رواية نور عيني الفصل الثامن 8 بقلم بسملة بدوي

أخر الاخبار

رواية نور عيني الفصل الثامن 8 بقلم بسملة بدوي

رواية نور عيني الفصل الثامن 8

  رواية نور عيني الفصل الثامن 8 


بليل خالص الجناح اتفتح وفي حد دخل ولف جهت نور ورش حاجه في الهوا ولسا بيمد ايده يشتالها 
سليم فتح عينه بسرعه وفتح النور وقال بصوت كل تهديد وشر...... مييييييين..... ازااااي جتلك الجرأه يبن ********** فجأه سكت بصدمه لقاها مامته ساره 
ساره بتوتر.... احم س سليم قومت ليه كدا.. مالك ﯾ حبيبي انت كويس 
سليم باستغراب...... ماما... في حاجه يا حبيبتي
ساره بتوتر.... كُنت كُنت بشوفك بطمن عليكوا 
سليم بعدم اقتناع...... تمام ياحبيبتي...
ساره: تصبح على خير يا حبيبي وخرجت بسرعه وهي بتتنفس بسرعه وخايفه وبتبص لقت سامي واقف اتخضت وشدت ايده بسرعه لتحت بعيد عن جناح سليم 
ساره بارتياح..... الحمدلله عدت على خير..وبعدين قالت بعصبيه لسامي..... انت اتجننت يا سامي ايه الي كُنت هتعمله ده 




سامي ببرود.... كُنت هعمل اي يعني كُنت هاخد اختي هو مايستاهلهاش حضرتك 
ساره بعصبيه...... انت مفروض تحمد ربنا اني شوفتك ولحقتك على اخر لحظه عارف لو سليم كان شافك كان... سكتت بخوف
سامي بهدوء...... يعني انت عاجبك الي بيحصل دا حضرتك.. مش شايفه ان غيرته اووفر وكمان بيتعصب من اتفه حاجه  
ساره بهدوء وحكمه..... الحب بيعمل اكتر من كدا يا سامي.. وبعدين بقا عايز تاخد نور منه يا سامي... نور يساامي افهم نووور مراااته خلاص يعني انت ملكش الحق تتكلم ولا تدخل... وبعدين دي نور هي العوض ليه من ربنا يا سامي... انت مش عارف هو عانى ازاي.. حياته حرفيا كانت كلها شغل.. كان بارد.. يائس من الحياه... مفكرهم كلهم بتوع فلوس وبيجروا على متعته‍'م... انا حرفيا قلبي كان محروق عليه.. عارف يعني اي اشوف ابني كدا.. واول ما شوفت نور حبيبتها والله واعتبرتها بنتي وقولت هي دي الي هتغيره وهتخرج الطفل الي جواه.. وانت بسهوله كدا عايز تاخدها... انا. متأكده مليون في الميه انه مش بيحبها بس دا بيعشقها عارف سامي لو حاسه بس ان سليم ممكن يأ'ذيها بس لو واحد في الميه انا هساعدك وهبعدها عنه!.. بقلمي بسمله بدوي. 





سامي بخجل....... انا اسف اوي.... انا بس متعصب من الي حصل في الجنينه العصر انا
ساره بحنان..... انت اخ يا سامي... واكيد هتبقى قلقان عليها وخايف... وانا عذراك ياسيدي... الحمدلله اني لحقتك ولا زمانك الوقتي 
قاطعه بمرح....... كان زمانه عمل مني كفته هههه
ساره بضحك..... ههههه يالا ياحبيبي روح نام تصبح على خير 
سامي: وانت من اهم الخير ودخل نام
في الصباح 
نور صحيت بدري وبتبص لقيت سليم لسا نايم 
نور بلا وعي قرب منها ومشت ايدها على دقنه وبتمسد على شعره بحنان...... وانت نايم شكلك زي الملاك اوي وجميل... نزلت ايدها تلمس رموشه باعجاب.... رموشه حلو اوي ونزلك صابعها على انفه.... انف حاد اوي هههه وبعدين نزلت صابعه على شفايفه.. و سكتت بكسوف ولسا هتشيل ايدها سليم فتح بوءه وعضتها.
نور بخضه.... عااا ﯾ ماما 
سليم بضحك وهو بيعتاليها وبيبص في عيونها بعشق....... كُنتي بتعملي فيا اي..قرب وشه من وشها وبيلمسه بنعمومه.
نور غمضت عيونها بضعف وكسوف..... ها
سليم بعشق وهو بيدفن وشه بعنقها وبيلثمه بحنان........ ها اي كُنتي بتعملي اي فيا.... معقول كُنتِ بتتحرشي بيا 
نور فتحت عيونها بسرعه على جملته........ ايه لا لا والله والله لا مش كنت بعمل حاجه والله
سليم بضحك شديد على براءتها...... هههه خلاص مصدقك والله انا اصلا كنت صاحي ومن قبلك كمان 




نور بصتله بكسوف وصدمه.... كنت كنت صاحي... ط طب ليه مش عرفتني او قولت انك صاحي
سليم بخبث....... عشان تتحرشي بيا براحتك 
نور خبت وشها في صدره بكسوف..... سليم بس بقا... سليم 
سليم بهيام وهو مركز مع حركت شفايفها..... عيون سليم... وقلبه... وعقله... روحه و
نور بكسوف ...... بس بقا... كنت كنت عايزه اقولك على حاجه..
سليم بحنان وهو بيشدد على احتضانها.... اي يروحي
نور بهدوء...... الجامعه بتاعتي هتبدأ من بكرا و 
سليم بعصبيه..... جامعة اي لا انسي 
نور بصدمه ودموعها نزلت..... يعني اي مش فاهمه!!!! 
سليم وهو بيحاول بيتحكم في عصبيته....... يعني مفيش جامعه ينوري 
نور بتبعد عنه وبتحاول تزقه وتخرج من حضنه...... لا... انا جده قاايلك من قبل ما نتجوز اصلا اني هكمل تعليمي... حراام عليك انت ليه بتعمل فيا كدا ليييه... ليييه بتحرمي من كل حاجه بحبها... لييييه... بس مستحيل ياااسليم اتخلى عن حلميي فاااهم مستحييل وهكمل تعليمي وهشتغل كمان.... هه عشان اشرفك ومبقاش حتت خدامه الي اتجوزها سليم بيه الجبراوي وتستعر مني 
سليم غمض عيونه وبيحاول يضبط اعصابه... ثانيه وفتحها على صوت عياطها  
سليم بحنان وهو بيحاول يحضنها.... نوري 
نور بتقاومه وبتحاول تبعد عنه ومستمره في العياط... 
سليم بحب وهو بيشدها لحضنه وبيطبع قُبلات حانيه على شعرها...... خلاص يستي.... موافق 
نور مسحت دموعها بفرحه وقالت بلهفه..... بجد يا سولي 
سليم بغيظ..... دلوقتي سولي 




نور بدلال فطري......انت احلى سولي فِ العالم والدنيا كلها 
سليم بابتسامه وفي باله.... انتي بريئه اوي ينوري... قبل شويه كنت زعلانه والوقتي عشان حاجه بسيطه زي دي فرحتي... جننتيني يانوري خلاص انت بقيتي عامله زي الادما'ن بالنسبالي فاق على صوتها..... سولي روحت فين يالا عشان ننزل 
سليم بحزن مزيف.... لا ينوري انا زعلان منك 
نور بلهفه... لي بس انا عملت اي 
سليم بخبث.....انت لسا بتفكري في كلامي السخيف الى قولته انا اعتذرتلك وقولت انه مش من قلبي وقولته عشان حاجه في دماغي بس انتي لسا بتفكري وكل ما يحصل مشكله صغيره تقوليها وتفكيريني بيها 
نور بحزن طفولي......انا اسفه... بس حقيقي مش بايدي كلامك جرحني اوي و 
سليم بعشق...... نور دا خلاص في الماضي وانا اعتذرتلك! 
نور شددت من احتضانه ليها..... سليم انا انا بحبك اوي 
سليم بسعاده..... اي قولتي اي 
نور وهي بتنظر في عينه بحب.... بحبك ياسولي 
سليم بفرحه شالها ولف بيها........ بحبك يااانوووروي 

اليوم عدا بسلامه وسعاده بين الطرفين 
تاني يوم نور صحيت لقيت سليم واقف بيعدل الجرفته قدام المرايا واول ماشافها..... صباح الجمال على عيونك يروحي 
نور بخجل.... صباح النور يحبيبي واضافت بحماس..... انا فرحانه اوي اوي ﯾ سولي ومتحمسه اوي 
سليم بحنان...... يارب علطول فرحانه ومعايا ياحبيبي قومي يالا خدي شاور عشان اوصلك الجامعه قبل ما اروح الشركه. 
نور بسعاده.... فووريره ياسولي و طبعت قُبله رقيقه على خده وجريت تجهز نفسها 
سليم بغيره وحنان..... نووري اياكي تلبسي حاجه مفتوحه ولا لافته فااهمه والا والله هغير رأيي
نور بلهفه..... لا اوعى.. حاضر.

بعد شويه خرجت بدريس طويل محترم عكس لون بشرتها ناصعه البياض وكانت جميلة اوي وعملت شعرها ديل حصان ونزلت خصلات ناعمه على وشها اعتطها منظر جذاب و طفولي برئ وشوز زرقا وشنطه زرقا ولبست نضاره شيك وخرجت ومعملتش ميكب اكتفت بروج هادي لون الشفايف ومسكرا وكحل ابرز زرقت عينيها الساحره




 سليم اول ما شافها تنح وبقى بيتأملها بهيام وحب شديد...... اي الجمال دا... وبعدين اعمل فيكي اي حرام عليكى 
نور بتذمر طفولي...... بس بقا يسليم وبعدين ما انا سمعت كلامك اهو ولبست طويل وواسع وكمان بكم اهو ومقفول وكمان مش الوان ملفته دا اسود
سليم بضحك على تذمرها اللطيف المحبب لقلبه...... يقلب سليم انتي اي حاجه بتلبسيها بتبقي جميله جدا بيها 
نور بحب وكسوف.... مرسي ﯾ سليم انت الي عيونك حلوه.. يالا بقا عشان هنتأخر... 
هز راسه بايجاب ومسك ايدها ونزلوا 
ساره بسعاده وهي شيفاهم فرحانين وفي سرها بتدعيلهم بالسعادة الابديه..
_صباح النور 
اشرف بمشاكسه...... اي يسليم الي سمعته ده... انا اول معرفت مصدقتش... بقا سليم الجبراوي يغيب من الشركه يوم بحاله... ده انت عندك الشغل نمر ون يعني حاجه مقدسه عندك.... هههه خلاص شكلي هتعود على الصدمات دي... هههه نور لسعت مخك خلاص هههه... مش قادر اقولك شعوري انا فرحان اوي كل دا بسببك يانور يابنتي ومد ايده يطبطب عليها بحنيه... سليم شدها لحضنه بغيره...... يالا الفطار
اشرف بضحك.... هههه الواد اتجنن بيغير عليها مني... هههه نور جننته خلاص 
تسريع الاحداث فطروا وودعوهم
قدام الجامعه نور لسا هتنزل .. سليم شدها وباسها من خدها بحب..... هتوحشيني الكام ساعه. دول ينوري ربنا يصبرني  
نور بضحك طفولي..... ههههه يصبرك اي هو انا ههاجر دول 5ساعات بس 
سليم بحب وهو بيقبل باطن ايدها....... جننتيني ﯾ نوري 
نور بخجل.... سليم مش وقته وكمان السواق عيب كدا ولسا هتمشي مسك ايدها وقال بتحذير..... ملكش. دعوه بحد ينور واي حاجه تحصل ترني عليا وانا هخلي كام بودي جارد معاكِ 
نور بطاعه..... حاضر باي هتوحشني انت كمان 
لسا هتدخل الجامعه ثواني وجت عربيه واخدتها وجريت بسرعه 
البودي جارد شافها وجري على عربيه سليم 
سليم بيه بيييه الحق 
سليم بعصبيه...... في اي انطق 
في عربيه جت حالآ بعد ما الهانم نزلت من عربيتك يدوبك بتعدي الشارع وجت العربيه اخدتها وجريت 
سليم بغضب جحيمي...... ايييييييييه
في الجهه الاخرى
نور صحيت لقيت نفسها مربوطه في كرسي ثواني والباب اتفتح 




نور بدوخه..... انا فيين وانتوا ميييين انتوووو عايزين مني اي وفجأه سكتت بصدمه زيزي... عمار بيه 
عمار بخبث.... نورتي ياحياتي 
زيزي بمكر..... اهي عندك اهي اعملي الي انت عاوزه بقا.. بس والله عجبتني يا عمار وعرفت تنفذ خطتنا طلعت ذكي 
عمار بغررو..... انا مش اي حد برضوا انا عمار الحداد يازيزي يالا بقا اتقلي على الله عشان ورانا شغل كتير... ووجهه كلامه لنور..... اخيرا استنيتك كتير ينور .. بقا اي الجمال دا كله هيبقى بتاعي... كل يوم بتحلوي اكتر من الاول 
زيزي بخبث..... طب سلام بقا 
نور بعياط وصريخ....لا استنيي خوووديييني معااااكي لااااا متسبييينيييش بالله عليكي.... انت انت بتقرب ليه كدااااا حراااام عليك لااااا انت انت هتعمل اي 
عمار بخبث وهو بيزرر ازارر قميصه...... هخلييكي ليا بتاااعتي ينور ولسا هيقرب منها و فجأه

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -