Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل التاسع عشر 19 بقلم رنا سعيد

رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل التاسع عشر 19

  رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل التاسع عشر 19 

حنان:انتي بتحبي مالك صح
جنا اتصدامت من سؤالها 
حنان:ردي بتحبي عشان كده مش عايزه تروحي صح 
جنا بتوتر:لا ان انا مش بحبه ان انا بس تعبانه ومش قدرها اروح 
حنان:انتي كدا"به ياجنا وعينيك الحمرا دي عشان كنتي بتعيطي عشان هيخطب غيرك صح 
جنا بتوتر اكثر:لا انا عيني بتوجعني وانا مش بحبه صدقني 
حنان:لو مش بتحبي تعالي يلا معانا واثبتي انك مش بتحبي وهو مجرد كان مديرك في الشغل وبس مش اكتر 




جنا بضيق:حاضر هيجي بس عشان اثبتلك الا انا مش بحبه ولا في دماغي حتي 
حنان:ماشي يلا قومي البسي 
حنان نزلت وجنا قامت داخلت الحمام اخدت شاور 
وبعد فتره جنا نزلت 
حنان ببتسامه:بسم الله ماشاء الله اي الجمال دها 
جنا كانت جميله جدا شعرها عملها فورمه وقصتين نزلين علي وجهه ومكياج ارتست علي وجهه كانت جميله جدا 
والفستان لونه احمر بيلمع وبكب وطويل وضيق كان مناسب جدا مع بشراتها البيضاء وصندل بكعب لونه اسود كانت جميله جدا 
احمد ببتسامه:قمر ١٤ واقف في واسطينه مش كده ياحنان 
جنا ببتسامه:شكرا شكرا 
احمد:يلاوا نمشي عشان كده هنتاخر 
حنان:يلاوا 
واحمد وحنان وجنا راكبوا العربيه ومشيوا 
وبعد فتره واصلوا وداخلوا القاعه 
هيثم ببتسامه:اهلا وسهلا وانا بقول القاعه نورت ليه 
احمد ببتسامه:ربنا يخليك 
صفاء ام مالك:انتي جنا صح 
جنا ببتسامه:ايوه 
صفاء وحضنتها وباستها من خدودها 
صفاء:بسم الله ماشاءالله بنتك قمر اوي ياحنان
هيثم:دها كلمه قمر قليله عليها ياصفاء قولي قمرين ثلاثه اربعه  
جنا ببتسامه:شكرا 
جنا وفجاء شافت جنه واقفها مع سيف 
جنا:طب عن اذنكم هروح اسلم علي صحبتي 
حنان:ماشي 
جنا وهي ماشيه خبطت في شخص 
جنا وبترفع عينها:مالك 
مالك ببتسامه وبص عليها من فوق لتحت 
مالك بضيق:انا نفسي اعرف انتي معندكيش عين تشوفي بيها وانتي ماشيه 
جنا بغضب اكثر:وانت برضوا معندكش عين تشوف بيها وانت ماشي 
مالك بغضب جحيم:يبت طو"لت لسان مش عايز احسن مااقص لسانك دها واخليكي تعيشي خر"سه طول عمرك 
جنا بغضب:لو را"جل اعملها كده 
مالك ببتسامه استفزاز:انتي بتستفز"ني يعني بس اي القمر والعسل والجميل الواقف قصدي دها 
جنا بضيق:انت مش خايف احسن ماجاسمين تسمعك وانت بتعا"كس فيه كده 
مالك بضحكه:لا 
جنا بضيق:امممم 



جنا كانت هتمشي بس مالك مسك ايدها 
مالك بض"عف:جنا استني عايزك في حاجه ضروريه 
جنا:اي 
مالك بض"عف اكثر:مش هنا عشان الناس 
جنا:اومال فين وحاجه اي 
مالك برا"غبه بيها اكثر:تعالي بس 
ومالك مسك ايد جنا وطلع بيها الغرفه وقفل الباب 
جنا:انت جايبني هنا ليه 
مالك ولون عينه اصبح داكن بشده 
مالك برا'غبه اكثر:محتا"جك ياجنا محتاج حضن"ك محتاج حا'جات كتيره 
جنا بخوف:مالك انت بتقول اي 
مالك واقتر"ب منها:بقولك محتا"جك 
جنا بخوف اكثر:مالك انا جنا فوق 
مالك واقلع جاكت البدله وفك زراير قميصه ور"مها علي السر"ير واقتر"ب منها واقطع فستا"نها وجنا بتصرخ عشان يبعد عنها وهو ولا كانه هنا 
في مكان اخر 
جنه:اومال فين جنا ياطنط 
حنان:جنا ما راحتلك قالتلي انها تسلم عليكي 
جنه:لا مش شوفتها 
حنان:شوفيها هتلاقي واقفها في اي حته 
جنه:اممممممم 
في مكان اخر 
مالك فاق وبعيد عن جنا بعد مااغتصب"ها بو"حشيه  
جنا قامت واعقدت علي سرير وغطت جس"مها با"لغطاء ومسكت الغطا"ء بيد"يها وبك"اءت وبصت علي السر"ير بقهر وبكسره وسر"ير مليان د'ماء بكثره لانها فقدت عذ"ريتها بسببه 
جنا بدموع وبصريخ:ليه عملت كده ليه منك لله انت خلتني اخسر اغلي شي في حياتي انا دلوقتي من




 سببك بقت مش بنت عارف يعني اي يامالك مش بنت 
مالك واخد القميص والجاكت بتاعه وداخل الحمام 
وبعد فتره خرج من الحمام 
مالك بوجع وندم:جنا انا اسف صدقني انا مش عارف عملت كده ازي 
جنا بصريخ:كلمه اسف دي هترجعلي اغلي حاجه خسر"تها رد 
مالك نزل وقفل الباب وراها 
وجنا فضلت تبكي وبعد فتره مالك راجع وداخل ليها 
مالك:اتفضلي البسي الفستان دها شبه بتاعك بالظبط عشان محدش يشك في حاجه 
جنا بصدمه من ردت فعله البا"رده ووو

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات