتضانه..... عملتي فيا اي ينوري من اول نظره وانتي في بالي ليل نهار مش عارفه اشتغل ولا اعمل اي حاجه عاوز اشوفك علطول قدام عيني ومعايا سحرتيني بجمالك وبراءتك وطيبتك ينوري 
نور خبت وشها فِ كتفه بكسوف وساكته
سليم بحنان وهو بيبص على الفون لاقى ساره مش مبطله رن.... قومي يالا معايا عشان ماما مش مبطله رن تلاقيها خايفه من ساعه ما مشيتي
نور بخجل...... انا اسفه اوي انا بس كنت مضايقه اوي اول ما شوفت لهفتك وانت بتخرج بسرعه كدا وكمان البنت دي قالتلي انك رايحلها 
سليم بمشاكسه...... بتغيري عليا ينوري
نور بكسوف ..... سليم بقا وبعدين قالت بغيره وطفوله..... زيزي دي شريره اوي... هي ليه بتعمل كدا... هي عايزه تاخدك مني بس بعينها 
سليم بفرحه وهو بخبث....... بتغيري عليا.... بس شكلها كدا هتاخدني منك 
نور بشهقه...... اييييه 
سليم ببراءه مزيفه...... اي بقولك شكلها كدا هتاخدني منك.. انتي مش عارفه دي بتتمنالي الرضا ارضى وبتهتم بيا ومش بتتكسف كل شويه وبتحبني اوي وبعدين شوفي لبسها 
نور بحزن طفولي...... بس لبسها قليل الادب اوي وانا بتكسف البس كدا قدام الناس 




سليم بغيره...... لا ما هو مش هيبقى قدام الناس هيبقى قدامي انا وبس...  
نور بتهرب..... ها... بعدين بعدين يالا عشان ماما زمانها قلقانه عليا 
سليم بضحك..... هربي هعديها بمزاجي المرادي قدامي يالا بس خدي بالك هتتعاقبي وغمز 
نور بتذمر طفولي...... قليل الادب ما بيصدق يمسك في حاجه 
سليم بمشاكسه...... بتقولي حاجه ينوري 
تسريع الاحداث وصلوا الفيلا 
ساره بخوف جريت عليها...... كدا ينور تخضينا عليكِ كدا 
نور بخجل..... انا اسفه يماما حقك عليا
ساره بحنان...... خلاص يحبيبتي اهم حاجه انكم بخير 
سليم بضحك...... يماما واللهِ انا الي ابنك مش هي هههه 
ساره بخبث....... بقينا بنضحك اهو الله يرحم اما كنت بتدخل وعفاريت الدنيا بتتنطت قدام عينك ومتعصب على الاخر 
سليم بحب وهو بيشد نور لحضنه....... حد يبقى معاه الملاك ده ويتعصب برضو 
ساره بضحك وحنان.... ربنا يخليكو لبعض يولاد ويسعدكم يارب وتفرحوا قلبي بنونو صغير كدا  
سليم بخبث...... قريب اوي يماما متخافيش و مش واحد بس 




نور جريت على فوق بكسوف تحت ضحكاتهم.. 

نووور ينوووور انتِ فين 
سليم بخوف .... يانووووووور انتي فين 
بقا بيدور زي المجنون عليها مش لقاها... والافكار بتضرب عقله يترى راحت فين... يكون حصل حاجه... حد من اعداءه شافها وخدها نقطه ضغف... ياترى زيزي عملت حاجه فيها.
ثواني وسمع صوت ضحكات بيبص لقا نور وسامي بيجروا ورا بعض وبيلعبوا بالميا وكمان نور لبسها كان قصير وبعدين سامي شايلها على ضهره وبيجري بيها 
نزل جري ورياكشن وشه مش مبشر بالخير......... نوووووووووور 
نور بخضه من شكله وصوته العالي و نزلت من على ضهر سامي بخوف..... سليم.. ف فِ اي 
سليم بعصبيه وهو بيشدها ليه جامد.... وبيوجه كلامه لساامي بعصبيه وغيره....... انا مش محذرك ياالا اكتر من مره تبعد عنها 
سامي بمرح........بالله.. نور تبقى اختييي ايه يعم في اي الحب ولع في الدره وبعدين كده البت تتفش منك ومن غيرتك الاوفر دي و كده انا هجوزها يزن صاحبي الي هيمو'ت ويتجوزها 
سليم بغيره وهو بيلكمه في وشه....... ساااااااامي الحااااجاااات دي ماااافيييهااااااش هزاااااار فااااااهم.. هزار بايخ وتافه
سامي باحراج..... في اي انا بهزر 
نور بغضب طفولي وهي بتقف بينهم...... سليييم في اي هو بيهزر 
سليم بنبره مخيفه وعيونه اسودت وعروق رقبته بانت....... ثانيه واحده هغمض عييني لو فتحتها ولقيتك لسا واقفه صدقيني ينور هتشووفي وش مني هيكر'هك اليوم الي شووفتيييني فييييه غووووري على فوق
نور دموعها نزلت من صوته العالي وطريقته كلامه معاهت قدامهم وجريت على فوق 
سامي بعصبيه..... في اي لكل دا ياسليم يعني.. وبعدين براااحه عليها شويه في اي... انا الي مسكتني اني عارف انك بتحبها بس صدقني لو دموعها نزلت تاني بسببك ها.. قاطعه سليموهو بيقبض على رقبته بشر........ هتعمل اي يعني ولا حاااجه... نور ملكي فاااهم وبعدين مراااتي وانا حر فيهاااا وزقه وطلع لفوق 
ساره بحزن من تصرفات ابنها...... معلش ياسامي حقك عليا يابني وبعدين دا بيغير مني عليها يابني... حالته بقت صعبه هههه 
سامي ابتسم ابتسامه لم تصل الي عينه وطلع اوضته 
عند سليم فوق 
نووووووور 
نور بخوف..... ن ن نعم 




سليم بغيره وهو بيضغط على دراعها جامد........ انا مش محذرك اكتر من مره متقربيش من سااامي داا 
نور بدموع...... سليم دا اخويا افهم بقا
سليم غيرته عمته ومسكها من دراعتها الاتنين وثبتها قدام وشه........ حتى لو اخووويا فاااهمه... نووور دااا اخر تحذيير وبعدين اي انتي لبسااااه دااااا 
نور بوجع...... اااه ياسليم ايدي... وبعدين اي دا دريس 
سليم بسخريه..... دريس.... نووووووور ماعدش يتلبس تاني فاااهمه... انطقيييي
 ردت بدموع.. ف فاهمه 
سليم بحنان وهو بياخدها في حضنه وبيطبع قُبله على دراعها...... وجعتك 
نور ببكاء طفولي....... خالص انت ايدك صعبه اوي
سليم بحب..... اسف ينور انشالله تتقطع قبل ما قاطعه بلهفه...... لا متقولش على نفسك كدا... عايزه انام بقا
سليم بغيظ..... الوقتي عايزه تنامي ماانتي كُنتي تحت بتتنطتي 
نور ببراءه...... ايوا بس اما بعيط علطول بعيدها بنام... البكا بينيمني
سليم بحنان...... اسف انك عيطي بسببي يانوري واخدها في حضنه وناموا 

بليل خالص باب الجناح اتفتح وفي حد دخل ولف جهت نور ورش حاجه في الهوا ولسا بيمد ايده يشتالها 
سليم فتح عينه بسرعه وتفتح 

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -