Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية رغده قلب الذئب الفصل الاول 1 بقلم ايمان محمد

رواية رغده قلب الذئب الفصل الاول 1

 رواية رغده قلب الذئب الفصل الاول 1


دخل بهيبته المعتاده وجلس أمام هذا المر*بوط بتكبر وغرور



بقا انت تستغفلني وتوصل معلومات عني للبوص انا هوريك مين هو الذئب وانقض عليه يبرحه ضرباً
في مكان ما في مصر 

حور:مللللللللللللك قومي يلا يا كل*به البحر هنتأخر علي الدرس يلا رغده انتي كمان ....اه...ياني يما انا تعبت من البنتين دول وصرخت جامد قوووووووموا يلاااااا😤 
بقلم ايمان محمد 
رغده قامت علي صوتها ايه في ايه بتصوتي ليه 


بصوت ليه دانا هشد شعوري منكم الساعه واحده  والدرس واحده ونص وهنتأخر 


رغداء قامت فطت نطت من علي السرير وهي بتقول الدرس... يالهوي... هتأخر... الساعه واحده ....احيه وقامت تلبس بسرعه ملك لسه نايمه 

حور اخر ما غلبت معاها قامت جايبه مايه وكبتها عليها  
ملك بخضه :يححححححح بغرق ...بغرق .....الحقوني .....اااااااه 




حور فضلت تضحك على منظرها الي كان يموت 
ملك بغيظ انتي بتضحكي على ايه هوا في حد يصحي حد كده 

حور ما هو انتي مش بتقومي والدرس فاضله نص ساعه


ملك نطت من علي السرير زي رغده 
وحور فضلت تضحك عليهم 


دخلوا يجهزوا وحور قاعده تستناهم 
Stooop
........................................................ 
ادم المالك الملقب بالذئب

عضو في المافيا العالمية وصاحب شركات الذئب المعمارية وأصغر رجل أعمال في الشرق الأوسط  وضابط مخابرات وطبعا محدش يعرف 
30سنه عيون رمادي وبتسود لما يغضب بشره خمريه بجسم رياضي وشعر بني ولما يتعصب مش بيشوف قدامه 
....................................................... 
رغداء حامد الشناوي 
  بنت يتيمه وجميله و ملامحها هاديه ١٨ سنه ثالثه ثانوي وعيونها عامله زي البحر قصيره جسمها ممشوق  شعرها طويل واصل لبعد وسطها لونه بني فاتح بخصل ذهبي مموج 
عايشه مع صحابها الاتنين حور وملك 
........................................................ 
حور عبدالله القادري 
يتيمه نفس عمر رغداء طولها متوسط وجسمها ممشوق وعيونها عسلي ممزوج بالاخضر وشعرها اشقر غامق وكرلي واصل لنص ضهرها 




مبتحبش الظلم وما بتسبش حقها او حق مظلوم 
واعقل واحده فيهم بتسمعهم وبتحل لهم مشاكلهم لما يحتاجوها عامله زي مامتهم 
........................................................
ملك وليد الشرقاوي يتيمه الاب نفس العمر وقصيره وشعرها غجري اسود طويل واصل لنص فخ*ذها  وفي تمويجه جميله عيونها سوداء واسعه بريئه من الصعيد بس كانت عايشه  في اسكندرية مع أهلها ولما باباها اتوفي هي قعدت مع صحابها علشان تعليمها 
بتحب النوم زي عنيها حيوان كسلان ماشي علي الارض (لا لا مش انا لا😂)
........................................................
بقلم ايمان محمد 
ادم وهوا بينهج من ضرب الراجل قال بصوت عالي وغضب:جاااااسر 
بمرح ايه ياعم بتنادي عليا من الشارع الي وراك 
بصله نظره ارعبته 
جاسر بخوف اسفين يابوص تؤمور بحاجه
بعمليه:في أسرع وقت تحضرلي طياره خاصه علشان انزل مصر 
تمام يابوص ...انت هتعمل ايه مع الواد دا 
بص علي المرمي في الأرض وقال ارميه في اي حته  
اوامرك يابوص 
وجاله تليفون ايوه عملت الي قولتلك عليه 
مجهول ايوه يا باشا لقيناها وهنجبها علي المخزن بس في بنات معاها 
مش عايز غيرها 
تمام يا باشا 
يترا مين دي وهل البنات لهم دخل ولا ؟؟
🤔
قولولي توقعاتكم¿¡
نكمل........ 
البنات كانوا داخلين السنتر حور فونها رن 
طيب ادخلوا انتوا وانا هرد وهاجي 
البنات ماشي تمام 
ردت وكان رقم غريب مافيش حد اتكلم 
حور الو ......الو ....... ايه الهبل دا ياربي 
كانت دا خله السنتر خبط في واحد 
بصلها بغضب وزعق بصوت عالي ايه يااحماره مش شايفه اتعميتي والا بترمي نفسك علي الخلق اه ما انتوا كلكوا صتف واحد 




بقلم ايمان محمد 
اتفجعت من صوته وطريقته الي ملهاش داعي واتعصبت جامد 
انت بتزعق لمين يابني ادم انت ..... انت الي خبط فيا اصلا وكنت باصص في فونك انت ماشي تزعق في الخلق بعدين انا هرمي نفسي عليك انت ليه من حلاوتك ياعني واكملت وهي بتزقه من قدا مها واوعي بقا كده ورانا مشاغل 

اتعصب هي ازاي تكلمه بالطريقه دي 
هي ازاي تكلمني بالطريقه دي هي 
متعرفش المقدم الياس ابو هيف 
واتصل بشخص 
عايزك في خدمة 
مجهول...اؤمور ياباشا 
عايزك تعمل .*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
تمام يا باشا اعتبره حصل 
وقفل معاه وتوعد لحور 

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات